Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smookerson

10x with widdow steks, klok overgezet op 12/12.

Recommended Posts

zo beste maatjes

 

3 december weer van start gegaan en deze keer weer in nieuw hok de maten zijn 210X240X70

ik gebruik 1 x 400 Watt 2 keer afzuiging 6 potten van 15 liter

 

ik heb 10 stekken gepakt voor 6 potten mochten er een paar slechte zijn kan ik ze overzetten. en anders wil ik 2 moeder planten gaan maken voor te stekken.

de stekken zijn een week oud ik zal fotos plaatsen vanaf dag 1

ik hoop op reacties commentaar ook altijd welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog een paar :

 

gallery_18685_11284_41.jpg

 

gallery_18685_11284_9406.jpg

 

gallery_18685_11284_25849.jpg

 

gallery_18685_11284_29292.jpg

 

gallery_18685_11284_21552.jpg

 

gallery_18685_11284_4751.jpg

 

gallery_18685_11284_24469.jpg

 

gallery_18685_11284_18975.jpg

 

gallery_18685_11284_9855.jpg

 

gallery_18685_11284_29740.jpg

 

gallery_18685_11284_22001.jpg

 

gallery_18685_11284_5801.jpg

 

gallery_18685_11284_31865.jpg

 

gallery_18685_11284_31865.jpg

 

gallery_18685_11284_5201.jpg

 

gallery_18685_11284_24918.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

net weer watèr gegeven en nog een liter

ovèr ze heen geneveld om de luchtvochtigheid op peil

te houden, de stekken groeien goed op een enkeling na maar daarom hebben we ook extra steks gepakt,

de foto's die erop stàn zijn van afgelopen zaterdag toen waren ze een dag in de grond.

 

reacties welkom ik zit er op te wachten..

groet smokey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn bijna allemaal aangeslagen zo te zien.. beetje lastig inschatten voor me met die grote potten.. :lol: ben ik niet gewend..

 

Houd de vochtigheid maar goed hoog de eerste week en succes !

 

Laterss...

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja voor zo ver ik kan zien zijn ze bijna allemaal aangeslagwn op een enkeling na

hoe ze er nu by staan op dit moment is er 1 of 2 niet echt aangeslagen daar zie ik geen verschil met by een week geleden maar ik heb er 4 over dus maak mn eigen er niet zo heel druk om, bedankt voor je reactie sjondoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo mede kwekers,

 

vandaag weer even water geneveld wn wat water gegeven, net ook alles om gezer potten verplaats en een andere ventilator erbij gezet, wat een verschil zeg nu zie ik elke dag beweging ze doen het super na mijn idee vandaag zou de klok op 12/12 gezet worden maar ik denk dat het beter is als ik ze nog een weekje laat groeien. of gaan ze nog de hoogte In als ze op de bloei tijd gezet worden? want als ze nog de hoogte in gaan kan ik de klok wel omzetten

kan iemand me helpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die groeien nog wel even door als je de klok omzet, ik heb al regelmatig slechts 3 dagen voorgegroeid en dan werden ze nog steeds 120cm..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de vochtigheid probeer ik hoog te houden maar dat doe ik door middel van stekken nat spuiten wanden nat maken de grond vochtig maken en dat was het en naar mijn idee zou ik niet weten hoe ik het anders moet doen.

ik Heb alleen nog een vraag aan jou ofdat je me toch nog 1 keer zou willen helpen met fotos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer zo min mogelijk óp de stekken te spuiten, focus je voornamelijk op de grond..

 

Door de warmte van de lampen zal een groot deel verdampen uit de bovenste laag grond..

 

De stekken vinden dat weer niet zo prettig, krijg je verkleurde bladeren van..

 

Ik zie geen nieuwe pics in je album ?

