Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jaak

Bezijken de coffeeshops je regelmatig (kwaliteit)?

Recommended Posts

Vandaag voor 20 euro NLX gaan halen in Budel, vlak over de grens bij Weert. Ik had eerst naar die shit moete kijke vooraleer ik mijn geld op tafel gooide. Ik zie dus totaal geen THC, meer grassig weed. Smaakt ook een beetje naar gras :?

Net 2 gerookt en kvoel me wel gaar maar niet zo relax gaar als anders. En dat is nu al de 2de keer dat de kwaliteit de wensen overlaat bij mij. Kweet niet hoe de shop heet maar het is een smartshop. Etalage leeg, een niet-doorschijnend raam ervoor, ge komt binne, enkel een toog en en een beetje gadgets zoals waterpijpen en dergelijke. En de ene zit achter zijn toog wat tv te kijken. Woawww. Kga enkel naar daar omdat je iets meer krijgt, normaal gezien, als in weert. Maar deze keer is het toch wel iets minder als gewoonlijk.

Ja what the f*ck. Sh*t happens :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je beter naar een coffeeshop kan gaan dan naar smartshop voor je wiet iig..

Wat ik weet over smartshops is dat ze vooral gericht zijn op smartdrugs en dat ze voor de gein een aantal aparte (voorgedraaide) joints hebben (liefdes, sex, humor- ed)..Zelf heb ik nog nooit wiet gehaald in een smartshop..

 

Daarnaast heb ik nooit iets gehad van dat de kwaliteit brak is, wel dat de hoeveelheid me tegenviel (maar daar gaat dit topic dan weer niet over..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bij een smartshop heb ik ook nog nooit me wiet ofzo gehaald. Of kwaliteit dan slechter is weet ik echt niet en voordat ik een coffeeshop binnenloop ofzo wil ik altijd wel de naam weten en of ze een beetje naam hebben. Daar bedoel ik mee of meerdere mensen over die shop praten. En dat het beetje naar grass smaakt :) das toch normaal want wiet is grass, nee maar dat je geen thc haartjes ofzo ziet dat houdt niet meteen in dat het slechte wiet is want de sneeuwwitje bij een shop hier die is ook gewoon groen en daar is niks mis mee is zelfs best sterk.

 

Greetz GF

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb gemerkt dat als je in een shop in breda of in bergen op zoom binnenstapt de weed altijd van een iets minder kwaliteit is dan als ik bv naar zuid limburg. Zou toch nie kunne da ze al die slechtere weed voor de belgen houden? :-p maar kweenie kheb al een lange tijd geen goeie haze of is nen skunk gesmoord. We vragen altijd "Goeie weed" omda als ge soms een merk vraagt ze je toch nie de die geven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja waarschijnlijk geven ze je dan juist geen goeie weed. Ik vraag nooit mag ik goeie wiet da klinkt zo dom :oops: vind ik dan. En tilburg ligt redelijk dicht bij belgië en heb nog nooit iets te klagen gehad. 8)

 

Greetz GF :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga meestal nr Breda of Hulst en nog geen enkele keer niet tevreden terug gekomen

kwaliteit en quantiteit komen bijna altijd overeen met de perfectie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, dit is pas een goeie topic...

 

Ik ben Belg en rijdt op regelmatige tijdstippen richting onze noordeburen...

Ik heb niet anders als lof voor de checkpoint in Terneuzen! In de meeste coffeeshops gaan ze u steeds gaan bekijken met compleet stonede kop van kom je nu weer om weed. In checkpoint zijn ze tenminste vriendelijk en weet je wat je kan verwachten, je kan ook steeds vragen welke soort goed is en welke niet! Enkel 's avonds als het druk is zal men het tempo erin houden (time is money... :blink:). ALs men dit dan gaat vergelijken met die klote miami ernaast waar de verkoper niets zegt buiten het bedrag dat ja mag afstaan aan hem... en die zijn weed is allemaal dezelfde, allemaal even goed, waarom heeft hij dan in godsnaam verschillende soorten :D

 

Daar ga ik het eens bij houden.... Legalize .... Sig in aanmaak :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens waar vindt jij nog coffeeshops in hulst? Ik heb het daar opgegeven. Een jaartje geleden zijn ze daar alles beginnen sluiten wegens drugstoerisme. De 5 coffeeshops die ik ken zijn allemaal opgedoekt!

 

<MagneTo> Member of <Flash> clan (ET) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien heb je gewoon een slechte buitenwiet gekregen

of ik zal maar naar een ander shoppie op zoek gaan

zullen daar heus wel in de buurt zijn rijd anders door naar een grote stad daar zal je zeker wel kunnen slagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...