Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
subliminal

eerste keer paddo's (truffels?)

Recommended Posts

Morgen ga ik langs in 2 coffeeshops namelijk aarden en highlife in goes , wil graag eens een trip beleven

en had gehoord dat je wel degelijk nog bepaalde soorten paddo's kon verkrijgen in high life ,klopt dit?

Zo ja welke neem ik dan best .. ? Ik verwacht gewoon een goede sterke lange trip zou m'n eerste keer worden

dus heb er verder helaas nog geen ervaring mee.

grtzz

Edited by subliminal

Share this post


Link to post
Share on other sites

truffels kan je nog gewoon kopen,

ik vind ze zelf eigenlijk kwa effect niet zo sterk, maar dat zal je zelf moeten testen.

de soortjes kunnen ze je in een goede shop wel veel over vertellen.

zo niet, dan zou ik ze niet kopen.

paddo's mogen helaas niet meer verkocht worden, maar die mexicaanse..... pwoehhh das me trippen :lol:

 

grtz munsterman

 

ps. de truffels kan je kopen in een smartshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je lekker..? Je koopt 25 gram wiet waar je niks van voelt, nu voel je niks van die paddo's die je hebt gekocht.. Of je verkoopt onzin, of iemand heeft jouw onzin verkocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen nood aan commentaar zoals hierboven .

Die weed dat is simpel op sommige momenten kan je hier(vlaanderen) gewoon geen goeie weed vinden

en dan plots weer wel .

Die truffels was de eerste keer heb ze gekocht in highlife het was purple rain en doet niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je (weer) pech.

 

Heb je een hele dosis genomen? Heb je ze op lege of volle maag gegeten? Neem je medicatie?

 

Ik snap niet hoe je helemaal niks kan voelen als je een goede dosis paddo's neemt, zelfs voor een "hardhead" zou een bakje paddo's wel minimaal treshold tot lichte effecten moeten geven, mits het goede paddo's waren natuurlijk. Het enige wat je kan doen is klagen dat je er niks van voelde de volgende keer dat je er bent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niks uit, zitten precies dezelfde bestandsdelen in die in paddestoelen zitten. 15 gram is een gewone dosis voor truffels.

 

Voel je je echt niet anders dan anders, alles gewoon precies hetzelfde? Compleet nuchter? Niet te veel geblowd, gedronken? Het kan zijn dat je die eerste keer de effecten niet echt goed weet te onderscheiden, maar dat kan ik me persoonlijk dus echt niet voorstellen.

 

PS: Heb je ze wel gekauwd? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mss teveel geblowd, heb ze eerst opgegeten (en ja hoor goed gekauwd :lol: ) en dan wat amnesia gerookt

buiten dat ik flink wat voelde van de weed voelde ik anders niets speciaal .

Mss geen goed idee om truffels in highlife te kopen ?

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het effect van de truffels is na mijn ervaring gewoon iets minder dan de paddo's.

ook is het zo, dat iemand van 2meter lang en 100kilo een hogere dosis nodig heeft dan iemand van 1,60meter die maar 60kilo weegt.

 

maar als je zeker wilt zijn van dat je wat gaat merken(wat ik overigens bijna altijd wel doe), is zelf kweken.

is nog leuk ook.

 

en blowen heeft weinig effect als ik echt aan het trippen ben. het rookt wel lekker, en de joint gaat maar niet op(halluncineren pfnie? )

maar stoned gevoel heb ik dan niet echt.

 

trouwens hoe heb je die joint gedraaid? ik heb het wel eens geprobeerd maar men vloeitje deed allemaal rare dingen.

zoals groter worden en van kleur veranderen. ik kan dan echt niet meer draaien:P

 

grtz munsterman

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nu echt wil trippen neem dan lsd-zegeltje of n trippie :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
het effect van de truffels is na mijn ervaring gewoon iets minder dan de paddo's.

ook is het zo, dat iemand van 2meter lang en 100kilo een hogere dosis nodig heeft dan iemand van 1,60meter die maar 60kilo weegt.

 

maar als je zeker wilt zijn van dat je wat gaat merken(wat ik overigens bijna altijd wel doe), is zelf kweken.

is nog leuk ook.

 

en blowen heeft weinig effect als ik echt aan het trippen ben. het rookt wel lekker, en de joint gaat maar niet op(halluncineren pfnie? )

maar stoned gevoel heb ik dan niet echt.

 

trouwens hoe heb je die joint gedraaid? ik heb het wel eens geprobeerd maar men vloeitje deed allemaal rare dingen.

zoals groter worden en van kleur veranderen. ik kan dan echt niet meer draaien:P

 

grtz munsterman

heb hem gewoon gedraaid zoals anders ,had er geen problemen mee :rolleyes:

heb eens rondgekeken op google en heb nog verslagen gevonden van deze truffels dat ze niet werken .

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook is het zo, dat iemand van 2meter lang en 100kilo een hogere dosis nodig heeft dan iemand van 1,60meter die maar 60kilo weegt.

Het is geen alcohol, gewicht of bouw heeft minder invloed dan je zou denken, zou niks uit moeten maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bij mij persoonlijk er voor zorgde dat ik niets merk van een paddotrip:

- volle maag

- energie drankjes

- fruit( ook al is het een flinke tijd van te voren)

Blowen werkt bij mij persoonlijk juist mee in een paddotrip.

 

 

Gegroet,

Donder

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je nu echt wil trippen neem dan lsd-zegeltje of n trippie :rolleyes:

 

 

haha, heb nu een paar keer dmt gehad. dat was echt vreemd.

maar ik ben bezig met harmala te kweken, ben dus benieuwd wat dat doet met paddo's.

 

het schijnt het een stuk heftiger te maken.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...