Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xqlusiveboz

Verduisteren

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

de tijd is aangebroken om mn amnesia te gaan verduisteren. Ik heb echter het probleem dat de plaats waarin ik ze zou willen verduisteren, niet 100% donker is. En het lukt me ook maar niet om het helemaal donker te krijgen. HOeveel problemen zou me dit op kunnen leveren?

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel planten heb je ???

 

staan ze op spot???

 

je zou kunnen proberen er een vuilniszak overheen te doen.....ik heb een white widow buiten, ik doe 4 ijzeren staven in de hoeken van de pot steken waarover ik een drietal vuilniszakken aan elkaar geplakt overheen trek...

dit is 100 procent donker en werkt goed

 

dit kun je natuurlijk ook wat groter doen

 

grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook zo'n verduisterhok waar 2 ramen inzaten...

heb de ramen niet afgeplakt ofzo maar de planten gewoon geen direct zonlicht laten vangen.

de bladeren gingen hangen alsof het nacht was en ik kon als ik binnen stond de plant nog zien staan zonder de lamp aan te hoeven doen.

ik had de plant wel onder een soort bureau staan dat het directe licht langs de plant gaat..

ze had ook weinig stress en geen ballen door de stress dus als ik ht kan moet het jou ook wel lukken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Smokiebear: Ik heb 4 planten staan. Ze staan gewoon achter in de tuin dus k zou het weleens kunnen gaan proberen met vuilniszakken.

 

@ Cannabizznis: mijn verduisterhok is een soort garagebox, er zitten geen ramen in maar door de kieren van de golfplaten die er op liggen en de kanteldeur komt er enigszins wat licht binnen. Dit zou naar jouw mening dus niet uit hoeven maken?

 

Bedankt voor jullie reactie, ik zal eens gaan kijken wat voor mezelf het beste werkt. Als er nog andere suggesties of tips zijn hoor ik het uiteraard graag!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zorgt dat ze niet voor de kier staan dan moet het lukken..

dus geen direct zonlicht, kan ze gaan stressen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gewoon 2 vuilnis zakken voor het raam van de schuur en werkt prima, alleen ff tillen elke avond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit doe ik vooral niet omdat dan iedereen die in je tuin komt weet dat er gekweekt word in het hok...

heb ooit een schuurtje bij een renovatie gezien waar de wietplanten van boven zolang stonden..

niemand heeft deze man die met klaplong in ziekenhuis lag genaait, maar iedereen wist het... dus let op zeker in een huurhuis, de mensen van de woningbouw vinden het ook zeker verdacht een afgeplakt schuurtje, maar het mooie van dit verhaal is dat we onder werktijd steeds een kijkje konden nemen en een keer ruiken natuurlijk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje creatief na denken ..

 

Ik had er 5 in de tuin staan aantal jaar terug .

ik had toen een frame om al de planten gebouwd met een passend stuk vijverfolie 100% donker en nog stevig ook !

 

Als ze niet in de volle grond staan heb je toch vast wel een plekje in de schuur waar ze donker staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke oke geef het toe roken ook tijdens werktijd :rolleyes:

maar de plantjes netjes laten staan, we zaten toen in zo'n wijk waar de helft van de bewoners aan wiet en andere drugs zat..

vond ik toen wel chill kwame we binnen om 9 uur zaten ze al aan de foemp en een uur later aan het bier :D

ook een keer gehad dat de zonen maar jointjes bleven draaien kwam bijna niet aan werken toe haha

was wel een van de relaxte projecten waar ik ben geweest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap het ik snap het, ;) kwerk zelf in de beton indeustrie en tis er heerlijk iedereen aan de drugs...( ik zelf lekker smoken en vaak ook pep.) t kan er allemaal, t enige is dat met dit weer t soms wel aardig in knalt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...