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel, dit zijn de fotos van vandaag

Heb vandaag ook weer Wat potten verzet

ik ben tot nu toe tevreden hoe het er nu uit ziet er staat een nieuwe ventilator bij

de warme lucht word tussen de potten geblazen en vanaf daar word die warme lucht weer gecirculeerd door het hele hok.. Zo krijgen de dames het niet koud. Heb ze vandaag over gezet op 12/12 dus vanaf nu kunnen we gaan tellen. ze hebben dus 7 dagen voor gegroeid! hopen op een goed verloop de komende weken

 

 

en uiteraard zijn tips, reacties, commentaar welkom daar wacht ik op dus voor de stille lezers leef je uit en reageer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vandaag is weer een nieuwe dag. op naar de reacties!

net weer water gegeven en Wat genèveld. maar verschil zie ik met de dag meer komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste lezers vandaag verder niet veel gedaan. wel Heb ik een vraag of mijn planten niet achterlopen? kan iemand dat voor mij meekijken? de stekken hebben dus een week voorgroei gehad en vanaf nu staan ze op 12/12

reageren graag of leest niemand mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zouden er beter uit kunnen zien maar slecht is anders...

 

Hou de vochtigheid hoog en zorg dat ze 100% donker zijn tijdens de nacht periode...

 

Succes...

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip span een doorzichtig folie zorgt voor een hogere luchtvochtigheid en je nachttemperatuur hou die in de gaten!

 

Gr junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sjondo oké vandaag dus weer gekeken en ze waren ak weer een stuk gegroeid Wat een verschil!

 

@junk dankje voor je tip maar nu dat de klok om is hoeft de vochtigheid toch niet meer Zo hoog of toch wel? ze zijn alweer een stuk groter

 

en het is 100% donker want de donker periode is van savonds 6 tot morgens 6 dus ik weet zeker dat het dan echt donker is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vochtigheid is de eerste 3 weken belangrijk.. uiteraard de eerste week het meest maar ook daarna is het nog altijd wenselijk..

 

Uiteindelijk weer goed afbouwen om niet in de problemen te komen tijdens de bloei ivm toprot en andere schimmels..

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste mede hobby collega's

 

ja de vochtigheid is gewopn goed. maar mij was verteld dat dw vochtigheid het meeste belangrijk was in de tijd dat je voorgroeid... maar dit blijkt dus niet het geval, fijn dat èr toch volgers zijn die me tips geven en mij helpen omdat dit mijn eerstw officiele binnen kweek is.. heb wel wat hulp nodig zo nu en dan. er staan nieuwe foto's in mijn album maar helaas kan ik ze niet zelf in mijn topic zetten omdat ik op mijn telefoon zit.

zo dat was het weer vandaag reacties welkom en morgen weer een nieuw verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ben ik weer.

 

ik ben zeer tevreden hoe het er op dit moment uit ziet. ze groeien allemaal ontzettend goed nu Heb ik een vraag vanaf wanneer moet ik voeding gaan geven ik Heb pk 13 14 van canna vanaf wanneer moet ik die mee gaan voeden? en dan had ik nog 1 vraag vanaf wanneer kun je bloei verschijnsel zien? vrijdag staan ze 7 dagen op bloei kan iemand de vragen beantwoorden? ik Heb deze week fotos in mijn album geplaatst maar omdat ik op mijn telefoon op internet zit kan ik die link niet kopiëren om het vervolgens hier te plakken.

 

tot de volgende keer maar weer. hoop op vele reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal begint de bloei zo rond 10 dagen na de 12/12 omschakeling

heel soms iets eerder en af en toe wel eens wat later rond dag 14 of 15

pk moet je normaal gesproken in week 7 geven

staat ook op de fles!

ik begin er altijd mee in week 5 mits de planten het aan kunnen

ik bouw het dan op van 1/3 in week 5 naar 2/3 in week 6 en tot de volle mep in week 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ smookerson

ik heb mijn pk mee gegeven vanaf 3/5 week bloei ong

en het gaat de goede kant op denk ik

veel suc6 ermee

mvg weedplant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...