Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zaadbal

En wat moet ik nu? :S ma in de stress.....

Recommended Posts

Als je de hypo betaald (hebt) met je kweekjes mag je je zorgen gaan maken.

 

Verders niet want onteigening mag nog steeds niet als je kan aantonen dat je rechtmatig gehandeld hebt.

 

bangmakerij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
omdat de mongolen van de regering zonodig een echte drugs oorlog willen veroorzaken bedenken ze dit:

en door dat kranten berichtje kan ik dus niet meer verder met mn hobby totdat ik een eigen woning heb gevonden.

 

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article...aat-gezet.dhtml

 

Groeten Zb

 

TJA Zaadbal...tis spijtig...maar je ouders maken de regels in hun eigen koophuis....

ach joh... je kan je hele leven nog kweken...toch :verrygood

enne...guerilla is ook leuk... :D

 

gr

Carpie

ps: ik zie een bank iemand niet uit hun huis zetten zoals een corporatie doet....een bank wil alleen maar geld zien....maakt niet uit welke kleur geld heeft.... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa en maak dat mijn ma nou eens duidelijk, ik kweek al 9 jaar buiten en wil voor de eerste keer een mooi hydro binnen kweekje maken en die &*^&* lijers verpesten het weer voor iemand die gewoon een eigen wietje wil kweken en niets met de ''onderwereld'' te maken wil hebben.

in america zijn ze bezig met vanalles en nogwat om de medicinale kweek te gedogen, en hier in nederland lijkt t wel of we terug gaan in de tijd in plaats van vooruit.

Ik zeg legalizeren, haal de taboe eraf en zorg ervoor dat het niet nog meer ondergronds verdwijnt waardoor er straks helemaal geen controle meer over is. zorg voor kwaliteitscontrole voor shops en legalizeer eigenkweek.

 

Groeten Boze zb. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo is het maar net ja, ze moete maar is een keer normaal gaan doen daar in den haag. ze weten zelf niet waar ze mee bezig zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites
En zo is het maar net ja, ze moete maar is een keer normaal gaan doen daar in den haag. ze weten zelf niet waar ze mee bezig zijn!

:verrygood zal wel niet gaan gebeuren., zolang die rechtse eikels er zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor je moeder. - Wietkweker kan niet uit huis gezet worden.

 

TILBURG - De pogingen van de politie Midden- en West-Brabant om bij wietkwekende woningeigenaren de hypotheeklening stop te laten zetten, zijn tot mislukken gedoemd.

 

Dat voorspelt de Tilburgse advocaat Jean-Louis van Os. "Een bank kan allerlei voorwaarden aan een lening stellen, maar ik denk niet dat dit uiteindelijk stand houdt bij een rechter".

 

Korpschef Frans Heeres van de politie Midden- en West-Brabant zei maandag dat hij in gesprek is met de Nederlandse Vereniging van Banken over maatregelen tegen mensen die betrapt worden op het kweken van wiet in hun eigen woning. Het oprollen van zo'n wietkwekerij zou automatisch moeten leiden tot het stopzetten van de hypothecaire lening. Huurders worden nu al uit hun huis gezet als bij hen een hennepkwekerij wordt aangetroffen.

 

Advocaat Van Os: "Ik ben er helemaal niet op tegen dat de hennepcriminaliteit wordt aangepakt, maar hier zitten wel héél veel haken en ogen aan. In de eerste plaats kan het natuurlijk alleen gelden bij nieuwe hypotheekleningen. Maar het belangrijkste is dat het wel heel onlogisch is om een link te leggen tussen een misdrijf en je hypotheek. Als je iemand verkracht in je eigen huis, raak je je lening toch ook niet kwijt? Waarom zou dat dan wel gelden voor een wietkwekerij? Ik kan me niet voorstellen dat de rechter dat een redelijke sanctie vindt. Bij huurders ligt dat heel anders, het is toch een wezenlijk verschil dat je zo'n hennepkwekerij runt in andermans woning."

Edited by niktrash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben die lui nu echt niks beters te doen ???

Mischien dat we een one One-issuepartij op moeten richten . een verplichte IQ test voor politcus . Dat word ons motto , of in elk geval een soort van examen over hun kennis van de maatschapij.

dit werkt de georganiseerde misdaad toch aleen maar in de hand.

Of is er iemand die weet per vanaf hoeveel planten dit gaat gelden?

