Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ngalangngalang

Iemand Dreadlocks?

Recommended Posts

Hallo,

 

 

Heeft iemand hier dreadlocks, zoja hoe heb je ze "gemaakt" en hoeveel tijd heb je er voor genomen?

Ik zou er graag hebben maarja, ik heb zelfs nog geen lang haar en denk wel dat het een paar jaar zou duren...

 

 

 

 

Ngalangngalang

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik zou er graag hebben maarja, ik heb zelfs nog geen lang haar en denk wel dat het een paar jaar zou duren...

 

Het maken dreads is afhankelijk van het haartype,Bij krullend gaat het stukken beter.Veel B-vitaminen slikken en dan gaat het groeien ook een stuk harder.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me heeft het al een poosje erover om dreads te laten zetten(geloof dat hij het in de lente/zomer wou laten doen ofzo), wat ik van hem begreep is dat je vooral iemand moet zoeken die er wat verstand van heeft om ze te laten zetten ook al kost dat wat meer

en ik geloof dat het zetten zelf wel een middagje in beslag neemt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt er ook van af waar je ze laat zetten , op je hoofd of aan je gezicht !!!! :(

 

Ik heb een dreadbaard ;) :D 5 dread's in m'n sik ;)

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

dreads in je aarshaar? :D

 

pics !!!

 

 

;)

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb dreadlocks. Toen ze gezet werden hebben ze er bijna 8 uur over gedaan.

Lang haar hebben is wel makkelijk ja als je het zelf wilt ;) .

Mijn haar was ongeveer 10 - 15 cm onder me schouders. Me dreads zijn (vlak na ze gezet werden) tot net iets boven me schouders geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van nep haar vind ik ze zelf ook niet echt mooi eruit zien.

Je blijft zien dat het niet je echte haar is en het valt na een tijdje weer uit voor zover ik weet :D

Met dreads zetten word bedoeld het laten maken van je dreads.

Aangezien natuurlijke dreads behoorlijk lang duren voor het er een beetje er uit ziet word het haar vaak in de vorm van een dread gehaakt of geknoopt etc om dat proces over te slaan en je direct dreads hebt.

Maar met haar an 15 cm lang kan het al hoor alleen worden ze dan wel heel erg klein ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...