Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
turttle power

Wie zijn planten staan al in de bloei en welke soort is het?

Recommended Posts

Mijn 3 Ruderallissen (indica) staan in bloei.

Ook mijn gekruisde ruderalis X Fuma con Dios staat in bloei.

EN DIE RUIKT ME TOCH EEN PARTIJ LEKKER!!!!

Het is nu wachten op de laatste (pure) Fuma con dios (sativa), van nature een laatbloeier.

Mijn overige planten (in drie andere tuinen) staan voor het grootste deel in bloei.

1 tuin is verkloot omdat de eigenaar niet goed wist wat mannetjes /vrouwtjes waren, shit.

:D:

Volgend jaar een beter instructie geven dus!

Al met al een mooie zomer vinden jullie ook niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn 3 WW's en een Purple Power staan net een paar dagen in de bloei. Er beginnen zich mooie bloemetjes te ontwikkelen met al wat witte haartjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn early girl en red hair staan nog steeds niet echt in volle bloei, ik zoek nog steeds een manier om die driehoekige moer/schroef van de lantaarnpaal hier los te krijgen om em onschadelijk te maken,

early girl gaat vanavond weer de shuur in (pot)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh.... probeer het eens met 3 smalle steeksleutels (maatjes 6 ofzo).. Als je mazzel hebt past er aan elke kant van de driehoek eentje..als je ze dan stevig naar klaar klemt moet je die paal wel open krijgen...

 

maar ja.. als je die paal open maakt en kapot maakt gaat er misschien ergens een lichtje branden :wink: en komen ze hem maken... heb je niks aan.. Kan je er niet eens inklimmen en dan effe een vuilniszak erom heen trekken en dichttapen?

 

@ diegene met die megaplanten..het klinkt verdomme wel alsof je woont op de plek waar ik ook eens met een vriend gekweekt heb (ook in urtecht op een boerderij).. Ook bomen van + 2.50 meter, ook op supergrond (echt... grond, waar compost heeft gelegen of dieren hebben gelopen, super!) en ook naast een schuur waar TL-licht uitkwam.. geen directe invloed op de blei, al bedenk ik me nu dat dat wel eens de reden kan zijn geweest waarom we toen wel pas vrij laat geoogst hebben... kan je voor het deel wat direct bij je planten is geen landbouwzeil bevestigen? Desnoods een soort scherm voor je planten maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sja, ik ben niet echt een aapje ofzo, kan wel een poging wagen, lijkt alleen een beetje raar vanwege buren enzo :D

 

iniedergeval bedankt voor de tip, want met 1 steker lukte het al niet (raar he...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel eens van een dopsleutel gehoord? Doppie 9 of 10 en daar draai je hem dan mee los. Daarna de zekering een stukje losdraaien. Plaat weer dichtschroeven en klaar ben je, 1 minuut werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel eens van een dopsleutel gehoord? Doppie 9 of 10 en daar draai je hem dan mee los. Daarna de zekering een stukje losdraaien. Plaat weer dichtschroeven en klaar ben je, 1 minuut werk.

 

had ik ook al bedacht, heb alleen geen dopsleutels :oops: zal er ff 1 gaan lenen dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...