Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
falco

MIJN PLANTEN DOOD K*T

Recommended Posts

echt wat ee ndag in de ochtend staat ie er vrowlijk bij geef ze water met voeding.... en na een uur zijn ze slap.. ik adviezen opvolgen.. maar heeft niks gebaat... de bladeren zijn helemaal dor en de stengel is elastiek... dis was t dan... 45 eurotjes naar de klote veel werk aan gehad... :): maarja.. altijd nog coffieshop... wel had ik liever mn eigen wiet.. scheeld tog wel vele ongeveer 300 euro per jaar en je gaat meer roken.. zijn dus dood... :D mm en mn haze x skunk staat er ook niet alte vrowlijk bij :D:

 

TOG GEEN ONKRUID...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SHIIIIIIIIT!!!!!!!!!!

 

 

Jezus man,ik kan me vooerstellen dat je een k*t dag hebt.

Ik heb ook vorige week een van m'n planten vernaggelt,dus ik weet hoe je voelt.

Maar hoeveel voeding heb je ze in gods naam gegeven om ze in een uurtje om te leggen?

Want wat jij beschrijft gebeurt na mijn weten alleen als je ze besproeit met onkruid verdelger :?

Maar gooi ze niet gelijk in de Kliko,want hennep is toch wel een heel sterk plantje,met een(net als ik :oops: )een ongeloofelijke voortplantings drang.

Dus mischien komen ze er nog boven op :)

Veel succes met het verweken van je verlies :drinking:

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm ja... ik heb ze al uit de grond getrokken... was een beetje pised op dat moment...

 

thx voor je medeleven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je per ongeluk RoundUp of iets dergelijks erin gegooid? Wat Sander al zegt plantjes die na 1 uur al compleet verwelken daar is iets anders mee gebeurd. Maar probeer die potten nog eens flink met vers water zonder voeding door te spoelen. Geef maar zo'n 10 * de inhoud van je pot en wie weet. Wiet is zeer veerkrachtig

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet al wat ik fout heb gedaan degro vloeibare voeding in een VEEL ste grote combinatie staat verhouding 1 liter op 100 liter water

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je per ongeluk RoundUp of iets dergelijks erin gegooid? Wat Sander al zegt plantjes die na 1 uur al compleet verwelken daar is iets anders mee gebeurd. Maar probeer die potten nog eens flink met vers water zonder voeding door te spoelen. Geef maar zo'n 10 * de inhoud van je pot en wie weet. Wiet is zeer veerkrachtig

 

nee... maar wel met een aantal gieters ververst ja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai ik las het net te laat, alles al omgemaaid. Dikke pech voor je, volgend jaar gewoon opnieuw proberen maar dan eens met verse potgrond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...