Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
odk015

dagboek guerilla (great white shark and silver shining haze)

Recommended Posts

Ik wou eens zien of de plantjes (hopelijk wijfjes) ook goed groeien in een zandbodem vermengd met een heel klein beetje aarde.. veel ga ik er niet aan foefelen ik wil moeder natuur haar gang laten gaan..

als er mensen zijn die dan toch tips hebben mogen die altijd laten weten.. :P

grtz odk

 

waarmee ik het moet doen..

gallery_26889_10362_47618.jpg

zal er in totaal maar 3 zetten de rest deel ik uit aan vrienden

 

dit is een shining silver haze sowieso een wijfje

gallery_26889_10362_155480.jpg

 

en dit zijn 2 great white sharks (uit toppen van vorig jaar) hopelijk wijfjes

gallery_26889_10362_129805.jpg

gallery_26889_10362_67921.jpg

 

iedere comment is een goeie comment!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey

 

succes zal hier af en toe even kijken!

 

Zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, ik volg je :P

Ben benieuwd naar die great white shark (dat is toch dezelfde als peacemaker, niet?)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi, ik volg je :P

Ben benieuwd naar die great white shark (dat is toch dezelfde als peacemaker, niet?)

 

Grtz, WaKKi

Zou het niet weten had er vorig jaar besteld via internet en ik was er heel blij over en met een paar zaadjes in de toppen hoop ik nu op een vrouwtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey odk, leuke soortjes! Veel succes en ik hoop dat ze het goed gaan doen op je zandbodem :P Ik ga je checken

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb besloten om nog 1tje buiten te zetten omdat ik toch zeker wil zijn dat er een wijfje tussen zit.. Ik heb nu 3 kansen inplaats van 2.. Deze staat in puur zand heb er niets van aarde bij gemengd vorig jaar lukte dit ook. Ik denk dat de smaak anders is als je het in een zandbodem doet want de toppen uit het zand hadden een andere "zanderige" nasmaak vergeleken met die van uit potgrond.

gallery_26889_10362_65612.jpg

dit zijn de 2 plantjes die er voor ook al te zien zijn.. op foto valt het zo niet op maar ze groeien redelijk goed.. wel heeft er 1 plantje last van een aandoening op zijn blaadjes maar ik vertrouw er op dat moeder natuur (hopelijk) haar zal helpen overleven..

 

gallery_26889_10362_10306.jpg

gallery_26889_10362_101437.jpg

sorry voor de mindere kwaliteit van de foto's maa ik trek ze met mijn laptop mijn kodak is kapot :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi, ik volg je :P

Ben benieuwd naar die great white shark (dat is toch dezelfde als peacemaker, niet?)

 

Grtz, WaKKi

heb nog een nieuwe great white shark bijgezet om de kans te verhogen op een wijfje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...