Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Liony

Wie is Liony

Recommended Posts

Wie is wie , wie is Liony > Wist ik het zelf maar ;)

Nee hoor valt wel mee... heb een bijzonder gezinnetje en pas een eigen onderneming opgezet vanuit de bijstand en arbeidsongeschiktheid.

Steek hier al jaren mijn lichtje op maar nog steeds niet begonnen met binnen een paar plantjes...steeds net te weinig om te kunnen investeren, er staan alleen meestal wat dames buiten.

Niet voor mij (op een hijsje mischien na en mischien in de toekomst om mijn paniek te kunnen dempen als ik Santa Maria oid kan vinden) maar voor mijn vriend die Borderline heeft en helemaal nu ie met zijn medicijnen is gestopt zijn jointjes hard nodig heeft...het scheelt echt anders kan ie echt niets verdragen.

ik lees veel maar onthou amper iets van al die technische dingen... dus lees ik steeds opnieuw hoe alles moet. Maar blijft boeiend om te lezen. En op een dag... hoop ik m'n eigen kleine kweektentje of kastje te hebben.

Altijd de plannen van al mijn vrienden geweest die wel praten maar niet doen en ik wil wel laten zien dat ik het werkelijk kan en doe net als m'n eigen zaak die er tegen ieders ongeloof dat mijn plannen zouden worden goedgekeurd gekomen is. Al is het pas na veel onzeker in lurkmode... :lol:

Uch!Liony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Liony,

 

Welkom hier!

Als jij in staat bent geweest om vanuit een bijstandssituatie iets voor jezelf te beginnen .. dan zegt dat iets over jouw inzet en doorzettingsvermogen ( hoop dat het een succes wordt).

Die tent of kast komt er wel voor je ... en met ook hier veel inzet .. wordt je een "superkweker".

Laat gewoon die vrienden van je een poepie ruiken. :lol:

Succes.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo denk ik er ook over , doet me goed zo'n warm welkom, Thanx ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...