Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

grow2blow

28xPP onder 600 watt hps Lumetek

Recommended Posts

Woww 42 graden!! zien er goed uit!!

 

ik volg je

 

greetz pablo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze misschien iets langer op 18/6 moeten laten staan, want echt groot zijn ze niet. Ik heb nu allemaal kaarsen van een cm 0f 40 staan.

De planten hebben net water gehad.

E.c 1.8

p.h. 5.9

watertemp 22

beetje wortelstim + multi total.

klein beetje explode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net 10 fem. pure powerplant besteld, welke ik 3 weken voor de oogst van deze ronde ga laten ontkiemen. De nieuwe ronde gaat dan net als mijn andere hok volgens het 12/12 systeem van no mercy draaien.

Voorlopig even geen stekken meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas, verkeerde zaden besteld. Ik dacht dat ik fem. zaden had besteld maar het blijken gewone zaden te zijn.

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een manlijke wietplant gezien dus ik weet niet of ik er verstandig aan doe om deze zaden te gebruiken.

Straks zie ik de man(nen) over het hoofd en ben ik zaad aan het kweken i.p.v. wiet. Ook kan ik deze zaden niet gebruiken om deze al voor te laten groeien in 1 van de hokken waar al dames in de bloei staan volgens het 12/12 systeem van No mercy.

 

Beetje beter opletten met bestellen dus. ;) :D :P :P B) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu al de 4e keer dat mijn verslagen niet meer in te vinden zijn in mijn map onderwerpen. Doe ik iets verkeerd of is er wat anders aan de hand. Ik vind het demotiverend om zo een verslag af te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch zijn er een hoop mensen die meelezen zoals ik, maar niet altijd wat posten. ik vind je topic leuk om te lezen,maar ben niet iemand die altijd wat moet zeggen. maar nu ik er toch ben zou ik zeggen,

 

keep on the good work.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik ook wel, volgens mij blijft dat een bepaalde tijd zichtbaar. Waarom demotiveerd het je? Had het bij mijn laatste update ook, ff bladeren en je vind hem zo terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super uit..!!!

 

Blijft mooi zo'n sog alleen beetje jammer dat ze wat kort zijn...

ondanks dat denk ik dat je toch een leuke ronde gaat draaien,

staat er namelijk vitaal bij en er staan er heel wat...!!!

28 x 15 gram = 420 gram moet goed te doen zijn.... :wacko:

 

En ik snap ook niet waarom er zo weinig reactie's zijn is namelijk een leuk en verzorgd topic..!!

Denk dat er gewoon weinig mis gaat en mensen niet de hele tijd aahh en woouww willen zeggen....

Ik blijf je iedergeval volgen.. <_<

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

he grow goed bezig man :smoke

 

geen nieuws is goed nieuws moet je maar denken hier.

ik weet zeker dat aardig wat mensen je verslag volgen maar niet zo veel zinnigs te melden hebben.

gewoon lekker doorgaan en ik ben benieuwd wat je er af gaat halen , zo'n SOG kan gewoon richting de 1 op 1 gaan :wacko:

het is je gegund hoor ! ik blijf iig lekker meekijken <_<

 

keep em green !!

 

 

nederweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad, er valt niet veel te zeggen ziet er goed uit!

Wat betreft de eventuele mannen die uit zaad zouden kunnen komen met de zaden die je had gekocht....

Dat kan je hier heel goed vinden hoor, en vele growers hier herkennen een man wel zodra er ook maar een klein detail aan het licht komt.

En dat is al voordat het stuifmeel er voor zorgt dat jij wiet met zaad hebt.

Ik weet niet wat je er zelf van denkt, maar stel dat je gepakt wordt, dan kan je het best natuurlijk 5 planten hebben staan.

Of helemaal niet maarja je moet wel kunnen roken..... <_<

Als je het doet duurt het alleen wat langer, maar daartegenover staat dus geen risico...

Maakt mij verder niet uit ofzo, gewoon hoe ik er over denk.

Heel veel succes nog!

 

Op je profiel pagina links bij opties kan je trouwens zo al je onderwerpen bekijken....

 

Groeten BoboJonko :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@grow2blow

 

Om ff terug te komen over je zaadjes, wees niet bang dat je de mannen niet herkent.

voordat de 3 weken om zijn zie je zeker of het een man of een vrouw is je kan het letterlijk aan de ballen zien LOL.

ben je niet zeker van je zaak post dan gewoon een fototje en je weet het snel genoeg.

Owhja leuk detail vaak kan je na wat oefening al voor de voorbloei zich laat zien met behoorlijke zekerheid zeggen welke de mannen worden,

dit zijn meestal de grootste planten. voor mannen is het belangrijk dat ze boven de meeste andere planten uit steken, dit is zodat de wind de pollen beter kan verspreiden.

ook is hierdoor de internode afstand vaak groter.

je kan deze plantjes dan extra in de gaten houden.

 

 

Greetz,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

graag gedaan hoor grow maar bedank ons maar met een mooie update dan :wacko:

tis alweer een weekje geleden dus we zijn weer benieuwd.

 

groene groeten

nederweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update:

Ik kon voor een zacht prijsje een blumat druppelsysteem overnemen. Ik ga deze pas volgende ronde in gebruik nemen omdat ik het nu te riskant vind met deze ronde nog te experimenteren. Ze hoeven nog maar 2 tot 3 weken en wil je niet dat het alsnog verkeerd gaat.

 

De stekken zijn niet echt groot geworden maar beginnen nu wel te zwellen.

 

gallery_25033_10791_3092117.jpg

 

gallery_25033_10791_874267.jpg

 

gallery_25033_10791_118701.jpg

 

gallery_25033_10791_2459098.jpg

 

gallery_25033_10791_2361905.jpg

 

 

Sorry het ging even niet met het licht uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte cola's staan in het andere hok. Dit is white widdow uit zaad opgekweekt.

Op de foto zie je het niet maar ze heeft echt postuur van een 1.5 liter fles cola <_< B) :whip:

gallery_25033_10791_989587.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat is niks als je nu met een irrigatiesysteem gaat werken. Kun je al die kraantjes afstellen en alles... hele tijd erbij blijven.

Hoe betrouwbaar denk je dat dat blumat systeem is....

Wij hadden ook blumat geinstaleerd... maar we geven nu weer met de hand water...

Ze adviseren dat je de eerste 2 weken er heel dicht bovenop moet zitten... maar als ze iteindelijk ingesteld zijn... hoef je ze dan niet meer aan te passen?

 

succes met je colaatjes

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zouden die blumats eigenlijk digitaal moeten maken zodat je ze gewoon op bijvoorbeeld 120 kan instellen...Maargoed...

Lekkere toppen hoor B) Gaat je zeker smaken <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook deze ronde ligt nu op het net.

 

Bedankt voor de reacties

 

Groetend Grow2blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...