Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DrunkenButterfly

Vraag over tippie

Recommended Posts

Hai..

 

Hoe ik t ook probeer, t lukt me nooit goed om een tip te draaien die niet uit elkaar valt.. daarom moet ik het alitjd door andere laten doen en dat kan soms nogal vervelend zijn.. iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hai..

 

Hoe ik t ook probeer, t lukt me nooit goed om een tip te draaien die niet uit elkaar valt.. daarom moet ik het alitjd door andere laten doen en dat kan soms nogal vervelend zijn.. iemand tips?

 

uhhm een S je? lkkr stevig hoor :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hai..

 

Hoe ik t ook probeer, t lukt me nooit goed om een tip te draaien die niet uit elkaar valt.. daarom moet ik het alitjd door andere laten doen en dat kan soms nogal vervelend zijn.. iemand tips?

 

uhhm een S je? lkkr stevig hoor :wink:

 

Mja, hoe zorg je dan precies dat t goed vast blijft zitten :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger brandde ik m'n tips een beetje zodat ze bleven zitten.. maarjah.. it's the art of rolling om een goede tip te fixen, oefening baart kunst :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip niet afscheuren zo strak mogelijk in de joint mee rollen en dan als ie af is zet ie nog uit

 

wat je ook kunt doen is als je de joint af heb de tip iets nat maken dan zet ie uit

wel even laten drogen dan natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak altijd een M in mijn filter en rollem dan volledig open ,je blijf er met wat druk mee rondraaien zodat ie mooi rond is en dan haastig op mijn blaadje leggen en rollen maar. het tipje zet idd nog wat uit. zo krijg ik altijd mooigevormde tips.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-tje vouwen, 1 keer een lik geven aan de buitenzijde zodat ie wat krom trekt. Dichtrollen, openrollen, aan de andere kant een keer dichtrollen. Weer open en terug naar de definitieve "stand":D

 

Perfecte tip die stevig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je doet er aan het eind een dun stukje tape overheen :D

niet je hele tip natuurlijk maar gewoon laatste stukje reepje van een 5 mm

of je gaat naar de sigaren winkel en koopt daar een mondstuk werkt ook goed dan hoef je niet speciaal een tip te rollen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vouw altijd een M ik schraap er een keer met mijn nagel aan de binnenkant over het overgebleven stuk, zodat het krom trekt en dan in 1 keer dicht rollen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vouw altijd een M ik schraap er een keer met mijn nagel aan de binnenkant over het overgebleven stuk, zodat het krom trekt en dan in 1 keer dicht rollen

Zo doe ik da ook, das hetzelfde als krulleks in de strik voor een cadeutje. en das ook stevig en ander moet je de tip in de j nat make en voorzichtig me de aansteker verwarme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik doe is eerst het uiteinde enkele malen dubbelvouwen, ik vouw ongeveer 4 mm breed.

Het stukje wat er dan rond omheen moet komen rol ik dan eerst op, zo klein mogelijk, dan rol ik het uit en daarna pas om het dubbelgevouwen stukje heen.

 

Altijd perfect rond en ze zich lekker vast in het onderste stukje van de Joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je je tipje gedraait hebt pak je hem aan een kant en verwarm je hem ff met je aansteker, wel je aansteker in beweging houden zodat het tipje niet in de fik vliegt :D hoeft maar 3 sec ofzo, dan blijft ie gewoon in vorm zitten

 

suc 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...