Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@ bobjonko,

 

Scherp opgemerkt over me naam man, water ophoping op me dak wel een beetje last van maar hij is 1.90M hoog en ik heb 1 paal van 2.00M in het midden er onder gezet dus ik heb een soort wigwam daar. Het werkt niet optimaal maar ik zat te denken aan een paar pvc buizen in een boog eronder doen dan watert het helemaal perfect af. Wil zo veel mogelijk zonlicht door laten dus zo min mogelijk dingen voor het afwateren onder het dak :lol:

 

Greeetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

leven de planten nog reinier ? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar was ik weer nou ja de planten leven niet meer nee.

 

 

12-09-2010;

Ik werd wakker wilde naar werk gaan en zag me planten beetje zielig staan beetjee rot geen bladeren meer etc. ik dacht f*ck it ik haal ze nu meteen om, zo gezecht zo gedaan ik alles omgehaald gaan knippen drogen weer knippen etc etc vandaag komt het laatste droge uit het drooghok stand is iig meer als 100G nu. Ik zal na het weekend een zooi foto's van de laatste levensdag van de chicka's er opzetten en wat andere leuke foto's om het KweekVerslag ook een mooi einde te geven!!

 

 

Goed weekend allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd zal ik mijn topic netjes afmaken waar ik ook aan begonnen ben.

 

Vlak voor ik ze omhakte.

 

1.

gallery_12602_10440_313052.jpg

2.

gallery_12602_10440_1646679.jpg

3.

gallery_12602_10440_2405579.jpg

 

Knippende :verrygood

 

1.

gallery_12602_10440_918210.jpg

2.

gallery_12602_10440_899376.jpg

3.

gallery_12602_10440_2467738.jpg

4. ( 579 nat )

gallery_12602_10440_2940867.jpg

 

Nadat het gedroogd was....

 

1.

gallery_12602_10440_1666310.jpg

2.

gallery_12602_10440_1825661.jpg

3.

gallery_12602_10440_1254769.jpg

 

Dit was mijn buitenkweek 2010

 

Totaal eindgewicht 171 Gram droog, het is een lekker wietje om te roken en ik word er keer op keer zwaar stoned van, effect is wel lichamelijk. Sloom wietje maar ik zit er niet mee :D

 

Iedereen bedankt voor zijn hulp en reacties!

 

Groeten, Reinier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah nouja toch nog 171 gram ! :D

en als ie dan ook nog goed smaakt en het effect is goed dan heb je niks te klagen toch !

 

geniet ervan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D netjes...

en een mooi leer jaar geweest ...op naar een top 2011 dus :verrygood

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best gelopen toch met 171 droge grammetjes.

Je hebt voorlopig weer wat te roken en nog een paar maandjes dan mag je weer opnieuw beginnen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ robbert. Effect en smaak zijn goed genoeg :smoke op naar next year!

 

@ carpe_diem. Dankje voor je positive reactie 2011 ga ik weer aan de frobanken zaden dit jaar hadde die ook zoon dikke voorsprong met de bloei :verrygood

 

@ baksteen. Het had natuurlijk meer moeten zijn maar kon ze niet laten staan tot het einde en inderdaad we gaan bijna weer van start, haha.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een tip: probeer je ondertussen een beetje te verdiepen in de voeding, wat het is niet echt ideaal datj e dames ZO geel worden, voorkom je dat oogst je zowiezo al stukken meer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of ik me zo zeer moet verdiepen in de voeding, het was een opsomming van factoren. Ik weet wel dat ik volgend seizoen met potparka zal werken. Die vergeling is inderdaad niet hoe het hoort maar ik kwam er maar niet vanaf met bij voeden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...