Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Recommended Posts

@zeldzame :smoke thanx m8. Thanx ook voor je support voordat deze ronde uberhoubt begon :icecool

die top44 blijf ik op het voetje volgen!!

 

@zeebodem: jij ook bedankt.. inderdaad jammer.. maar wie weet wat ik nog kan oogsten.. stiekem ziet het er best wel lekker uit :P

 

@:crew..thanx..heb je ge-pm-ed :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje over het droogproces:

 

Goede smorgen groene vingers..

 

Ik vraag me af of het droogproces goed verloopt... Ik heb namlijk het idee dat het drogen veelste snel gaat... De toppen zijn echt kurkdroog... Maar het ruikt nog naar gras... Ik ga zo ff een weekje op vakantie. Kan ik er vanuit gaan dat als ik terugkom de toppen klaar zijn om geoogst te worden? Ze staan van afgelopen dinsdag/woensdag te drogen.

 

Heb het gevoel dat de toppen nog veel meer moeten inkrimpen en compact moet worden.. tis allemaal voor het eerst... Ben benieuwd of ik gewoon geduld moeten hebben...

 

Temp: tussen 14-20 graden

Het is donker.

LV geen idee (laag iig)

fan staat zachtjes, maar niet op de toppen.

Afzuiger staat op 30%.

 

Hier een paar pics.. opmrkingen? vragen? tips? shoot!!

 

Volgende ronde huur ik zo een spin cut pro geval... wat een pokke werk dat knippen zeg!! (zijn niet de moois geknipte... maar dat komt wel goed!)

 

Hier een paar pics:

 

gallery_25470_11600_2843852.jpg

 

gallery_25470_11600_884501.jpg

 

gallery_25470_11600_351680.jpg

 

gallery_25470_11600_469740.jpg

 

Fijne dag allemaal, maak er iets moois van!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

foutje (dubbele post..ging iets mis..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker laten hangen zo en als je terug komt even een topje knikken, als

het takje breekt zijn ze klaar :P

 

Fijne vakantie :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mrt zou ze dichter bij elkaar gaan hangen droog zijn ze zeker al of de toppen eraf gaan knippen en in een doos leggen met de klep open anders gaat het veels te hard droog zijn ze toch al. en is het eindgewicht al bekend......Groet,M :shutup: P.s. je moet als kweker zeker is old skool met het handje geknipt hebben :spliff: :wtf2: wat een kutwerk hé :rofl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He die MRT,

 

Mooie oogst laat je nog even weten hoeveel nu het eind totaal is geworden ???

Daar zijn we nateerlijk wel erg beniuwed naar,

Tevens een hele fijne vakantie.

 

 

Groetjes Crew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hartstikke top MRT :shutup:

Mooi afgerond zo,deze ronde.Ziet er erg lekker allemaal,en laat je het eind saldo nog even weten?

Zeer benieuwd :spliff:

 

Al plannen voor de volgende ronde?

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi MRT,

 

Gefeliciteerd, ziet er goed uit! De LV kan dus weleens laag zijn dus let er vooral op dat het niet te lang droogt, soms kan 5 dagen al genoed zijn (weet niet of dit winter of juist zomer is). Dat zou zonde zijn (gewicht verlies).

 

Grtn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Groene vingers...

 

Thanx voor alle leuke replies gasten!! Ik was al weg, heb jullie tips gister pas gelezen... ik neem ze nee voor de volgende ronde, want tering wat ging het drogen snel.. veelste snel... Hopelijk gaat het met die tips van jullie (en wat tips van me eigen :rofl ) het drogen de volgende keer langzamer..met als gevolg dat er wat gewicht overblijft :shutup:

 

maar goed...

 

Gister avond terug gekomen van een midweekje "vakantie" op een van onze eilanden.. Was heerlijk, met familie, het vrouwtje, de kids, hond....ff uitwaaien op het strand.. s'avonds lekker eten, met flessen goede wijn en een flinke fles wodka bij de openhaard... Klinkt allemaal burgerlijk..en dat is het ook.. maar ja..fuck-ut..twas heerlijk.

 

Anyhoe... gister avond laat alle planten de toppen geknipt en gewogen. Het resultaat... 598 gram en 2 handen vol (met een bergje erop :no ) flufachtige weed dat ik zelf op rook... dus laten we zeggen een 670 gram droog, verdeeld over 18 plantjes (waarvan 3 zieke stekjes) en 7 dagen te vroeg geoogst...

 

Tevreden: redelijk.

Veel geleerd? JA.

Fouten gemaakt? JA

Rook genot? ZEKER WEL!! Heerlijke zachte, erg geurende weed..

 

Volgende ronde: gaan we voor het dubbele :wtf2:

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen en reageren in dit topic. Natuurlijk ook Zeldzame die e.e.a heeft mogelijk gemaakt :spliff:

 

De volgende ronde begint over een week, dan is het hok weer beetje geupgrade... Ik heb me laten inspireren door (door vele hier :lol: ) maar voor de volgende ronde ga ik op de No-zem manier...grote 50 liter bakken met 4 stekkies per bak.. 40 pp-tjes in hetzelfde hok, met andere vsa+kappen, betere klimaatbeheersing, en extra waakzaamheid op beestjes e.d.

 

Tot ziens... hopelijk volgen jullie het volgende topic ook weer...

 

Ik ga een dikke J draaien.. Fijne middag mensen. Maak er iets moois van!

 

Groeten, Mr.T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej MRT,

 

Bedankt voor je verslag en gefeliciteerd met de oogst! Jammer dat het wat te lang heeft gelegen. Maar hiervan kan je toch weer een vakantie(tje) houden!

 

Groeten,

 

Jopie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is je dik gegunt leuke oogst :shutup: :spliff: !!

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Mr.T welkom terug op het vasteland :lol:

Echt jammer dat je te vroeg moest oogsten door omstandigheden

maar de eerste "echte" ronde heb je in elk geval met succes

afgesloten.

De opbrengst gaat vanzelf omhoog als je van je fouten leert en

het hokje ook update maar dat komt vast goed.

Veel rookgenot en ik kijk alweer uit naar het volgende verslag :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...