Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Busse

Cs over buitenlanders

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben een casual smoker en ga een paar keer per jaar naar Tilburg. Ik ga naar verschillende shops zodat ik een paar maand verder kan.

 

Maar hoe denken de shops over buitenlanders? Bezien ze die als last of beschouwen ze die als normale klanten.

Wat denken de gasten in een cs van die buitenlanders die elke dag in hun shop staan en soms voor last zorgen als ze met een grote groep zijn?

Misschien worden sommige buitenlanders in zak gezet (bv amnesia vragen maar een goedkoop soortje krijgen zonder dat ze het weten).

 

Zelf heb ik nog nooit een negatieve ervaring gehad maar was eens benieuwd om dit te weten. Ben altijd beleefd en vraag niet meer dan wettelijk toegestaan. Ik blijf ook niks drinken achteraf maar misschien vinden de uitbaters het onbeleefd ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Business is business,ik denk dat ze geen problemen hebben met buitenlanders.

Kijk wel uit wat je koopt,zorg dat je het kan ruiken en zien.Als dit niet kan,niet kopen!!!!

Voor de rest,dont wurry,gewoon er heen gaan!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ook veel naar tilburg

nooit geen problemen altijd wiet meegekregen

maar ik ga altijd naar de zelfde shops waar ze me ook kennen .

dan zie ik niet in waarom ze tegen jou moeilijk gaan doen .

als je er minder komt hebben ze ook minder problemen met jou .

zij weten niet wat jij koopt in de andere shops dus kan je gerust

je ding doen en overal gaan .

 

wat nederwierie zegt klopt eerst kijken en ruiken

maar in het zak gezet worden heb ik nog niet meegemaakt .

amnesia blijft amnesia wel valt het van shop tot shop te bezien

hoe de kwaliteit is .

 

gewoon gaan en kijk wat je koopt .

amnesia met een beerput geurtje moet je niet kopen :smoke

 

enkel de maximillian en the level zijn egt super duur zeker de maximillian voor de knikker topjes die ze je kunnen aanbieden .

meestal gruis of niet groter als een knikker .

 

veel plezier .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben een casual smoker

Ik dacht even dat jij je visie op de buitenlanders ging geven.

 

Maar ik denk dat het de eigenaars niet uitmaakt aan wie ze het verkopen. Als je een vlaming bent hebben ze het misschien niet eens door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet een belg merken ze wel hoor .

of je moet een nederlands accent mee hebben .

 

maar verkocht is verkocht zolang je 18 bent geen stress .

als er iemand zit aan de in en uitgang die vraagt vanwaar je komt zeg niet met je grote klep belgie of je gemeente of dergelijke .

ik zeg heel droog bergen op zoom want daar hebben ze geen shops .

en een belg kan in nederland wonen en visa versa dat kunne hun niet weten dat jij toch naar belgie gaat .

 

in de pasja staat er wat leuks op de toog .

 

NIET VOOR EXPORT :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vorige week dinsdag met een kameraad naar Joy gegaan in Dordrecht ( we zijn allebei belg) en die zeiden daar niets op, waren vriendelijk etc.. Met mijn west vlaams accent zullen ze het. Zowizo gehoord hebben :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst dacht ik ook even dat het een PVV topic ging worden maar gelukkig valt het mee :spliff:

 

Ik denk dat je vermoeden meer te maken heeft met de lokale overheid in de grens streek. Die hebben wel meer last van de "buitenlanders" (in zie belgieiaanen B) niet als echte buitenlanders) Ze hebben nu zelfs in 3 steden/dorpen alle shops gesloten ivm de overlast van niet nederlanders. Ik meen dat Roosendaal daar ook bij zit. De shop houders hebben juist gevochten om de shops open te houden dus die zullen de buitenlanders met open armen ontvangen, money is money he. Ook denk ik dat de vaste gasten er geen last van hebben tenzij ze lastig zijn natuurlijk. Met name Duitsers kunnen wel eens erg gehorig zijn en dat is niet lekker aan je stoned koppie. En om niet de slechtste wiet in je maag gedauwd te krijgen gedraag je zo cool mogelijk alsof je elke dag haalt en niet als een onnozele vakantieganger want dan zullen ze gauwer denken dat je onwetend bent. En vraag ook eens in een coffeeshop of ze insite zakjes hebben voor vaste gasten. Vaak krijg je het dan wat goedkoper en de kwaliteit is vaak goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit in een vergelijkbare situatie als "Busse" en ik vroeg me af of je nu een klantenpasje nodig hebt om in de coffeeshop binnen te mogen ?

Ik ging af en toe wel eens naar Breda of Tilburg maar dat is ondertussen al bijna een jaar geleden, is er veel veranderd sinds toen ?

 

Ik zal toch binnenkort nog eens op bezoek komen, als ik het hier lees mis ik het wel een beetje <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit in een vergelijkbare situatie als "Busse" en ik vroeg me af of je nu een klantenpasje nodig hebt om in de coffeeshop binnen te mogen ?

Ik ging af en toe wel eens naar Breda of Tilburg maar dat is ondertussen al bijna een jaar geleden, is er veel veranderd sinds toen ?

 

Ik zal toch binnenkort nog eens op bezoek komen, als ik het hier lees mis ik het wel een beetje <_<

 

hey

die pasjes zouden er eventueel kunnen zijn het is per cofeeshop verschillend bij de greenpoint in spijkenisse had je die eerst ook nodig om naar de rook ruimte te gaan nu is gewoon heel die shop dicht vanwege tegroote vooraad ( 15 k g) en een halve kilo coke bij een inval

 

maar verder weet ik hier in de buurt geen andere shops waar je toegangs pasjes nodig heb en bij de green zijden ze destijds dat het puur was om de leeftijd van de gasten die naar binnen wouden niet telkens te hoeven controleren maar maar 1 keer bij het inschrijven voor belgen zou ik het zekker niet aanraden om je te registreren maar eerder iets verder te rijden voor een shop zonder pasjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...