Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

realbud

12x Brabant'sWit onder 600w

Recommended Posts

high growers nd smokers,

Na wat twijfelen heb ik toch besloten om een verslag te beginnen, ze zitten nou in de bloei fase maar ik laat in het kort zien hoe het toe nu toe is gegaan.(vanaf waar ik ben begonnen met foto's nemen)

 

De spullen

 

-Silverbox 120

-Buisafzuiger 250m3

-canfilter 150m3

-600w lamp met diepte straler

-voeding van plagron(enzymes, wortel stimulator,PK13/14 alga bloom en green sensation)

 

De fotowz

 

Groei

week 2 dag 2

Ongeveer na de 5 internode zijn ze getopt geworden, maar daar heb ik helaas geen foto's van wel van de resultaten na 2 dagen.

med_gallery_22851_10335_184032.jpg

 

De zelfde dag had ik ze geknakt.(na 4 dagen herstellen werden ze om gepot van 4L naar 11L)

med_gallery_22851_10335_375241.jpg

 

 

week 5 dag 5

Deze zijn van na een lekkere douche, vanaf vandaag ook over gegaan naar 12/12(2 dagen hierna kregen ze een scrog dr op)

med_gallery_22851_10335_1118781.jpg

 

med_gallery_22851_10335_357203.jpg

 

med_gallery_22851_10335_954860.jpg

 

Bloei

week 1 dag 2

Snel ff een kiekje genomen

med_gallery_22851_10335_787551.jpg

 

Week 1 dag 6 het heden

Lekker vol daar

med_gallery_22851_10335_386342.jpg

 

med_gallery_22851_10335_877427.jpg

 

med_gallery_22851_10335_283902.jpg

 

En dat was het tot nu toe, hebben jullie commentaar hoor ik het graag. Ook nog ff een vraagje, zoals jullie kunnen zien hebben mijn schatjes last van spint en niet zo'n beetje ook. Ik heb 3 weken terug roofmijt uitgelegd toen ze al de hele boel hadden overgenomen. Toen ik een week na de uitzetting van de jagers keek dacht ik dat ik van ze af was, maar vandaag had ik weer gezien dat ze weer in overvloed aanwezig zijn K*T!!! Wat voor advies zouden jullie me geven om van ze af te komen?

 

Gr Rbud

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal een poging doen. ;) ;)

hoe hoog hangt je lamp?

welk merk van pH en EC meter?

hoe voorzie je je tentje van verse lucht?

wat doe je met de geurhinder?

 

t'is nogal moeilijk te zien op de foto's . ;)

wat precies de bedoeling is enne.

ik ben te weinig bekent met de knaktechniek.

 

je hebt in ieder geval problemen met je voeding.

ik zag op een foto dat je nerven aan het vergelen zijn.

ik vermoed (eehhh redekijk zeker)dat je ph een beetje te hoog zit.

trouwens wat grondje is het en wat was de EC &pH waarde van de grond?

die spint t'ja ik heb daar masaai van bayer voor, verder nog geen ervaring mee.

zit je al bij te voeden?

ik zal je wel effe volgen.

devlaming :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

spreid je kansen, dislike van bio shark halen, Plant Vitality Plus halen, Brimex insektenspray halen, om de 2 dagen een ander middel gebruiken. als je dit teveel vind houd het waarschijnlijk op en krijg je de spint niet onder controle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm ik ben ook weinig bekent met knakken.

Wat uitleg of een sticky zou leuk zijn, ben deze nog niet tegengekomen;)

ik zie dat je het prachtig mooi voor me kaar hebt gekregen om ze zolaag mogenlijk zo dreed mogelijk te laten worden..

wat know how zou wel leuk zijn ..

 

verder ziet het er lekker uit! ik volg je ook:) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad al een mooi veldje. Ook ik zou graag wel een sticky zien van het ''knakken'' fenomeen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

he realbudy where are you???

devlaming :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag mensen, sorry voor zo'n late reactie maar ik had het de laatste tijd druk en heb geen tijd gehad om verder te gaan, foto's zullen vanmiddag er op staan.

 

@Vlamming:

hoe hoog hangt je lamp?

Ze zaten indd een stukje te kort tegen het lamp op(k dacht dat niet meer zo snel zouden groeien) maar ik hou hem nou op 60 cm vanaf de hoogste top.

 

welk merk van pH en EC meter?

