Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hj_konig

vraag over knippen/ tips en trucs etc.

Recommended Posts

hallo,

 

Een paar vraagjes,

 

1. mijn nederwiet toppen beginnen aardig te groeien. Is het verstandig om nog wat blad te verwijderen? rondom de toppen ofzo?

 

2. kan ik nog iets doen de laatste weken om de toppen groter te krijgen/ meer thc etc?

 

3. handige tips nog voor de laatste weken??

 

thanxxxxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo,

 

Een paar vraagjes,

 

1. mijn nederwiet toppen beginnen aardig te groeien. Is het verstandig om nog wat blad te verwijderen? rondom de toppen ofzo?

 

Nee dat is zeer onverstandig. Je bladeren zijn zeg maar de longen en hart van je plant. Verwijder alleen de bladeren die vanzelf zijn afgevallen

2. kan ik nog iets doen de laatste weken om de toppen groter te krijgen/ meer thc etc?

Wat extra Fosfor en Kalium kan geen kwaad. Verder zijn er nog wat kunstmatige trucjes. Zoek maar een op klieven en splitten

 

3. handige tips nog voor de laatste weken??

 

Vooral veel controleren op budrot! Zodra je de eerste sporen ziet gelijk omhakken en niet proberen om het eruit te knippen. Deze zeer agressieve schimmel is in staat binnen een paar dagen je plant volledig te verwoesten.

Och lees eens wat verder zou ik zeggen. Bijna ieder onderwerp is al eens behandeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...