Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
volvo340

Buitenkweek 2e keer 2011

Recommended Posts

Bedankt wietfreak! :book: Ik heb ze op aanraden van anderen geoogst. Door nu te oogsten krijg je meer een 'high' wietje. Daar houd ik wel van :verrygood

Ik heb ze te drogen gelegd in een droge donkere kamer. Maar nu ik net het grote blad aan het verwijderen ben kom ik vervelende beestjes tegen.

Het is volgens mij bladluis. Om niet dubbele berichten te plaatsten heb ik een apart topic aangemaakt die staat hier. Mochten jullie daar raadt mee weten, ik kan het wel gebruiken!

 

gallery_26640_11819_44181.jpg

Ze hangen er lekker bij

 

Groeten, Volvo340

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 20-06

 

Er is afgelopen week weer veel gebeurd met de plantjes. De Easy Bud hangt goed te drogen in een kast (met ventilatie, zonder afzuiging). Ze hangen er nu iets meer dan een week en zijn al redelijk droog. De geur was de eerste paar dagen zo intens dat de buurjongen langs kwam om te kijken waar die geur vandaan kwam. Gelukkig deed hij niet heel moeilijk en vond een weekje drogen geen probleem. Ik denk wel dat ik met de Hollands Hope een andere oplossing moet zoeken tegen die tijd.

 

De drie overige HH in de dakgoot zijn verhuisd naar de volle grond. Het ziet er wel leuk uit, je kan goed zien dat de volle grond veel beter is voor zo'n plantje. Ik heb stiemen al eentje gedraaid van de Easy Bud. Hij smaakte best goed en van de bladluizen heb ik niet zo veel meer van vernomen. Het dagelijks 'schudden' heeft blijkbaar toch nut gehad :D

 

gallery_26640_11819_823601.jpg

De droogruimte

 

gallery_26640_11819_1041181.jpg

Die ook dient als voorraadkast :lol:

 

gallery_26640_11819_170521.jpg

De HH net uit de goot. Ze zijn nog best groot geworden!

 

gallery_26640_11819_866981.jpg

Hier zijn ze weer samen met de twee grote broers.

 

Dit was hem voorlopig weer!

 

Groetn uut Grunn, Volvo340

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Struik!

 

De Easy Bud is nu helemaal rookklaar. Het is mijn allereerste echte oogst! ;) Hij ruikt lekker fruitig en je wordt er redelijk high van.

Ik heb geen last meer gehad van de beestjes die in de gedroogde toppen zaten. Bij het knippen vielen ze er allemaal dood uit.

De Hollands Hope groeien lekker snel. De drie uit de dakgoot doen het goed in de volle grond en ze worden allemaal al lekker groot.

 

gallery_26640_11819_20147.jpg

Mijn eerste oogst! Easy Bud

 

gallery_26640_11819_283355.jpg

De Hollandse Hope doen het goed!

 

Dit was het weer

Groeten, Volvo340

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dat ook 2 jaar terug, maar leverde verder geen problemen op mijn mijn oogst.. zo mega lang hoeven ze toch niet meer zo te zien =)

 

Succes iig.

 

Gr. Bdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes gaan lekker hè. Fijn dat de eerste oogst je bevalt. Is toch wel extra

lekker als je je eigen oogst kunt roken....

 

Gr,

Wietfreak.

 

PS: Sorry dat ik 'n poosje niets van me heb laten horen, zat in Spanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bdb Ah mooi, ik was toch beetje bang om beestjes te roken, alleen t idee was al smerig. Bedankt!

 

@Wietfreak, dat is zeker lekker, eens een keer geen shop-wiet ;) ohh maakt niet uit, heb je een mooie vakantie gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Volvo,

 

Leuke toppies van de easy bud ;)

 

hoeveel gram heb je er ongeveer vanaf gehaald??

 

ik heb ze nml ook staan, alleen heb ik ze 1juni pas gezaaid..

 

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Hollandse Hoop is een echte beauty ;)

 

Heerlijk je eigen Outdooroogst, geniet ervan ;)

 

Zonnige dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Denentuig en Blowsterke! Ik heb geen weegschaal maar het is zeker niet veel, denk 15 tot 20 gram totaal.. Blijft een gokje.

Het proces vind ik eigenlijk ook veel leuker dan de oogst:P Ik ben benieuwd wat jij er vanaf haalt. Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo hoe staat het er voor met de hollands hope ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...