Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
11literpot

Bejaarden met 4,5 kilo hennep gepakt

Recommended Posts

(Novum) - De politie heeft donderdagochtend in het Limburgse Sevenum 4,5 kilo henneptoppen gevonden in de woning van twee bejaarden van 73 en 65 jaar. De bewoners zijn gehoord, maar niet aangehouden, meldt de politie.

 

De politie kwam de hennep op het spoor door een anonieme tip. Buiten bij de woning aan de Donckstraat stonden zeventien grote hennepplanten. Op de zolder van de woning vond de politie de gedroogde henneptoppen. Alle spullen zijn in beslag genomen.

 

 

 

bron binnenland nieuws.nl

 

 

 

 

 

anonieme tip :whistling schandalig gewoon

 

 

 

 

mzzls 11ltrp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was deze week ff in de shop, en er kwamen ook twee 70-plussers binnenlopen. Nee...... ze kochten geen tuinslang, maar een droognet en een elektrische tumbletrimmert :offtopic . Die gaan dus oogsten. Wat ik uit hun verhaal opving was inderdaad dat ze zelf een kamertje vol hadden staan.

 

Toen hun weg gingen kwamen er 60-plussers die vroegen waar ze hun oogst in konden leveren. Ze hadden het bij zich (1 pond). Die konden ze daar uiteraard niet kwijt maar de shopeigenaar is ze wel tegemoet gekomen met een telefoonnummer. :P

 

De oudere generatie kan het ook niet meer betalen, dus ik geef ze groot gelijk :P :whistling

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ze maar lekker kweken die oudjes gelijk hebben ze hoe moeten ze rondkomen met een zielige pensioentje!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groot gelijk hebben ze tegenwoordig vangen ze niet veel centjes meer dus ik zeg DOEN!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sevenem.. ja daar is deze maand iets misgegaan bij het overmaken van de pensioenen, door handel in hennep houden ze hun hoofd boven water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zullen niet de laaste zijn ,the oldest ones are very busy for da moment lol :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...