Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DeBaas

Mijn eerste kweekje (3x Arjan's Ultra Haze #2)

Recommended Posts

Je verliest wel een heleboel licht op deze manier. Je zou de kappen wat dichter kunnen buigen zodat al het licht op je planten komt of minimaal witte wandjes met bijv zw folie maken zodat er meer licht onderin je planten komt.

Ook kan je de hoofdtoppen omlaag binden zodat je lampen lager kunnen en je onderste takken zich nog goed kunnen gaan ontwikkelen, want die ga je nodig hebben voor een beetje opbrengst.

 

Bladrandjes omhoog is overigens een teken van te nat staan of een wat lage temp want de plant geeft daarmee aan sneller te willen verdampen. Je temp is prima dus ik denk dat ze wat nat staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb inmiddels grote schermen van een diaprojector aan beide kanten gesteld, dit reflecteert nu veel beter op men planten. Ze zijn echt goed aan het groeien en morgen staan ze nu een kleine week in bloei. Zou ik al tekens van bloei moeten zien? En bestaat de kans dat er een mannetje tussen zit of valt GreenHouse te betrouwen qua genetica zeg maar? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoyo,

 

die hebben een dikke groei speurt gemaakt in vergelijking met een paar weken terug toen ik keek..

 

zien er mooi uit :rolleyes: neem het advies van shill aan die vliegen zijn vragen om probss.. beter gwn uitschakelen

die vijand :dribble: anders kan het je grammen gaan kosten..

 

suc6 man

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAG 17 BLOEI

 

Dag iedereen, ben weer even weggeweest door de examens maar alles ging heel goed met de plantjes :P Ze staan er heel goed bij en zijn al flink gegroeid, ik vrees zelfs een beetje dat ze te groot gaan worden... Iemand een idee om dit te verhelpen? :P

 

Foto's:

 

Zo staan ze der nu bij:

gallery_29969_11838_195572.jpg

 

 

De kleinste:

gallery_29969_11838_3694240.jpg (sorry vergeten draaien)

 

De haartjes beginnen al te komen :)

gallery_29969_11838_2097531.jpg

 

 

gallery_29969_11838_2904017.jpg

 

gallery_29969_11838_1996419.jpg

 

gallery_29969_11838_2963344.jpg

 

gallery_29969_11838_622847.jpg

 

gallery_29969_11838_211713.jpg

 

 

Greetz

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje knakken en buigen vind ze heerlijk . :)

 

 

Groetjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag iedereen!

 

Ben lang weggeweest en heb jammer genoeg niet meer verdergewerkt aan mijn kweekverslag, dit wegens persoonlijke redenen, waarvoor mijn excuses ;) Om diezelfde redenen zijn er ook 2 moeten verdwijnen....

 

En vandaag heb ik dus diegene die er nog stond omgehakt, hier een fototje:

 

gallery_29969_11838_51948.jpg

 

Ben best wel tevreden over het resultaat, heb weinig problemen gehad over het algemeen. Juist heb ik die vliegjes nooit helemaal weggekregen en heeft ze wat te weinig stikstof gehad, jammer maar helaas!

Om dezelfde persoonlijke redenen kan ik jammer genoeg geen andere kweek meer doen, maar dit was toch een heel unieke en leerrijke ervaring voor mij en zonder jullie hulp stond ik vast een heel stuk minder ver, waarvoor echt duizendmaal dank! :)

 

 

Greetz en hopelijk breng ik nog ooit wel eens een kweekverslag! ( wel een volledig in dat geval ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...