Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
then_dude

regen, regen, regen en veel vragen

Recommended Posts

hallo

 

ik kijk deze ochtend uit mijn raam, enmijn planten liggen quasie op de grond van de regen

ik die direct eens flink doen beven, zodat alle het water eraf valt en dan ze vastgebonden tegen een paaltje, maar met genoeg ruimte om te verdampen

 

ikg a er een folie overspannen,

 

maar nu mijn vraag, er is een plant bij die al een serieus aantal weken in bloei stond

 

1)ik moet oogsten als 80%van de haartjes bruin zijn, nu is er misschien 5% hoe snel gaat dat ? wat ik wil ook kunnen inschatten wanneer ik moet splijten

2)door de regen zijn op de bladeren veel thc gekomen denk ik dat niet meer op de toppen zit, kan dit ?

3)zou ik beter nu gewoon de plant omhaken questie van geen toprot, schimmels of andere dingen ?

 

 

hartelijk dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon laten afbloeien ( voor de volgende dagen geven ze vb regelmatig opklaringen ) da's wat ik ga doen.

Ik heb ook een paarse plant staan +- 1 maand in bloei ( wel geen mogelijkheid om bvb afdakje te maken/zetten of iets dergelijks ).

 

zal trouwens m'n eerste serieuze kweekoogst worden 8)

( k'heb in totaal 3 buitenstekken staan - 2 groene die net in bloei zijn geschoten :D: geen goed oog in - , bescheiden hobbykwekertje dus )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg voor een afdakje en laat je planten staan tot ze volledig rijp zijn , hou ze alleen droog

 

daarbij door de regen krijg je bruine haren en dat heeft nietsz met rijpheid te maken

 

de leute, check goed voor toprot of schimmels op je stammen takken of buds

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg je toprot als je plant direct in contact komt met de regen of ook door de vochtige lucht?

 

hoop dat iemand mij dit kan vertellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij directe regen en te vochtige lucht :wink:

Denk dat ik ze aan het einde v/d maand in de schuur onder een lampje gooi :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...