Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RoffaSmokes

Dit ben ik!

Recommended Posts

ongeveer een jaartje terug kwam ik op het idee om zelf ook's 5 plantjes neer te zetten

aangezien de wiet in de coffeeshops akelig duur ( en vaak van klote kwaliteit (chemisch) bah bah) is.

't was natuurlijk wel vaker in me opgekomen maar bij m'n ouders had ik daar nooit mee moeten komen ( dacht ik )

 

tot ik het een half jaartje geleden zat was en het gewoon gevraagd heb aan m'n ouwe :P

en met open mond zat ik toen hij zei, '' ja waarom ook niet, ik merk dat je je inderdaad een stuk beter voelt waneer je blowt, en dat je min of meer beter functioneert, en je schooling verloopt prima, of je nou blowt of niet.. als je denkt dat het idd helpt zou ik het ook doen''

toen ik zei dat we er ook een zakcentje aan konden verdienden, je raad het al.. kreeg ik toestemming ! gehehehe :whistling

 

toen ben ik een thuiscursus 'wietologie' gaan volgen, en zodoende kwam ik regelmatig op WF terecht, waarin inprincipe alleeee info te vinden is,

na enkele 'studies'' hakte ik de knop door en heb ik me geregistreerd.

 

Inmiddels kan ik bijna met de echté kweek beginnen, met de nodige professionele apparatuur een week of 2 geduld tot m'n setup bezorgd word ( zaailingen zijn d'r al ;)

 

en na enkele vragen en wat postjes vond ik 't dus tijd worden om me is voor te stellen!

dus hier ben ik!!

 

Roffa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Roffa,

van harte welkom op dit mooie forum! :P

Op welke manier ga je kweken?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alóha,

 

Zo man dat klinkt als grootse plannen :P Wees welkom hier :whistling Ik wens je veel succes nog met je kweek en hopen maar dat je het goed afrond!

 

Mahalo,

 

OS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ torsti, hey kerel, thanx man!

 

gewoon oldskool.. op aarde :P met 'n mooi tentje lampies d'r in je kent het wel haha..

 

@ OrientalSmoking Thanks!, ik hoop het ook!

 

 

 

Roffa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roffa,

 

Welkom hier!

Veel lees en kweekplezier gewenst!

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...