Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Architect

www.eugrowshop.eu

Recommended Posts

beste mede stoners,

ik ben toevallig deze online growshop tegengekomen

ze hebben zeer lage prijzen voor complete kweeksets

en ik vind de verzendkosten maar laag (10,5€ voor 34kg)

heeft iemand ervaring met deze site?

 

grtz

 

The Architect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er enkele maanden geleden een bestelling geplaatst. Het is een fijne goedkope online webshop, maar het kan zijn dat het een foutje in hun systeem is wat betreft de verzendkosten. Dit was bij mij het geval. Hierdoor werden de verzendkosten een stuk hoger. Dit werd overigens pas geconstateerd toen de betaling binnen was. Verder heb ik zonder problemen achteraf m'n bestelling kunnen aanpassen.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had mijn vorige setup ook bijna hier gekocht...

Kwam alleen ergens op het internet een soort zwart lijsje tegen,

en daar stond deze bij dus heb het toen ergens anders gehaald

 

Ik adviseer je alleen voor de inkoop en niet voor het advies deze..... ”Kweektechniek” was vroeger 123growshop

Verre weg het goedkoopst wat ik kon vinden....

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn setup bij hen gekocht. En er zit meer dan een klein foutje in hun systeem. De prijzen slaan soms een beetje op hol. Goed alles in de gaten houden. Twee maal zelfde bestelling ingevoerd... 200 euro verschil!! De goedkoopste dan maar gepakt eh. :verrygood Alles goed ontvangen.. en in orde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb mijn setup bij hen gekocht. En er zit meer dan een klein foutje in hun systeem. De prijzen slaan soms een beetje op hol. Goed alles in de gaten houden. Twee maal zelfde bestelling ingevoerd... 200 euro verschil!! De goedkoopste dan maar gepakt eh. :verrygood Alles goed ontvangen.. en in orde.

Welke setup heb je gekocht dan?

Ik ben van zin om de silverline 600 watt sett te bestellen is slechts 375€ en 20 € verzendkosten naar belgie.

Ik denk dat ik toch even een mailtje zal sturen voor te checken of 20 € voor 34kg wel kan

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verzendkosten naar België vielen goed mee. Ik denk wel dat ze per 30 kg rekenen.. dus altijd als het even kan onder de 30 blijven.. anders rekenen ze 60 kg. Ik heb wel niet gans de setup ginder gekocht. Lampen en reflector kwamen uit Engeland. EVSA en rhino filter kwam ook weer uit een andere winkel. Het was eingelijk hoofdzakelijk de homebox silverline (100 x 100 x 180), thermostaat en een beetje de losse spulletjes zoals kabels en andere "bouwmaterialen". De reden dat ik veel goedkoper uitkwam was denk ik.. dat er een fout zat in hun configurator. Dat je eingelijk de korting pas moest krijgen als je een volledige set kocht..maar blijkbaar lukte het die ene dag ook om serieuze korting te krijgen op een gereduceerde set zonder lampen, ballast, reflector, rhino filter, medium, potten etc.

Succes met je keuze en aankoop.

 

Groensels

 

Aap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook besteld voor een maatje van me bij deze shop en alles was perfect naar wens. DR80 setup besteld bij ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...