Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Maximus

2 soorten paddo's in één growbox?

Recommended Posts

hallo allemaal.

 

ik heb al een paar paddotripjes achter de rug en ik wou ze nu eens zelf kweken. ik heb gekozen voor de golden teachers en na een dikke week komen de eerste paddestoelen boven.

 

nu, ik merkte onlangs dat er verschillende waren. degene die eerst bovenkwamen zijn volledig lichtbruin/beige en een vrij rond kopje. nu merk ik ineens dat er ook nog andere paddenstoeltjes groeien.. deze hebben een donker roodachtig kopje voor zover ik kan zien. hoe kan dit? welke zijn de golden teachers en welke niet? moet ik de "slechte" eruithalen? hoe kan dit eigenlijk gebeuren.

 

graag hulp. heb al gzocht op het forum maar niets soortgelijks tegengekomen. ik heb niet de mogelijkheid om foto's te nemen. sorry

 

maximus

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ik heb net zo een beige uitgetrokken om ze eens van nader bij te bekijken en ze hebben dus geen steeltje. het lijkt wel op een truffel ofz. de andere hebben wel een steeltje en lijken meer op wat ik hier op het forum al heb gezien. het is echt een soort knolletje..

 

anybody?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotootje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder foto word het moeilijk......

maar het is normaal dat pinheads wel eens van kleur verschillen,dit trekt bij als ze groter zijn.

 

het lijkt me niet dat een (goede)online/offline smartshop een fout kan maken door 2 verschillende soorten spawn te mengen in 1 kweekbakje.

 

komt wel goed denk ik,even afwachten nog(is moeilijk i know, ;) )

 

de golden teacher staat trouwens op mn verlanglijst ook.

maar met een ''b+'' een''thai''en een''pes hawai''en binnenkort een albino a+ moet je soms wel eens soorten laten wachten.dat is pas wachten :D .

 

maar blijft een mooie hobby,

succes met de kweek!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je niet gewoon de pins? Of onvolgroeide pins of nieuwe. (Kleine paddestoeltjes zijn dat, die heb je als het goed is eerder gezien toen de allereerste paddestoelen begonnen te groeien). Misschien heb je het over totaal iets anders en lijkt deze reactie lullig. Maar het kwam zo bij me op, en soms is het meest voor de hand liggende ("zit er eigenlijk wel benzine in??""zit de stekker in het stopcontact??") het juiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...