Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ditbenikniet

doen of niet ?

Recommended Posts

het is geen oude troep hoor.

ik koop alles nieuw.

 

 

oke... nieuwe troep dan... B)

het is de goedkoopste van de goedkoopste sooi...is er nog een budget voor een auto-brandblusser ;) ?

want met een ETI magnetische vsa wil ik niet van huis...ook niet met een evsa als een lumatek overigens.. :P

 

en ga je een paar rondes met de hand het licht aan en uit doen? dan hoop ik wel dat je een wekker hebt.. ;)

 

want bij deze complete set zit GEEN RELAIS ;)

 

Je topic luid: "doen of niet? ":.....ik zeg: niet doen....

 

ik zou verder sparen ;) ..maja... dat ben ik...

 

nogmaals succes :P

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verwacht dat er binnenkort nog meer zinloze topics aankomen, zoals, hoe draai ik m'n lamp in de fitting, hoeveel water past er in een gieter, etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja... ben bang... niet voor hem maar wel voor zijn buren ;) ....

je kan namelijk ook bezuinigen op een relais dan neem je gewoon een goedkoop klokje van de gamma van onder een tientje...en ga je je afvragen hoe het komt dat je woning is afgebrand en dat die k*t verzekering niks uitkeerd...

je ben zeker de eerste niet en ook niet de laatste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet heus wel dat er geen RELAIS bij zit.

en die krijg ik ook.

snap heus wel dat een tijd klok van de gamma niet goed is.

en in mijn vorige topic had ik ook al aan gegeven dat ik een 600 watt krijg van een vriend en die is wel goed.

 

ik snap niet zo goed dat jullie mij af kraken.

dat ik om jullie mening vraag betekend toch niet meteen dat ik het ook meteen moet aan nemen.

iedereen zegt namelijk wat anders.

en zo kan ik zelf een indicatie maken met hoe ik het wil gaan aan pakken.

vergeet niet dat jullie ook ooit begonnen zijn en in de zelfde positie zaten, met wat en hoe je het gaat aan pakken

 

ik neem jullie comentaar natuurlijk zeker mee en kan veel van jullie leren.

maar om nou zo grof te doen zie ik het nut niet van in.

 

en als je mijn topic echt zo dom vinden dan geef je er toch gewoon geen reaktie op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"vergeet niet dat jullie ook ooit begonnen zijn en in de zelfde positie zaten, met wat en hoe je het gaat aan pakken"

 

klopt maar goedkoop is duurkoop en dat geldt voor veel dingen, ZEKER voor een kweekhok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je erin stopt komt er ook weer uit.. En een veilig gevoel is heel belangrijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je denkt dat 6 planten binnen het gedoogbeleid valt heb je niet veel gelezen op het internet. Ik ben het meerdere keren tegen gekomen. Dus misschien is het beter om je eerst te verdiepen in de materie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je denkt dat 6 planten binnen het gedoogbeleid valt heb je niet veel gelezen op het internet. Ik ben het meerdere keren tegen gekomen. Dus misschien is het beter om je eerst te verdiepen in de materie.

 

Er bestaat nog geen landelijke richtlijn hierover, ieder politiekorps bepaalt zelf wat wel en niet gedoogd wordt, in Groningen bv mag je er vijf hebben, niks an de hand zolang je geen stroom jat, voor hetzelfde krijg je in bv Z.Holland een dikke boete.

Het beleid is wat dat betreft overal anders, je kunt anoniem bellen om te vragen hoe ermee omgegaan wordt.

 

Geloof niet alles wat er op internet staat. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je stroom jat is er zowie so geen sprake NOOIT meer van de gedoogregeling, ook al heb je er 5 of minder...en als je onder de 18 bent ook niet en als je het niet zelf verbruikt ook niet...

 

In Nederland heb je geen regio wetten...daar is onze rechtspraak op gericht...inderdaad niet alles geloven op internet..

vermoed je rechtsongelijkheid dan ga je in beroep...of je die moeite wil doen ligt aan jezelf..

 

 

Als je zegt dat die 4 planten door jou en een verre vriend dan ben je niet meer gedoogt en dus strafbaar...cq dikke boete :P zelfs weggeven wordt gezien als handel...dus weet wat je verklaard... ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpie

 

Gedoogbeleid is een vaag gebied, er zijn idd geen regiowetten maar wat ik zei kun je voor waar aannemen, en da's 't enige wat ik erover kan melden :P

Sssst

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet heus wel wat de regels zijn en het ligt aan veel meer factoren.

en het gedoogbeleid bestaat eigelijk niet eens, het is niet in het wetboek opgenomen(al zijn ze dat wel van plan).

zo kijken ze ook aan wie je bent(met justitie in aanraaking bent geweest) en hoe je reageerd, of je stank overlast maak, inderdaad ook of je stroom jat, de hoeveelheid planten(omdat er geen belasting over betaald wordt en het voor eigengebruik is ¿),

kortom het mag eigelijk helemaal niet het is allemaal verboden.

cannabis is een opium en valt dus onder de opium wet.

zelfs een coffieshop mag eigelijk niet, maar in elke stad kan de burgemeester bepalen of hij het toelaat.

zelf een coffieshop kan dus vervolgd worden.

 

omdat de aanpak die wij hanteren door het gedoogbeleid, is er in nederland minder gebruik/verslaving in landen waar het gedoogbeleid niet is.

zo is spanje mee gegaan met ons en zijn daar de eerste coffieshops geopend en mag er met bepaalde regels al wel gekweekt worden.

 

de reden waarom ze het door de vingers zien allemaal is om te vorkomen dat wij aan de hard drugs gaan.

zo is gezecht dat als het niet gedoogd zou zijn we het bij de dealers gaan halen en die hebben ook hard drugs, waardoor wij sneller in aanraking komen met de hard drugs.

ook zou de vraag ernaar groter zijn als het wietje niet gedoogd zou zijn.

omdat er dan strengere contolles komen, dan heb je dus minder wiet waardoor de waarde gaat stijgen.

 

 

maar goed, zoals je kan lezen hoef ik me dus helemaal niet in de materie te stoppen ik weet wel hoe de wet is.

met 4 planten en een sagerijn als agent krijg je een boeten.

met 6 planten en een vrolijke agent neemt hij alleen je spullen mee.

 

somige zullen op mijn verhaal wel weer wat op te merken hebben,

dat is niet zo gek, met zo een regeling als dit bestaat er veel verwarring.

dat is dus ook de reden waarom ze het gedoogbeleid in het wet boek willen opnemen.

 

 

1 ding staat gewoon vast het is allemaal verboden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 ding staat gewoon vast het is allemaal wettelijk verboden

 

ja dat weten we allemaal :P , daarom is er een gedoogregeling... slimmerik B) .

hoeveel planten je zet moet jij weten, de gevolgen zijn toch voor jou.Dus je heb gelijk daar....hoef je je niet in te verdiepen ;)

 

wat ga je doen aan veiligheid zodat je hok niet affikt en dus ontdekt wordt? komen die auto blussers er? en ga je aderhulsjes gebruiken met je electro?..en wat meer veiligheid en preventie ;) ?al over nagedacht cq ingelezen ;) ?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...