Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

zo doen we dat in het zuiden van NL

Recommended Posts

Wapenarsenaal in huis Kerkrade ontdekt

 

 

Een raket, raketwerpers, mitrailleurs, messen, bijlen, geweren, pistolen en revolvers; bij een inval in een woning aan de Pannesheiderstraat in Kerkrade vond de politie donderdagmorgen ongeveer tweehonderd wapens. Daarnaast lag er honderd gram hoogst explosief poeder, vergelijkbaar met semtex of nytroglycerine, voldoende om een zware explosie te veroorzaken.

Volgens een woordvoerster van de politie is de omvang van de vondst uniek voor Nederland. Tientallen mensen van politie en Explosieven Opruimings Commando waren van 's morgen vroeg tot 's avonds bezig om de wapens veilig op te bergen.

Kerkrade

Van onze verslaggever

 

De agenten troffen ook rond de duizend kogels, 35 mille aan vals geld, rond de vijf kilo wiet en twee kilo harddrugs aan. Verder was er een cocaïnepers. Ook nam de politie een Mercedes en enkele tientallen mobieltjes en horlges in beslag. Dat gebeurt in het kader van de 'pluk-ze'-wet, die is bedoeld om winsten van criminele activiteiten te ontnemen.

 

 

Een woordvoerder maakte de vondst vrijdag bekend. Bij de inval arresteerde de politie de bewoners: een 39-jarige man, zijn 38-jarige echtgenote en hun dochter van veertien. De dochter is inmiddels vrijgelaten.

 

 

De politie kwam na een melding dat er een wapen zou zijn. De agenten waren compleet verrast over de omvang van het wapenarsenaal. In nagenoeg alle ruimten in het pand lagen wapens. Politiemensen waren tot laat in de avond bezig met het inventariseren, veiligstellen en weghalen van de spullen. Wat de bewoners met de wapens wilden is nog onduidelijk.

 

filmpje

 

filmpje raketenwerper/200 wapens/ 5 killo wiet/ 2 killo harddrugs

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was iets geweest voor...

 

 

HELP MIJN MAN HEEFT EEN HOBBY

 

 

;)

 

Je mag tegenwoordig ook niks meer sparen he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extreme hobby ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit de hand gelopen verzameling denk ik.....

Wel 1 waarvoor je zeker een paar jaar de bak in draaid.....

 

ik bedoel,1 of 2 wapens zijn toch genoeg?(als je zulke handel doet in coke en heroine).

Ik neem aan dat ie niet van plan was zn huis te beschermen met raketwerpers(inclu de raket zelf) en mitrialleurs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij ook logisch. je gaat nu eenmaal niet met een raketwerper onder je jas een deal doen. Dat placht nogal opvallend te wezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dacht je van wapenhandel?

 

 

hij wilde een museum oprichten over 40 jaar... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

die raket had ik al lang op een moskee in rotterdam gevuurd :D sorry jongends van jullie belasting centjes maar moet gewoon

Share this post


Link to post
Share on other sites
die raket had ik al lang op een moskee in rotterdam gevuurd :D

 

 

doe maar niet... de kuip staat dr vlakbij :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit je me nou uitteschelden voor scheele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ook een mooie bestemming voor die rakketwerper !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...