Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snatsert

Gepakt !

Recommended Posts

Misschien zijn de kwekers gestegen op de prioriteiten lijst van Justitie en Defensie.

Je kan vast wel bij de plaatselijke kroeg nabij de kazerne/vliegbasis inside-info verkrijgen hehe

 

Alhoewel ik ook denk dat het overdreven is, maar dat vond ik die geurkaart ook toen ik het hoorde

 

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet je hoe duur het is om met een apache te vliegen die gaan ze echt niet gebruiken voor het

scannen naar wiethokkies.

 

groet rodney

 

 

ehh...kunnen ze nog vliegen dan :) ?

 

laatst stond in de krant dat er nog maar 25 van de 100 F16's kunnen vliegen wegens gebrek aan geld voor onderdelen... ;) ....en dan zijn dr nog een aantal in verweggiestan.....

 

ja mannen... ga maar lekker bezuinigen :) ....en ons bang maken met een dinky toy heli... :P ...

houd de media lekker bezig.... dat weer wel... :smoke ..erg goedkope effectieve media actie..bravo !!

 

maar hun dr gubbels propaganda taktiek.. is wel verrekte effectief... :) ...moet ik toegeven...

(stigmatiseren-isoleren...excecuteren :D ?)

gr

Carp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik persoonlijk denk dat er bij justitie niet meer zo erg gejaagd word op het pakken van wiethokjes.

Hun aandacht word meer gericht op de criminele organisaties achter de wietteelt en grow/coffeeshops.

Grote hokken komen vanzelf boven bij de energiemaatschappijen die daar vervolgens weer melding

van maken naar justitie. Kleine hokken worden alleen gepakt door overlast dmv geur/water enz.

Als je gewoon normaal doet hoef je echt niet bang te zijn dat je gepakt word, natuurlijk zijn er nog

steeds idioten die gaan kweken in achterstandswijken of wijken die bekend staan dat er vaak gekweekt

word en vervolgens raar opkijken als ze bij een rooidag worden gepakt. Je moet niet vergeten dat

justitie ver in de min staan op hun begrotingen en dat het percentage medewerkers dat zicht bezig houdt

met de wietteelt erg klein is, oftewel er is gewoon het geld en de mankracht niet voor. En als ze dan gaan

kijken waar ze het meeste geld kunnen vorderen gaat automatisch de prioriteit daar heen. Geurkaarten

ed zijn gewoon een zwakke manier om de maatschappij te doen laten denken dat ze er wat aan doen.

 

En wat mezelf betreft mochten ze me onverhoopt toch het geluk hebben dat ze me pakken, van mij krijgen

ze geen cent meer. Ik weiger mee te werken aan het financieren van een overheid zodat mensen zoals

mr. wilders netjes aan het eind van de maand hun buiten proportioneel te hoge loon ontvangen.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat mezelf betreft mochten ze me onverhoopt toch het geluk hebben dat ze me pakken, van mij krijgen

ze geen cent meer.

hoe ga je dat doen dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat klopt. maar dat heb ik vroeger wel gedaan. en toen haalde ze ook de meter weg. en die wouden 16.000 aan stroom terug vorderen. dat is achteraf 6.000 geworden. dat is toen betaald en toen kwam de meter terug.

 

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat je maar 6000 euro hoefde te betalen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geduld hebben en een goeie verklaring afleggen bij de politie. over de keren dat er gekweekt is. daar uit en de bewijzen die ze in je hok vinden, maar dat heb je grotendeels ook zelf in handen. bepalen dat ze kunnen berekenen hoeveel stroom je gebruikt hebt. en dat is wat je uit eindelijk moet betalen.

en dat wordt op de rechtszitting bepaald

 

de stroomboer probeerd hoog in te zetten en jou gelijk te laten betalen en die heeft de weg gehaalde meter als troef in handen. dat kan werken bij beginners en mischien eerder als het winter is.

 

vandaar die aggregaat. dan heb je die meter niet nodig en heb je zelf stroom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
de stroomboer probeerd hoog in te zetten en jou gelijk te laten betalen en die heeft de weg gehaalde meter als troef in handen. dat kan werken bij beginners en mischien eerder als het winter is.

