Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
erny

Hallo Allemaal

Recommended Posts

Erny!

 

Nieuw op dit forum!

 

Ga na mijn vakantie beginnen met mijn eerste kweek!

 

Heb veel gelezen en bekeken op dit forum

 

Gr.

Edited by erny

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat vraagjes: hoe groot word de ruimte(je hebt het over een grote kweektent), heb je een raam in je kamer (is vaak niet zo op zolder) als je 't goed aanpakt heb je 0,0 stankoverlast, geluidsoverlast is huge als je een simpele buisventilator pakt, ter vergelijking, een 500 kuub buisventilator maakt veeeel meer herrie dan een 2500 kuub softbox. je moet sonodeck slangen pakken, deze dempen het geluid van stromende lucht, en als je een buisventilator pakt, kun je deze het best in een geisoleerde box maken, dus je zult zelf nog wat moeten knutselen. weet niet in welke regio je woont, ken wel een paar shops die WEL de tijd nemen om even de afzuiging aan te sluiten en er een slang op aan te sluiten zodat je WEET hoeveel geluid iets maakt. moet je wel langs een shop, en niet online spullen kopen.

 

Gr Bert(pfff flauw :lol: )

 

EDIT: dit berichtje slaat uiteraard op de tekst die er stond voordat je 't bewerkte..

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat vraagjes: hoe groot word de ruimte(je hebt het over een grote kweektent), heb je een raam in je kamer (is vaak niet zo op zolder) als je 't goed aanpakt heb je 0,0 stankoverlast, geluidsoverlast is huge als je een simpele buisventilator pakt, ter vergelijking, een 500 kuub buisventilator maakt veeeel meer herrie dan een 2500 kuub softbox. je moet sonodeck slangen pakken, deze dempen het geluid van stromende lucht, en als je een buisventilator pakt, kun je deze het best in een geisoleerde box maken, dus je zult zelf nog wat moeten knutselen. weet niet in welke regio je woont, ken wel een paar shops die WEL de tijd nemen om even de afzuiging aan te sluiten en er een slang op aan te sluiten zodat je WEET hoeveel geluid iets maakt. moet je wel langs een shop, en niet online spullen kopen.

 

Gr Bert(pfff flauw :lol: )

 

EDIT: dit berichtje slaat uiteraard op de tekst die er stond voordat je 't bewerkte..

 

Had idd in het verkeerde topic gepost.... vandaar tekst aangepast.

 

http://www.wietforum.nl/Geur-en-geluidsprobleem-t74407.html heb ik het topic opnieuw gepost.

 

Ik woon in de omgeving van Amsterdam waar wel redelijk veel shops zitten.

De kamer heeft 4 ramen en is ongeveer 12m2 groot.

Ik wilde zoiezo gewoon alles in een shop kopen omdat ik niet alles standaard wil hebben.

Wilde een tent van 120X120 Kopen. Later wel groter gaan, maar eerst even kijken hoe het verloopt.

Is die 2500 softbox dan een idee? Moet ik daar zelf nog wat aan verknutselen? of is die vrij stil? Dit inc. met die sonodeck slangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,succes dan maar :lol:

luister goed naar de adviezen van de ervaren kwekers hier,ga niet over 1 nacht ijs.

de mannen op dit forum weten waar ze over praten :lol:

wens je succes met je 1ste kweek en bij vragen, het topic staat open.

 

Grtn Er@zer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks all!

 

Ga mijn best doen de eerste kweek en zal een verslagje gaan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...