Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nooitnuchter

vespilde moeite, of doorgaan?

Recommended Posts

Hi,

 

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden mn buitenplantjes onder 250 watt in de nutteloze extra badkamer gezet, ik heb op de bestaande badcell zuigventilator een odorsok van 50 euro geplakt als aktieve inlaat een zelfde soort badkamer in een kist gebouwd die alleen een kier heeft aan de onderkant die verse lucht onder vandaan de deur moet zuigen, wekrt allebij prima, ruikvrij buiten en kan zien dat er lucht oneder de badkamerdeur word aangezogen, ik weet dat het niet ideaal is, en heb vroeger toen ik nog in Nederland woonde allemaal beter geregeld,

 

Ik had van mn 14 buitenplantjes uit zaad gewkweekt wat hier bijna altijd door de wiet zit, beter niet kunnen doen had na 3 weken gezien wat de mannen waren die eruit gerukt weggegooid en toch zit helemaal vol zaad, komt dat nou door die klotezaadjes in die goedkope shitwiet of doordat ikzelf een beetje heb zitten klooien met verlichtings timmer in begin veel lichtstress daardoor mannen zijn geworden of zou het geinfecteerd zijn?

 

Heb ondertussen zaden ontkiemt ook daarbij heb zitten klooien met licht , verkeerde tl buizen, toen weer vensterbank gezet, toen stonden ze stil ongeveer 12 cm groot heb ze in de kweekruimte erbij gezet in de bloei dus, niets zielige steeltjes die niet een zelf omhoog kunnen staan. heb ze een week in de groei gezet en zien er nu gelukkig gezond uit en doen het goed! maar heb ik het al verpest of gewoon doorgaan want ben een beetje bang dat ze door lichtstress hermafrodiet worden, of valt dat wel mee?

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden vriendelijke groet! N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaad uit binnenwiet=

80% kans op zaad van een herma bestuiving.

ik denk een fout uitgangspunt ja,

beter wat centen aan goed zaad uitegeven

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
zaad uit binnenwiet=

80% kans op zaad van een herma bestuiving.

ik denk een fout uitgangspunt ja,

beter wat centen aan goed zaad uitegeven

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dat doe ik dus nooit meer onbekende zaden gebruiken, denk dat er zo`n 30% minder opbrengst vanaf is gekomen en niet echt veel thc,toch nog droog 60 gr in totaal, niet sterk maar wel te roken! tis hier al moeilijk genog om uberhaupt al iets te roken te krijgen zeer moeilijk,

 

maar nu mn zaailingen van 4 weken oud hebben ook veel licht stress gehad helemaal verkeerd gegaan stil gestaan maar nu staan zze er eindelijk goed bij, maar door lichtstress kunnen deze dure zaden feminezed toch hermafrodiet worden??

 

thx en groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...