Staat er niet op maar ze zijn wel betrouwbaar, zal er ook een foto van ze online zetten vannaaf

 

Hoe voorzie je je tentje van verse lucht?

Ik nam aan dat door de afzuiger naar buiten blaast er wel van zelf verse lucht naar binnen ging(ma ik heb nog een 185m3 pvc afzuigertje liggen vindt je dat ik die beter als inlaat kan gebruiken?

 

wat doe je met de geurhinder?

Ik heb een koolstoffilter van 250m3 dat gezogen wordt door een 500m3 afzuiger.

 

De bedoeling van de knak techniek wat ik heb toegepast was om ze zo laag mogelijk te houden(misschien is dit nou een beetje te laag geworden). Ik ben begonnen met bloei van plagron te geven en dat hadden zo ook wel nodig want de budjes waren de dag erna meteen 2x zo groot. Maar ik denk eerder dat ze zo geel zijn omdat ze te hoog onder de lamp waren, wel begonnen stengels van de bladeren paars te worden. EC en PH waarde van me grond kan ik niet nemen omdat ik even niet bij me gedeminiraliseerde water kom. Bayer heb al tig keren gespoten dat ik maar had besloten om roofmijt te halen. Ik wacht af op je reactie.

Gr, Rbud

Share this post


Link to post
Share on other sites
spreid je kansen, dislike van bio shark halen, Plant Vitality Plus halen, Brimex insektenspray halen, om de 2 dagen een ander middel gebruiken. als je dit teveel vind houd het waarschijnlijk op en krijg je de spint niet onder controle.

 

Ik heb daar nou ffn niet de geld voor, maar kan wel brimex halen dalijk ff doen dan en nader hand de rest. En dat het uit de hand loopt heb ik een keer bij een vriend gezien en weet daarom hoezo de beestje zo ernstig zijn, bedankt voor je tip!

Gr, Rbud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mmm ik ben ook weinig bekent met knakken.

Wat uitleg of een sticky zou leuk zijn, ben deze nog niet tegengekomen;)

ik zie dat je het prachtig mooi voor me kaar hebt gekregen om ze zolaag mogenlijk zo dreed mogelijk te laten worden..

wat know how zou wel leuk zijn ..

 

verder ziet het er lekker uit! ik volg je ook:) :P

 

Het "knakken" staat meer bekend als supercroppen, de bedoeling is om de tak zoveel mogelijk zijtakken te laten maken en de tak laag te houden.(eigenlijk een beetje het zelfde als lst of scrog) Maar om er een sticky van te maken kan ik beter aan iemand anders laten denk ik, of misschien iets voor later.

Gr.Rud

 

Dat is inderdaad al een mooi veldje. Ook ik zou graag wel een sticky zien van het ''knakken'' fenomeen. :whistling

 

Bedankt, maar een sticky daar dat heb ik nu ff geen tijd voor. Google supercropping maar en dan zie je ook wel genoeg denk ik.

Gr.Rbud

Share this post


Link to post
Share on other sites

poeh! dat ziet er wel netjes uit, zonder een scrog net en dan al zo vol een echt Sea Of Green.

 

veel succes ziet er leuk uit!.

 

Grtz.

DontKnow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, sorry dat ik weer zo laat een update maak maar ik heb het weer ff heel druk gehad dus...

Maare ik had een vraagje mijn schatjes zien er de laatste tijd niet zo in top vorm uit, misschien dat iemand mij kan helpen en mij zeggen wat de mogelijke oplossing is.

med_gallery_22851_10335_1107126.jpg

med_gallery_22851_10335_1176597.jpg

Mogelijk dat het aan de Ph ligt want heb ik nooit naar gekeken, maar het allerbelangrijkste is dat aalles weer in orde komt dus laat maar komen die tips en adviezen.

Gr, Rbud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm, geef je wel voldoende voeding? Wat dacht je van een N tekort? Staan ze erg nat?

 

Kun je ook foto met lampen uit maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jackterror, je zou wel es gelijk kunnen hebben met dat N te kort. Ik geef ze het de volgende beurt mee en kijken wat er gebeurt. Maar ze staan niet nat ik laat de bak onderen bijna droog worden voor ik ze weer een water beurt geef. Hoe zou jij het doen dan?

Gr Rbud

PS: foto zonder licht kan ik morgen voor je maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...