 

Dat dacht ik al ja , stroomboer heeft al gezegd hoeveel ik moet betalen maar heb al gezegd dat er zak van klopte. Heb al zelf een mooi rekensommetje gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe ga je dat doen dan ?

 

 

Vrij simpel goeie advocaat, je mond dicht houden, en zorgen dat je op papier altijd een kale kip bent.

laat ze het voor de rest maar zelf uit zoeken, als je het goed doet kunnen ze nooit aantonen dat je al

geoogst hebt. Dus dan valt er ook niks wederrechtelijk te vorderen.

 

Heb je jezelf nooit afgevraagd hoe ze kunnen bewijzen dat je (meedere keren) geoogst hebt?

Geloof me maar kunnen ze niet, laat jij me maar een zaak zien waar geen direct bewijs of een verklaring

is waar ze een wederrechtelijke vordering hebben toegepast. Ze laten

je alleen niet gaan met een paar uurtjes op politiebureau word waarschijnlijk de volle 3 dagen uitzitten.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat dacht ik al ja , stroomboer heeft al gezegd hoeveel ik moet betalen maar heb al gezegd dat er zak van klopte. Heb al zelf een mooi rekensommetje gemaakt.

 

 

Je hebt dus stroom gejat begrijp ik?

 

of moet je voor de meter terug hangen betalen?

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat dacht ik al ja , stroomboer heeft al gezegd hoeveel ik moet betalen maar heb al gezegd dat er zak van klopte. Heb al zelf een mooi rekensommetje gemaakt.

;) geduld en een lieve buurvrouw is all you need

 

Heb je jezelf nooit afgevraagd hoe ze kunnen bewijzen dat je (meedere keren) geoogst hebt?

ja inderdaad, gewoon niks laten slingeren. maar eerlijk is eerlijk zo als jij het doet is ook niet altijd roze geur en maaneschijn. vaak zat niet zelfs. of je moet hele goeie familie , vrienden of vriendin hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt dus stroom gejat begrijp ik?

 

of moet je voor de meter terug hangen betalen?

 

succes

 

ze hebben 1 groot bedrag verzonnen en dan zou de kous er mee af zijn . Nou niet dus he

 

;) geduld en een lieve buurvrouw is all you need

 

haha en zeker lief dat ze is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vrij simpel goeie advocaat, je mond dicht houden, en zorgen dat je op papier altijd een kale kip bent.

laat ze het voor de rest maar zelf uit zoeken, als je het goed doet kunnen ze nooit aantonen dat je al

geoogst hebt. Dus dan valt er ook niks wederrechtelijk te vorderen.

 

Heb je jezelf nooit afgevraagd hoe ze kunnen bewijzen dat je (meedere keren) geoogst hebt?

Geloof me maar kunnen ze niet, laat jij me maar een zaak zien waar geen direct bewijs of een verklaring

is waar ze een wederrechtelijke vordering hebben toegepast. Ze laten

je alleen niet gaan met een paar uurtjes op politiebureau word waarschijnlijk de volle 3 dagen uitzitten.

 

groet rodney

 

 

advocaat ga ik morgen inschakelen , heb er al die daar ervaring in heeft. En net wat je zegt ja zo dacht ik het ook , ze doen maar wat aannames in de hoop dat je ermee akkoord gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon je eigen niet gek laten maken. gewoon afwachten wat de rechter gaat bepalen wat jij voor stroom gebruikt zou hebben. klopt dat niet volgens jou , ga je in hoger beroep. maar stay ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk snatsert de enige keer dat ik gepakt ben is al best wel een tijd geleden, ik heb met harde hand moeten leren

dat je nooit onvoorbereid te werk moet gaan. Meeste mensen verzinnen van te voren een verhaal om te vertellen

als ze op politiebureau zitten maar vergeten dat het gewoon echt beter is om gewoon je mond dicht te houden.

