Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Widowmaker

Indoorgarden.eu

Recommended Posts

Hallow,

 

Ik wacht nu al sinds december op mij goederen, een kwart jaar dus... Ik wil ook niet beginnen met klagen

maar om met hun telefonisch of via mail contact op te nemen is onmogelijk.

Hopelijk kan ik hiermee de aandacht van indoorgarden.eu trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh: :tu :)

 

dat is wel erg lang, bij mij werden mails in no/time beantwoordt :D

 

er stond volgens mij in een ander topic dat het nummer op de voorpagina niet klopte.. (geen idee) waarom het niet word veranderd dan :huh:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...0&start=140

Share this post


Link to post
Share on other sites

telefoon nummer op de contact pagina die in de tekst staat is goed, die in de image aan de rechterkant is niet werkend. Makkelijkste is het om op je order bevestigings email te reageren, ik krijg normaal gesproken op werkdagen tijdens kantooruren, snel tot razendsnel antwoordt.

 

greetz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd al mijn spullen binnen 2dagen na betalen gekregen woon zelf in belgie....

 

 

Nooit niets stuk

 

 

altijd goede uitleg bij je goederen.....

 

je kan ook kiezen voor een vezekerde verzending als dit doet heb je toch altijd je pakket of je geld terug tis maar 2 euro meer ......

 

 

praktisch al mn spullen gekocht bij indoorgarden.eu en onlinegrowshop.eu deze laatste is iets minder goed qua spullen brokkeloos te verzenden maar is goedkoper.........

 

 

grtz! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds geen reactie, toen ik vroeger eens bestelt had kreeg ik na 10 minuten al respons op mijn vraag (dat was vorige zomer)

daarmee dacht ik indoorgarden te vertrouwen maar nu zijn ze duidelijk met mijn voeten aan het spelen.

Ik heb trouwens ook de verzekering gekocht aangezien ik al een redelijk grote bestelling ha

 

had geplaatst.

Ik heb nog steeds veel vertrouwen in indoorgarden maar nu moet het van hun kant komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey widowmaker ik had ongeveer een maand geleden een bestelling gedaan het is allemaal heel raar gegaan, ik kreeg na 2 weken nog niks binnen dus ik had een email naar hun toe gestuurd nooit geen reactie op gehad. uit eindelijk heb ik het deze week binnen gehad.

 

maar dat van jou is wel heel lang, ik weet wel dat ik daar niks meer bestel.

 

later Qutje :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog steeds geen enkele reactie gehad van indoorgarden!

Waarom ze bepaalde mensen negeren snap ik toch niet goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ window

 

heb je je bestelling wel geplaatst?

heb je al betaalt?

is het een grote bestelling ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is zeker geplaatst en betaald, daar ben ik zeker van!

De bestelling is niet zo groot, een kleine isobox + filter, spaarlamp + kap, variac en nog een boel kleinere spullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je de bevestigings email binnen gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind niet alleen de mensen van die growshop stumpers maar ook degene die zo met zich laten sollen ,je gaat toch niet vanaf december zitten wachten tot april tot je onderhand eens je spullen krijgt opgestuurd als je die al betaald hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je daarmee de orderbevestiging bedoelt dan ja

bevestiging van betaling heb ik nog nooit gekregen bij indoorgarden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ windowmaker

 

ga eens gewoon langs daar .

moest het mijn geld zijn en een isobox etc etc wat je opnoemt

klinkt toch als een keine 200/300euro minstens .

 

voor dat geld ga je wel even tot daar om persoonlijk je zegje tedoen denk ik dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah had niet alles gelezen meestal krijg ik wel orderbevestigingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties allemaal maar het heeft nog niks geholpen.

Ik probeer nu elke dag een paar keer te bellen, zonder succes!

Mailen via site en hun email adres , geen succes!

Dit is ronduit belachelijk en crimineel, ik bestel al jaren via het internet

en niet alleen kweek materiaal. Internet shoppen geeft zijn nadelen en deze heb ik in

het verleden al ondervonden maar nog nooit heb ik zoiets meegemaakt en dan zeker niet

bij een vertrouwde webshop! Nu is de kans groot dat ik gewoon naar daar zal moeten gaan

wat weeral belachelijk is want ik bestel bij een online winkel zodanig dat ik daar niet naar toe hoef!

En om langs tegaan bij indoorgarden moet je een afspraak maken, maar hoe kan dat nu?? postduif??

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou eindelijk een pakje binnen

en ja hoor alles zit er in

was even geschrokken want de travo zat in een doos waar nog een doos in zat geschoven

zodat je een soort dubbele bodem effect krijgt

ik had al weer een boos emailtje gestuurd

en wat denk je daar kreeg ik wel antwoord op

 

nou gelukkig heb ik alles binnen

 

vindt het wel raar dat ze tot vandaag niets van zich hebben laten horen

waarom het zo lang heeft geduurd

Edited by steef77

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag heb ik mijn G-tools buisventilator 420m3 control binnen gekregen... voor het eerst duurde het twee dagen,...werd al ongerust...ik belle...het was onderweg...maar jij wacht al sinds vorig jaar? ze zijn jouw bestelling vergeten denk ik...of je besteld tyfus veel spul...maaruhh als ik jouw was,, direct belluh jonguh..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een paar maanden geleden ook een bestelling gedaan bij indoorgarden, best wel een dikke order 600+ euro.

Wat gelijk opviel in vergelijking met andere shops is dat het order systeem niet erg duidelijk is. Geen bevestiging van verzending b.v.en levertijden ook wat vaag.

Ik ontving twee dozen, maar het duurste deel van de bestelling (+50%$) zat er niet bij .

Mailen dus. Volgens indoorgarden hadden ze drie dozen op de bus gedaan, ze gingen het opnieuw opsturen.

Na een paar dagen ontving ik idd de rest van de bestelling.

Mijn conclusie, het zijn geen oplichters, zeker niet, maar de organisatie laat wat te wensen over. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ook de eerste keer dat ik men bestelling niet tijdig aankrijg en de zaden zijn af de site gehaald en ik had der net besteld daar .

fijn :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm onlangs nog besteld daaro moest ff kippenmestkorrels hebben maandag besteld woensdag in huis en iedere x zo snel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook hier is reeds een topic over dus deze sluiten we.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...