Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jaimy

secret jardin dr300

Recommended Posts

Hallo ik ben van plan om ergens anders een keer een tent te proberen echter de hoogte is 1,98!! Is het mogelijk om de staanders van de tent 2 cm in te korten zodat ie wel past? Of is de opgegegeven 2 meter niet helemaal juist en is ie werkelijk misschien iets lager.

 

GR Jaimy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is hij 199cm op het hoogste punt maar je moet ook de tent erover heen trekken he dus denk dat het lastig word voor je ;) maar heb het in ieder geval voor je opgemeten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij mij is hij 199cm op het hoogste punt maar je moet ook de tent erover heen trekken he dus denk dat het lastig word voor je ;) maar heb het in ieder geval voor je opgemeten :D

 

Ok thx voor het opmeten dus in theorie zou er dus 1 cm afmoeten!! Ik neem aan dat dit geen probleem moet zijn ivm iets losser zitten van de tent.

 

Ja dat de tent ernog overheen moet is klote maar ik zat eraan te denken om hem van binnenuit op te bouwen als dit gaat

 

Gr J

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 cm inkorten moet lukken, maar die tent heeft waarschijnlijk stokken met gaatjes die in een pinnetje vallen toch? dan moet je een hoop gaatjes opnieuw boren. de bovenkant er overheen trekken moet normaal als de tent staat, hier heb je ook echt 20 cm ofzo voor nodig, dus beter bouw je eerst de bovenste helft, trek je daar de stof overheen, dan van binnenuit de extra stokken ertussen fixen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 cm inkorten moet lukken, maar die tent heeft waarschijnlijk stokken met gaatjes die in een pinnetje vallen toch? dan moet je een hoop gaatjes opnieuw boren. de bovenkant er overheen trekken moet normaal als de tent staat, hier heb je ook echt 20 cm ofzo voor nodig, dus beter bouw je eerst de bovenste helft, trek je daar de stof overheen, dan van binnenuit de extra stokken ertussen fixen.

 

Ja zo iets moet ook lukken! Maar ik dacht dat er bij zo tent met plastic hoeken wordt gewerkt dus als je de stok inkort kan ie gewoon weer in de plastic hoek steken.

Kan iemand voor mij bevestigen of deze tenten met van die hoeken werken alvorens ik hem bestel

 

Gr J

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ben de mammoth/intense van secret jardin gewend dat is dan blijkbaar net wat anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die moet dan 16cm ingekort worden en ik denk dat het slimmer is om te gaan timmeren dan zo`n tent te verzagen.........

 

Misschien een optie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok das mooi dat ie hoekjes heeft. Ja timmeren is leuker maar voor deze locatie moet er niet veel verbouwd worden ;)

Dus snel opzetten en afbreken

 

Thx jaimy

Share this post


Link to post
Share on other sites

in dat geval.

grote bouwlamp verstelbare standaards plaatsen, met een profiel ertussen waar je je lampen ophangt.

folie rondom spannen met nietjes.

 

hoezo een tent inkorten of verbouwen :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites
in dat geval.

grote bouwlamp verstelbare standaards plaatsen, met een profiel ertussen waar je je lampen ophangt.

folie rondom spannen met nietjes.

 

hoezo een tent inkorten of verbouwen :popcorn:

 

hampie kampie style

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha rotzak :popcorn:

 

het is wel effectief, en degelijk hoor !!!

 

 

als het maar werkt en veilig is !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...