Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Amnesiagek

cannabis marokko

Recommended Posts

Beste kwekers,

 

Ik had een vraagje, voor wiet in Nederland is er allemaal speciale producten en trucen om veel thc in de cannabis planten te krijgen.

 

Bestaat er ook een soort speciale mest wat ook voor Hasjplanten in marokko gebruikt kan worden ? wat rendabel genoeg is althans.. ?

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal niks.

 

er is geen enkele toevoeging/stimulator die zorgt voor een hogere thc productie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pajaabie: dat dacht ik ook, het is genetisch vastgelegd. Maar als je een plant op hele arme bodem zet zal de opbrengt zeer waarschijnlijk lager zijn. Ookal is het een genetisch grote opbrenger. Het weer, voeding etc heeft daar wel invloed op.

Ook op het thc gehalte lijkt mij.

 

Gr. Kierewiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is uiteraard vastgelegd in de genetica hoeveel % THC er in de harsen aanwezig zijn,maar met voeding en stimulatoren kun je een paar % erbij verwachten als je onder optimale omstandigheden rekent :rofl

Ook het net even langer laten staan van sommige soorten helpt ook prima om meer THC% te krijgen,maar als ze te lang staat loopt het % terug.

Met een microscoopje en wetend waar op te letten kun je de exacte timing vaststellen om te oogsten :lol:

dit soort dingen staat geloof ik wel ergens op het forum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou laat me mezelf idd even voorstellen,

 

Ik heet Rayan, ben half spaans en half marokkaans ! en mijn vader die komt toevallig oorspronkelijk uit het noorden van marokko waar het productie dus leeft. ik ben 2 jaar geleden voor het eerst naar dit gebied geweest en ik vond het vrij fascinerend.

Ik ben in principe altijd wel een beetje gefascineerd geweest van de bloei van planten en al helemaal als het illegaal is. is toch wel een stuk leuker en aantrekkelijker ( simply for the kick )

 

Zodoende,

 

maar kippenmest zou dus in principe het handigste zijn. ik vroeg dit namelijk in de growshop waar ik kom en daar hadden ze zelf ook geen duidelijke antwoord.

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

^^^^^^^^^^

:spliff:

 

Enige middelen die hiervoor in aanmerking komen zijn basalt-/lavameel, zeezout of zeewater extract.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste amnesiagek

De plant presteert het meest optimaal (wat jij "het meeste thc" noemt) als de groei omstandigheden goed zijn, meer thc dan dat creeeren kan niet door een of andere toevoeging, je kan alleen de omstandigheden zo goed mogelijk maken.

Je kan de teelt van cannabis vergelijken met elk ander landbouw gewas, dit heeft verder weinig te maken met vloeibare voeding zoals die gebruikt wordt bij de binnenteelt in potten.

Hoe meer de plant toegang tot voldoende water en voldoende mest heeft, hoe beter die presteert. Wat ze in marokko als bemesting gebruiken (dat moet je de boeren vragen) is waarschijnlijk het meest kunstmest. Ik zou de voorkeur geven aan organische mest zoals gecomposteerde paarden/geiten/koeien/kippemest.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Als ik jou was,zou ik varkensmest nemen.

Da hebben ze vast en zeker nog nooir gehad daar.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMSTERDAM - Door het groeiende toerisme is de varkensindustrie in islamitisch Marokko bloeiende

 

Dat meldt het Franse persbureau AFP. Turkije opende als islamitisch land al eerder een varkensvleesfabriek.

 

Het groeiende toerisme in Marokko zorgt voor een stijging in de vraag naar varkensvlees. Gevolg is dat de varkensfokkerijen bloeien als nooit tevoren. Vanwege het toerisme geldt in Marokko en Tunesië geen verbod op het fokken van varkens zoals dat wel het geval is in Algerije en Libië.

 

Marokko telt nu zeven fokkerijen waar twee christenen, een jood en vier moslims de scepter zwaaien. Per jaar produceren de fokkerijen 270 ton vlees. Het slachten van de varkens gebeurt op een speciale afdeling van de slachterij vanwege de islamitische voorschriften.

 

Tachtig procent van het vlees is bestemd voor hotels in Agadir en Marrakech. De andere twintig procent is voor supermarkten en speciale slagers.

 

Voor joden en moslims zijn varkens onreine dieren maar volgens de varkenshouders heeft noch een rabbijn noch een imam bezwaar gemaakt tegen hun inkomstenbron.

 

http://www.etenengenieten.nl/3641080/_Marokko_produceert_varkensvlees__.html?p=36,1 (http://www.etenengenieten.nl/3641080/_Marokko_produceert_varkensvlees__.html?p=36,1)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...