Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRT

Kort Bloeiers

Recommended Posts

Yow... groene vingers...

 

ik heb gezocht, binnen het forum en buiten het forum... Misschien kijk ik er over heen...

 

Ik heb (wederom <_< ) een noob vraag..

 

Ik ben opzoek naar een mooi plantje om te kweken... daarvoor ben ik opzoek nar een soortje wat erg kort bloeid.. Zo kort mogelijk eigelijk :lol: (cash kweker)

ik weet het verschil tussen indica en sative en de hybriedes.....

 

Ik heb nu pp-tjes staan... die mogen 70 dagen.... Kan het korter?

Ik ben dan met name opzoek naar de namen van de planten zodat ik me daarin wat meer kan verdiepen....

 

iemand een linkje ofzo??

 

thanx...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, thanx voor de replies so far...

 

ff tussendoor..zijn dat allemaal plantjes die onder de 10 weken blijven vanaf 12/12??

 

ik weet dat men zich niet helemaal kan vast pinnen op exacte bloeitijden en dat veel dingen invloed hebben op de daadwerkelijke bloeitijd..

maar in het algemeen...

 

Die pp-tjes van mij... zijn dat al kort bloeiers?

 

of kunnen we ook in 7 a 8 weken vanaf 12/12 soortjes kiezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga gewoon even naar een website van een breeder dan zie je gelijk dat er genoeg soorten zijn die in zo'n korte tijd afbloeien.....

Honderden...!!!!! <_<

Hou er alleen wel rekening mee dat een kortbloeier niet per defenitie het meeste opbrengt in een bepaalde tijd...(cash kweker)

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok stikkie, thanx voor het verlossende woord... ik ga weer met me huiswerk verder <_<

 

thanx ya'll

 

Gr. MrT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man,

 

Als je een doorsnee PP hebt zou die moeten afbloeien in ongeveer 56 dagen, dus 8 weken.

Top 44 bloeit af in 44 dagen, dus een snelle jongen. hoe dat dan qua opbrengst zit weet ik niet.

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hele goeie ervaringen met Afghani #1, op papier 7 weken (dus 49 dagen) maar ik heb een pheno gehad die ruim 1 week eerder klaar was dan de rest, dus minder dan 6!

Afghani #1 koop je bij Sensi seeds, een van de oudere en betere zaadbanken naar mijn mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok..wat ik me dan afvraag...

 

stel dat er staat... 8 weken bloei tijd.. dat is dan gemeten vanaf zichtbare bloei? en niet vanaf 12/12...right?

 

mijn pp-tjes moeten 70 dagen vanaf 12/12...- 2 weken = 8 weken... dus de eerste 2 weken om ze in de bloei te laten komen..en VANAF dat moment 8 weken... dat werkt dus bij alle plantjes zo...right?

 

al doende leert men.. thanx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...