Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gekzat

100XPP in een silverbox 240X240 en 32XPP secret jardin 150W

Recommended Posts

Wat een gedonder met die stekjes de laatste tijd zeg....

 

De 1 heeft nog beroerdere dan de ander.

 

Als ik je een tip mag geven... ff een flesje fishmix halen... daar worden die plantjes toch blij van!

 

jammer dat het blad op je grote toppen zo is aangetast... als ik de toppen zelf bekijk mogen ze nog wel 2 weken.

 

groente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt een mooie ronden gekzat! Nu niet ongeduldig worden en te vroeg oogsten :shutup: Juiste de laatste dagen gaan ze hard in volume...

Succes met de knip...

 

gr oek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe doe je dat zo kleine ruimte zo veel lampen en toch een mooie themperatuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP maker: ik zuig af met een 3250M3 en blaas koude lucht in de tent met een 1500 M3 deze komt binnen achter mijn ventilator en die blaast het gelijkmatig me tent in... Maare kleine ruitme veel lampen? het is bijna 6 m2 en ook 6 lampen dus ik denk dat het wel mee valt met de veel lampen op een kleine ruimte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe doe je dat zo kleine ruimte zo veel lampen en toch een mooie themperatuur?

 

 

Oke, ja klopt ik keek even verkeerd maar ziet er goed man veel succes er mee hoe lang ga je nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ziet er vet uit man

Veel succes met de laatste dagen en het knippen

 

Hier ga je denk ik zeker 1 op 1 draaien

Dus op de silverbox met 100 pp gok ik dat je 3600 gram van af gaat halen

 

groetjes

Ganja lover

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 op 1 heb ik nog nooit gehaald zou erg leuk zijn. Ben benieuw kan eigenlijk niet wachten meer tot vrijdag haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben net wezen kijken maar het lijkt zo zal morgen als de lampen uit zijn een foto nemen. Lv is na de 3e week niet boven de. 40 geweest

 

Zou raar zijn heb bij pp nog nooit rot gehad. Bij bubblegum wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :D :( zozo dat zijn aardige dikke knuppels jongen ziet er goed uit :lol:

waar ik toch wel heel benieuwd naar ben is wat je uiot het kleine tentje heb gehaald???

ik zit er namelijk aan te denke om er ook zo 1 aan te schaffen :)

 

ik vind het trouwens een mooi verslag gozer

gr lijpe :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gekzat Enne,... de oogst al binnen? Ben benieuwd naar de opbrengst!

 

gr oek

 

ps las ergens dat je bezig was met een voorgroei hokje... Check mijn topic! ik ben daar nl ook mee aan de gang geweest. En met goed resultaat mag ik wel zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Oekie de planten zijn geknipt totaal met zijn drieen 6 uur bezig geweest. het zal donderdag a vrijdag wel droog zijn Voorgroeihokkie staat even op een laag pitje ben bezig met een ander hokje bouwen :rofl

 

De opbrengsten waren als volgt (NAT)

 

de kleine tent: 4737 grammen

Groote tent : 13478 grammen

 

 

Zal ongeveer zijn wat ik meestal draai behalve de kleine tent die heeft heel goed opgebracht (voor mijn doen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gekzat

 

Netjes die kleine tent... gaat de 1 op 1 benaderen denk ik..

 

De vraag is dan,... wat heb je anders gedaan in de kleine tov de grote tent?

 

Gr oek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar dagen even geen tijd gehad kleine tent was 990 gram en de grote tent was 2897 grammen. Niet me beste oogst maar wel tevreden :spliff:

 

En anders in die kleine tent.. Staan op 7 liter potten en dus meer per m2 en dit heeft 1000 WAtt per m2 mischien dat dit het verschil is geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P mooie ronde man <_< ook ik vind het een mooie opbrengst veel succes met het bouwen van je volgende hok kicke.

laat je daar ook nog ff een paar pics van zien en wat komt erin te hangen???

 

gr lijpe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja was een leuke opbrengst :P

 

Foto's ga ik van dit hok er niet opzetten! waarom niet daarom niet <_< verwacht dat ik nog wel een weekje of twee aan het bouwen ben. kan wel een ander verslag bij gaan houden ik heb ook nog een mooie 3X3 tent draaien die is over twee weken klaar kan ik wel een nieuw verslag maken. Misschien dat het daar een vlekkeloze ronde kan worden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

3x3 tent batlle ? <_<

 

wil wel maar mag niet van me vrouwtje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow 1 KG met 32 planten in 7 liter potjes in een tent van 1,50 x 0,8 x 2,00 is echt gruwlijk man

 

mischien ga ik het zelfde systeem hanteren als jou.. ik was van plan om 16 x 15 liter potten te gebruiken maar nu ga ik mijn tent gewoon volzetten met 7 of 11 litterpotten :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie ik dit nu verkeerd maar heb je last gehad van toprot ???

 

Blaadjes in je top zijn zo geel en bruin :nerd

 

 

 

 

Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor geen stukje toprot tegen gekomen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Wat is jouw drooggewicht dan geweest als ik vragen mag ? iets van een 3,9 Kg ?

Hoeveel procent trek je af van je drooggewicht om ongeveer te kunnen schatten 70 procent ?

 

Hoe heb jij water gegeven? met 'n drippersysteem? Ik zag eigenlijk nergens op de foto's drippers, en met een stok is onhaalbaar toch want je veld staat stampvol ;)

6X600 watt -- Op de website van secret jardin zeggen ze aan te raden 4x 600, maar dit zijn dan veilige waarden zeker? Dus 6 lampen geen probleem ?

3250 m3 afzuig --- draait deze op de volle 100 procent? Maakt deze niet teveel lawaai? Blaas je af naar buiten, of in de kamer door de koude die we gehad hebben.

2X 1800 m3 can filter -- dim je deze ook niet wat voor geluidshinder?

1500m3 inblaas -- haal je verse lucht van buiten of vanin de kamer waar de tent staat?

Spc fancontroller(twin controller)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga niet reageren op een topic van een jaar terug man...

 

En drooggewicht is meestal 20 - 25% van het natgewicht..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

waarom niet? Is btw 8 maand oud ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nu dat je je reactie hebt uitgebreidt. Je stelt nogal beginnersvragen, dit kan je beter op de beginnerssectie vragen, die is daarvoor bedoeld. Zo blijven oude verslagen tussen de oude verslagen staan, en actieve verslagen op op de voorgrond ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

19 april 2011...jaar oud ...8 maanden oud....

 

25 jan 2013..... rekenen is niet meer dat wat het vroeger was

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...