De kleine thuiskweker zal wel weer de dupe worden. We mogen weer met zijn alle in de rij gaan staan voor een paar koffie shops die straks nog over zijn.

als ze het nu nog op zijn minst zouden legaliseren zodat er kwaliteits controle plaatsvind pffffffff

nou afwachten maar .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Coffeeshops, blowen, wiettelen zijn linkse hobbies en die moeten aangepakt worden.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt iets voor nederland.......van een pedofiel houden ze de woning desnoods nog een aantal jaren vrij zodat ie weer lekker rustig in zn oude straat met slachtoffertjes kan wonen en de wietkweker die alleen zn eigen wietje wil kweken en goede kwalitteit wilt roken

"Wat er tenslotte ook niet in de coffeeshop te krijgen is en straks s er waarschijnlijk geen eens meer een coffeeshop is om het te halen dankzij Den-Haag"

willen ze zo hun huis uitgooien desnoods met ouders of kleine kinderen.

 

t s hier inderdaad net de omgekeerde wereld we hadden een revolutionair softdrugs gedoogbeleid over de hele wereld keken ze mee hoe nederland het deed en hoe t ging.

Nu nu iedereen weet dat t werkt zijn ze te bedonderd om het gedoogbeleid eindelijk aftesluiten en de logische stap verder te nemen legaliseren en de teelt reguleren zou de volgende stap moeten zijn.

 

nee nu komen ze met sluiting van coffeeshops wietpassen en weet k t wat voor onzin.........

Denk dat de meeste dus ook weten wat daarop het antwoordt zal zijn vanuit de groep die al die jaren gedoogd s Ik denk dat de meesten net zo makkelijk weer ondergronds gaan De vraag blijft en het aanbod zal er echt niet minder om worden

En alles heeft ook zn voordeel krijgen we mischien weer eens van die lekkere import wietjes in nederland want als kweken te lastig wordt zal dat ook weer meer gaan gebeuren lijkt mij zo

:wave: :verrygood

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Door mensen hun huis af te nemen, is dat in elk geval niet meer mogelijk op dezelfde plek,'' zegt korpschef Frans Heeres

 

 

Haha zullen er echt kwekers zijn die dat doen? Denk trouwens dat er geen rechter is die jouw je huis afpakt

als je een lampje met wat planten hebt hangen.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

tmaakte Dirk Scheringa echt niet uit hoe zijn woeker-hypotheken betaald werden.... :verrygood

 

mja...ABN-AMRO = De Nederlandse staat... :wave:

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de hypo betaald (hebt) met je kweekjes mag je je zorgen gaan maken.

 

Verders niet want onteigening mag nog steeds niet als je kan aantonen dat je rechtmatig gehandeld hebt.

 

bangmakerij :verrygood

 

hey verdwaalde gozer!!

 

 

Is dit echt zo? zijn er al voorbeelden van dan??

 

Groetjes Ruffneck

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
mja...ABN-AMRO = De Nederlandse staat... :verrygood

 

= de Nederlandse belastingbetaler cq dus ook de blowende tevens werkende Nederlander. :wave:

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ruffneck

nee, ze zijn op hun achterhoofd gevallen.. crimineel verkregen geld en dat heb je witgewassen via je hypo

als je niet anders aan kunt tonen.

 

Nemen ze alsnog wel je tv etc in beslag maar da's beter dan je huis toch (lening waarmee je huis betaald wordt).

 

Maar 1 ding snap ik wel: bovenop de bestuurlijke dwang die de burgemeester al via een brief aan je verkondigd als je het nog een keer in je hoofde denkt te halen is dit een opzetje om ook nog eens de staatskas extra te spekken en een boel mensen weer (zinloos) aan het werk te houden.

 

Gedogen is uit, repressie is in, koppelen die databases en schuldig totdat tegendeel is bewezen, zo maken we NL veilig :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste lotgenoten ,

In principe helemaal mee eens ! De Nederlandse regering is ± 25 jaar geleden , de weg van het gedoogbeleid ingegaan . Sinds die tijd is het eigenlijk alleen maar beter voor de NL-blower geworden . Dit kunnen ze natuurlijk moeilijk ongedaan maken , aangezien ze het zelf zover hebben laten komen (gelukkig) !! Ik pleit uiteraard ook voor legalisatie ,maar dit ligt zoals jullie wel weten , gevoelig bij de andere EU-lidstaten . (aangezien de puinhoop in veel Europese landen , zouden ze eigenlijk net nu dat balletje op moeten gooien , maar doen ze toch niet!!) . We kunnen niet ontkennen , dat de georganiseerde misdaad ook zijn weg heeft gevonden in het kweken en het wereldje behoorlijk 'verhard' is . De berichteen in de Media , blijven schokkend voor een groot deel van de bevolking !(ik denk tot wel 75%) . Vergeet niet dat het laatste voorstel weer van een korpchef komt (lees : Politieagent . Denk toch , ondanks alles , dat de NL regering wel wijzer is !! Zij denken vooral aan de economie , toch . Hou vertrouwen vrienden !!!

