Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wieteketiet

Wat mag de meteropnememer?

Recommended Posts

Hallo,

 

ik kon het antwoord niet vinden met zoeken... dus dan de vraag

 

Wat mag een meteropnemer allemaal?

 

Vorig jaar heb ik zelf de standen doorgegeven maar het jaar ervoor kreeg ik de meterstanden van hun door.

Nu is het zo dat ik op een flat woon en mijn elektra meter buiten in zo'n kast bij de voordeur hangt.

Ik heb daar een sleutel van maar hebben die gasten van het energie bedrijf dat ook? en mogen die zomaar in mijn kast komen?

 

Was die keer dat hun het doorgaven geschat of hebben ze in de kast gekeken?

 

alvast bedankt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meterstanden opnemen?

 

1e keer was idd een schatting (doen ze meesal nav voorafgaand verbruik op dat adres voorbije jaren)

volgende keer krijg je een kaartje in de bus dat ze de standen op komen nemen want ze hebben GEEN sleutel van je kast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben geen sleutel van je kast nee <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze bellen aan en vragen je de kast open te maken, zo gaat het hier ook(hier in de buurt hebben ook alle huizen de meterkast naast de voordeur)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké! bedankt voor de antwoorden :P

 

stelt me weer gerust.....

gaat overigens niet zozeer om de meterstanden dan wel dat ik 2x 12 wil gaan draaien en ik toch wel iets brom in de meterkast heb als de lampen aan staan..... plus dat de meter ook als een malle staat/ligt/hangt/... te tollen natuurlijk... en dat valt op :P

 

mocht het niet zo zijn en ze er toch gewoon in kunnen lezen jullie over twee manden het tegendeel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...