Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Inval op 5 Locaties in Gemeente Eindhoven, kwekerijen geruimd

Recommended Posts

Gemeente Eindhoven -

 

Het BITE hennepteam (bestaande uit projectleiders van BITE, politie en Endinet) heeft dinsdag 17 augustus op 5 locaties gecontroleerd op de aanwezigheid van hennepkwekerijen.

In totaal zijn er 269 hennepplanten in beslag genomen en vernietigd.

 

Locaties

 

pand 1: Brestlaan, schuur, kwekerij met 242 planten.

 

pand 2: Offenbachlaan ,flatwoning, kwekerij met 15 planten

 

pand 3: Rossinilaan, tuin, 5 hennepplanten

 

pand 4: Van Aitzemastraat, tuin, 7 hennepplanten

 

In een vijfde pand, aan de Rouenlaan, bleken materialen ten behoeve van de hennepteelt en professionele inbrekersapparatuur aanwezig.

Deze materialen zijn in beslag genomen en vernietigd.

 

Met de stroommeter werd gefraudeerd, waarna Endinet de stroom heeft afgesloten en de meter meegenomen voor onderzoek.

 

De kwekerijen zijn geruimd op last van de gemeente (spoedeisende bestuursdwang) vanwege de gevaarzetting.

De kosten van de ruiming worden verhaald op de eigenaar van de kwekerij.

 

De twee panden met een kwekerij zijn eigendom van een woningcorporatie.

Deze zijn inmiddels geïnformeerd en zullen een procedure tot ontbinding van de huurovereenkomst starten.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

pand 3: Rossinilaan, tuin, 5 hennepplanten...

 

De kwekerijen zijn geruimd op last van de gemeente (spoedeisende bestuursdwang) vanwege de gevaarzetting.

De kosten van de ruiming worden verhaald op de eigenaar van de kwekerij.

 

 

homo's

Share this post


Link to post
Share on other sites

spullen tbv de hennepteelt

 

kunnen ze elke growshop ook wel ruimen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I.D.D. een vreemde zaak. waarom 5 planten ruimen, en waarom ''materialen ten behoeve van de hennepteelt '' beslag nemen en vernietigen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super werk afgeleverd stelletje Homo´s !!!!!!!

 

Gevaarzetteings kans ? op 5 buitenplanten.... Het moet niet gekker worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me echt af op welk moment je nu strafbaar bent.

 

in een growshop verkopen ze de spullen, je haalt ze op met je auto, sjouwt de zooi naar binnen, je gaat je hokkie bouwen, je sluit de elektra aan, je fixt een medium, en dan pas zet je er plantjes in.. vanaf welk moment ben je nu officieel strafbaar? je zou zeggen pas vanaf dat er planten in staan.. ik bedoel ik heb thuis zoveel spullen liggen om een hokkie te bouwen, als ze binnenvallen en beweren dat ik een hok ga bouwen omdat ik de spullen heb liggen?!?!...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij mogen ze het niet eens inbeslagnemen, vooral nieuwe spullen niet. Als het gebruikt is en er zitten sporen van THC op dan wel. Maar die flikkers nemen het zowiezo altijd in beslag :lol: . Hoewel voorbereiding volgens mij nog niet strafbaar is, dat willen ze wel graag.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trieste bedoeling! Wat ik niet snap is waarom men 5 planten, die ook nog eens in de tuin staan in beslag neemt. Naar mijn weten mogen ze dit niet behalve als er stank overlast is naar omwonende ofzoiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trieste bedoeling! Wat ik niet snap is waarom men 5 planten, die ook nog eens in de tuin staan in beslag neemt. Naar mijn weten mogen ze dit niet behalve als er stank overlast is naar omwonende ofzoiets.

 

 

ja ik vind het ook belachelijk dan zal ik maar een kweek kast maken met ventielatoren en dan een koolstof filter eraan hangen je mag niet kweken onder lampen dan maar zo of mag dat ook weer niet van die ja netjes gezicht k-t wouten en dan een kweek ruimte die wel doorzichtig is en afzuiger erop dan geen STANK of tewel zijn ook klote buurtjes dan die klagen hebben een boterham extra

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ik vind het ook belachelijk dan zal ik maar een kweek kast maken met ventielatoren en dan een koolstof filter eraan hangen je mag niet kweken onder lampen dan maar zo of mag dat ook weer niet van die ja netjes gezicht k-t wouten en dan een kweek ruimte die wel doorzichtig is en afzuiger erop dan geen STANK of tewel zijn ook klote buurtjes dan die klagen hebben een boterham extra

 

he Chris je mag wel kweken onder lampen met 5 planten :lol: ...dus lees even wat meer hier opforum

in de gedoog regeling staat NIETS over lampen...

 

daarom zie je hier veel kweekies met 5 planten onder 1200 of 1800 watt :lol:

kijk eens bij de topics van bv kramer997 :lol:

 

maar idd je heb wel gelijk...mooi is bv buiten in potten kweken en binnen afbloeien heb je geen gezeur van stankoverlast ook en geen tuin rippers ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...