Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

Oma (74) kweekte onbewust cannabis in haar tuintje

Recommended Posts

Ze was er nog zo dol op. Die speciale planten werden tot drie meter hoog. En wat meer is, ze geurden ook zo lekker. Maar wat de oma niet wist, was dat ze in haar tuintje cannabisplanten staan had. Groot was dan ook haar ontzetting toen plots de politie aan de deur stond.

 

De Duitse was zich van geen kwaad bewust. Waarschijnlijk zat het zaad van de cannabisplanten tussen het vogelvoeder dat ze regelmatig aan de fluitende beestjes gaf in haar tuin. Eens de plantjes begonnen te groeien, kregen ze speciale aandacht van het vrouwtje uit Weiden. Ze was er naar eigen zeggen gek van want ze geurden zo heerlijk.

 

De politie gelooft in de onschuld van de vrouw maar heeft geen keuze dan haar aan te klagen. Toch is de kans dat ze gestraft wordt zeer klein, al kan de aanklager er nog altijd anders over beslissen. De politie heeft de planten weggehaald. (vsv)

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat dit een smoes is...

mijn ongeveer even oude grootouders hebben al jaar en dag mooie wietplanten (helaas niet echt potent) op hun landbouwgrond staan, en waren zich voor ik er was ook van geen kwaad bewust. Mooie planten en gelijk leveren ze voedsel voor vogels en z'n kippen op :)

En nog steeds gelooft mijn opa niet dat het de (bij voorkeur onbevruchte) bloemtoppen zijn die men rookt als wiet en ziet er dus geen kwaad in. Hij verklaart me telkens weer helemaal gek als ik dat vertel, want volgens hem weet elke snul dat ze eerst een hele hoop giftige chemische bewerkingen etc doen, met het blad en dus niet de toppen, om drugs uit die plant te halen. :) :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, hij haalt denk ik een paar dingen door elkaar:P(verschillende drugssoorten)

 

maar wel vet nieuwsbericht, als het vrouwtje nou eens wist wat ze er mee kon dan had ze de plantn nog meer gewaardeerd.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...