Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zap

Vraagje over Lumatec ballast

Recommended Posts

Ik heb een verlaagde df 90 secret Jardin waar ik een schakelbare ballast in wil.

 

Lekker schakelen tussen 250 en 250 superlumen en 400 watt/ 400 watt superlumen lijkt mij perfekt voor mijn tentje.

 

gallery_23286_10065_6892.jpg

 

Nou zie ik dat dit een 110volt versie is die in NL geen zin heeft ook al is ie digitaal :D

 

 

Maar de 220volt 400 Watt heeft een afwijkend frontje en praat over 50% en 75% en 100% plus de SL ( plus 10% begreep ik)

 

Maar 50% is geen 250watt

En 75% is geen 250 watt + 10% boost.

 

Is deze EVSA dan wel te gebruiken met een 250 Watt bulb? temeer omdat dit toch wel de bedoeling is dacht ik te lezen.

Echt jongens ik vind het verwarrend, wie helpt mij ff op weg .

 

 

 

Groeten Zap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die percentages kloppen ook niet. Bij de 600W is het bijvoorbeeld 300/400/600/630W. Dat komt ook niet overeen met 50/75/100/SL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks wazzup,

 

Dus de 50% en 75% kan ik zien als de normale en superlumenstand voor een 250 watt bulb ?, dat is perfekt voor mij :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een gedachtenkronkel.

 

Morgen ga ik ff langs de GS maar twijfel nog een beetje of het mogelijk is om op een 600 watt Lumatec in de 50% stand ook een 250watt hps lamp kan branden of is dit te ver gezocht?, zou mij meteen aan een heel flexibel setje helpen namelijk.

 

Ik zocht al officiele Lumatec site maar heb het niet kunnen vinden, heb ook geen idee waar die apparaten gemaakt worden.

 

Gr Zap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je eens zoekt op lumatek met een K - iedereen op dit forum heeft een spelprobleem :D

 

300 watt is wel wat veel voor een 250 watt lampje. Dat doet ie wel, maar niet erg lang, je geeft dan 20% meer dan waar hij op gebouwd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...