Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

goede middag allemaal!

ik stel me bij deze eventjes voor, ik noem mijzelf ground zero op dit forum vanwege privacy redenen maakt verder ook niets uit want dit heb ik al een hoop mensen zien doen op dit forum.

 

ik volg al een tijdje een aantal verslagen en het begon zo erg te kriebelen dat ik zelf zaden heb besteld.

2 van de weet ik het hoeveel zijn ondertussen ontkiemd en genieten al van het mooie licht ( heb er nog veel reserve liggen niet dat er zoveel niet uitkwamen :wOOt )

hiervan is 1 Royal Automatic en 1 LSD van barney's farm.

verder staat er een white widow in haar pot te wachten tot het prachtige licht en heb ik al een mooie stek staan van de gouwe ouwe C5 Haze

ik kweek echt puur voor de lol dus ja soms kan het weze dat ik beetje rare style van kweken heb.

maar goed ieder zijn ding denk ik en vind het leuk om steeds iets nieuws te proberen dus ja.

ik zal vast is wat foto's schieten en ja dan zien jullie het vanzelf wel verschijnen op dit forum :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom :wOOt

 

heb je al wel vaker gekweekt of dat ook nog niet ?

iedereen heeft zijn eigen methode als het maar werkt is het goed toch :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
welkom :wOOt

 

heb je al wel vaker gekweekt of dat ook nog niet ?

iedereen heeft zijn eigen methode als het maar werkt is het goed toch :verrygood

 

ik heb wel eens een poging tot gedaan met 30 zaadjes uit vogelzaad ( vroeger toen ik net in de brugklas zat met biologie dacht ik :wacko: )

maar helaas braken de steeltjes maar goed na wat research op dit forum kwam ik al een hoop handigheidjes tegen en tot nu toe zijn ze al verder als toen dus tot nu toe gaat het beter als te voren haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb wel eens een poging tot gedaan met 30 zaadjes uit vogelzaad ( vroeger toen ik net in de brugklas zat met biologie dacht ik :wOOt )

 

Kijk dat had een mooi topic geweest.

Welkom op het forum GroundZero. :verrygood

 

Doc

 

Hier nog een suggestie voor een avatar

GZ-logo_new.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow ik dacht er al aan maar dacht dat in de spelregels stond dat er geen reclame gemaakt mocht worden maar in ieder geval bedankt ga hem wel gebruike super tof dat je gelijk met dit logo aan komt haha :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je met kweken dezelfde kwaliteit gebruikt als met caraudio dan kan het alleen nog maar aan je eigen kennis liggen of je een geslaagde kweek krijgt :wOOt

 

je bent nu met vogelzaad aan het kweken? wij willen foto's van die dikke toppen zien! :wacko:

 

ps: nee joh die reclame maakt niks uit, doc doet niets anders :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom welkom! Leuk man ben benieuwd naar je kweekje! Volgens mij ga je het wel goed doen ;D

 

Laters,

 

O

S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

 

Altijd leuk mensen die totaal hun eigen manier van kweken hanteren.

Hoop dat je er wietbomen door krijgt dit jaar :verrygood

 

Gr

Ecko

Share this post


Link to post
Share on other sites

ello.

welkom op wf, Ground 0

Leuke sprong in het diepe m8,,,,,gelijk de C5 in je eerste rondje :lol:

ook niet de minste clone om te hebben dude,,,,

 

enjoy,,have fun en ciao

 

hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...