Zal wel weer loslopen !!!!

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien word het tijd voor een ludieke aktie. op straat gaan flyeren met een info folder over canabis ook ten opzichte van andere genotsmiddelen. zoals alcohol , of sigaretten of hard drugs .

en bij de flyer dan meteen 5 zaadjes van een lekker buiten soortje erbij doen.

 

samen kunnen we het doen . heel nederland groen.

 

geen idee of dit trouwens legaal is . :verrygood is er een jurist in de zaal ?

dit vraagt wel om een tegen aktie vind ik . de banken en hypotheek verstrekkers zijn er waarschijnlijk ook niet happy mee.

als de postbodes mogen staken , mogen wij dat ook .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit je met je slaperige kop Ochtend nog wat te kijken op NL1 zit daar kereltje vd politievakbond doodleuk te opperen dat het amerikaanse (oa DEA) systeem wel wat is..

 

politie financieren met crimineel geld, wat wordt dan het doel?

budget voor volgend jaar ten koste van alles want budgetten zijn heilig en wetboek hanteren we zoals ons uitkomt..

 

zie mijn vorige opmerking over databases, nog ff en uitlokking is hier ook nog toegestaan :verrygood

 

Jaren terug was er al zo'n actie: zaadjes bij de panorama of was het de revu?

overal geboycot :wave:

 

Nee dan beter een massale guerrilla in elk stadpark/perkje/bermstrook van elke kwekert met een paar stekkies of wat zaadjes planten heeft misschien meer impact, valt dat niet te organiseren zoals die andere dingen waarbij ineens heleboel mensen "iets" doen wat je wel eens op tv ziet?

Aardig ludiek ook en ik denk dat een heleboel mensen het een heel mooie plant zullen vinden en er zelfs naar gaan vragen bij het tuincentrum.

Kheb al diverse niet blowers aan planten mogen helpen voor id tuin "omdat ze zo mooi zijn en zo goed groeien" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon overal in nederland, zaadjes uitstrooien.

Zodat overal wietplaten groeien,. elke gemeente park, en verkeersplein.

 

Heel nederland groen....!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coffeeshops, blowen, wiettelen zijn linkse hobbies en die moeten aangepakt worden.

 

Namaste :verrygood

 

12x 600w op je zolder is geen hobby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i,m blinded by the bling :verrygood

geen goed idee. alles overal uitstrooien . dan kom je negatief in de media . laat mensen zelf kiezen of ze willen kweken .

door ze zaadjes te geven met een simpele kweek handleiding kun je ze zelf laten kiezen.

kweken is per slot van rekening 1 ding . oproken is een tweede.

iets wat in de tuin groeit kunnen ze je volgens mij nooit voor uit je huis zetten . want een vogel kan het zaadje voor het plantje hebben laten vallen , das de natuur . doe je niks tegen.

 

genisis

11 En God zeide: Dat de aarde uitschiete grasscheutjes, kruid zaadzaaiende, vruchtbaar geboomte, dragende vrucht naar zijn aard, welks zaad daarin zij op de aarde! En het was alzo.

 

12 En de aarde bracht voort grasscheutjes, kruid zaadzaaiende naar zijn aard, en vruchtdragend geboomte, welks zaad daarin was, naar zijn aard. En God zag, dat het goed was.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
12x 600w op je zolder is geen hobby.

 

Een uitgelopen hobby, meneer de rechter

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd... want ik heb altijd gehoord dat 5 lampen gedoogD is Meneeer de Rechter :verrygood ...het stond op internet.. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
het stond op internet.. :wave:

 

Onder gedoogsectie van postbus 51 :verrygood zei de rechter :D

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap ze sowieso niet eerst hebben ze het over staatskwekerijen,dan weer over cs die mogen growen voor hun klanten en nou deze bullshit pffffff gelukkig hebben we ook ministers ,rechters ,officieren en advocaten die op z'n tijd een lekkere joint opsteken want dit komt er echt niet doorheen.

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...