Natuurlijk laten ze je dan niet na een paar uurtjes gaan maar ze kunnen je echt niet eeuwig vasthouden. Ik heb

nu een advocaat die goed is en verstand van zaken heeft. Hij weet precies wanneer ik wat doe en wat ik doe

mocht het onverhoopt toch mis gaan (effe afkloppen!) ik heb zijn telefoonnummer en kan hem dag en nacht

bereiken. Enige wat ik op het politebureau moet doen is hem bellen en beleefd vragen of ik weer terug naar de cel

mag en dan lekker afwachten.

 

Laat ze het maar lekker uitzoeken met mijn advocaat 100% dat ik binnen drie dagen weer buiten sta zonder dat ik

zwaar in de problemen kom omdat ik me in al mijn slimmigheid heb vast geluld op bureau, echt zo simpel is het!!

 

Dus hoop voor je dat je niks heb verklaard, en zou als ik jouw was maar effe goed gaan praten met je advocaat.

taakstraf ga je zowieso krijgen daar kan je al vast op rekenen, nu alleen maar effe de financiele kant goed

afronden zodat je er makkelijk van af komt. Oh en trouwens mocht je toch een ontnemingsvordering krijgen

energiekosten mag je er van aftrekken dus je krijgt iig korting van OM.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enige wat ik op het politebureau moet doen is hem bellen en beleefd vragen of ik weer terug naar de cel

mag en dan lekker afwachten.

 

Laat ze het maar lekker uitzoeken met mijn advocaat 100% dat ik binnen drie dagen weer buiten sta zonder dat ik

zwaar in de problemen kom omdat ik me in al mijn slimmigheid heb vast geluld op bureau, echt zo simpel is het!!

groet rodney

 

idd....van bekennen....is nog nooit iemand vrijgesproken... :)

 

deze quote is van een rechercheur waar ik een keer jaren geleden mee doorzakte aan een bar in Oostenrijk... :P ...( ben het nooit vergeten... )

 

gr

Carpie

nog dommer is: iemand verraaien of mede schuldig maken...en dan denken dat je minder straf krijgt... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Dr Rodney zegt, je naam, adres en geboortedatum beken je en verder heb je niets te vertellen.

Alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt, vergeet dat niet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd zwygen is het beste zelf 3jaar geleden gepakt geweest met 1000 planten was goed voor bereid alleen fyne ex was met geld pleites dus ook partner moet je goed vertrouwen je kunt niet voorzichtig genoeg zyn hiermee sterkte man

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat Piet_Piraat zegt klopt

 

benelux is als amerika alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt enkel zeggen ze het hier niet

en in amerika wel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hier lult de politie mensen liever om met praatjes''zeg het nu maar en je komt er met een sisser vanaf''.

 

niks zeggen is beter of slim praten,praat met ze mee maar besef tegelijkertijd wat je wel en niet kan zeggen.

Doe of je neus bloed,dan zijn hun niet de enigsten die het spelletje spelen.

Ze hebben maar weinig voor het zeggen,dat kan enkel een rechter beslissen.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

en lees je verklaring na voordat je deze tekent, ze hebben mij eens verhoord.. 3 kantjes opgeschreven.. en er stonden totaal andere dingen in als dat ik heb verteld, en dan vragen ze je gewoon of je aub wilt tekenen.. nou NIET dus. op zo'n moment wil je het liefst naar huis toe.. zorg gewoon dat jou adem langer is als het hele korps bij mekaar.. dan kom je er beter vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
praat met ze mee maar besef tegelijkertijd wat je wel en niet kan zeggen.

 

 

Gewoon helemaal niks zeggen , ze mogen je maar een berperkt aantal uren vasthoiuden voor

dit soort vergrijpen. Gewoon als een echte man een paar daagjes in de cel zitten lekker naar

skyradio luisteren de hele dag.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies!

En dan een lekker kopje koffie/thee erbij en een krentebol.

Dat zing je makkelijk uit man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog nooit naar de radio mogen luisteren in de cel ?

 

al heb ik dan ook hooguit een paar dagen gezeten op een polit(ie)bureau

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...