Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rschouten

gele bladeren

Recommended Posts

eej ik heb nu ongeveer een kweek van 5 weken oud 5 keer big bang feminized ze staan sinds zaterdag buiten ik gaf ze om de 2 dagen water nu iets meer ik weet niet zeker of ik ze teveel water geef nu gaan jullie daar waarschijnlijk vanuit maar ik wilde toch dat jullie er een naar keken ook vroeg ik me af of dit niet door de wind kon komen want ze staan heel kort buiten en niet verstevigd.

 

hier een foto

 

gallery_26069_10106_1888622.jpg

 

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk dat hij zovaak word bekeken maar kunnen jullie ook reacties achterlaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor grond gebruik je?

en geef je voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik maar eens wat voeding aanschaffen.

Aan de lichte kleur te zien hebben ze honger.

Gewoon ff naar de dichts bij zijnde growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze eergister overgepot zal dat niet goed genoeg zijn ???

en kan ik ook andere voeding gebruiken want ik woon niet echt in de buurt van een fatsoenlijke growshop bijvoorbeeld voeding van de boerebond en wat voor voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat is zeker niet genoeg.

een flesje kost zo ongeveer 10 a 15 euro. Moet te doen zijn, toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is goed maar wat kan je dan aanbevele pokon of iets anders en kan je dat halen in de boerebond

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar gewone buitenplante voeding van de intratuin niet? er staat voor alle buitenplanten :lol: daar heb ik nog een flesje van staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach liever niet.

Of je moet zo arm zijn, dat je niet kan missen.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat is niet het probleem maar ik heb snel even een alternatief nodig ik bestel wel een flesje via internet maar ik vroeg me gewoon af of het kon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan wel, voor 1 week.

Maar het liefst toch een flesje van de growshop, dit is echt wat en wietplant nodig heeft.

Pokon is meer gericht op alle planten.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die planten 5 weken oud?

Pff, bij mij zijn ze nu 4 a 5 weken oud en hebben ze ongeveer 10x meer blad.

 

Potgrond van het tuincentrum en het ontbreken van goede voeding laat je plantje er dus zo uit zien!...

 

(niet lullig bedoeld maar je moet echt overgaan op andere aarde en goede voeding als ik het zo zie)

 

EDIT: Zo had je plant er ook uit kunnen zien na 4 a 5 weken:

gallery_22487_10083_769380.jpg

 

Je planten zijn trouwens zeker niet verloren maar ze kunnen absoluut wat voeding gebruiken.

Ik zou een flesje Canna Vega kopen voor de groei periode en een flesje Canna Flores voor de bloeiperiode.

 

Wel opletten dat je begint met 3ml per liter, en rustig afwachten hoe de planten na 2 a 3 dagen reageren.

 

Als je het zonde vind om 2 flessen voeding te kopen, neem dan enkel de Canna Flores, deze heb je voor de langste periode nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja 5 weken geleden had ik de zaadjes maar morgen of vanavond ga ik voeding toedienen en meer zon het komt denk omdat ze in de vensterbank stonden en erg gingen strekken ik merk nu duidelijk dat het bladeren komen sneller gaat en bij 1 komen er vertrakkingen

 

maar jullie denken niet dat het door teveel water komt ?

 

en verwachten jullie nog of de kleur terug kan komen ik heb nu zolang even wat intratuin buitenplant voeding gegeven en morgen ga ik naar een growshop kunnen jullie mer er 1 aanbevelen in de buurt van bergen op zoom roosendaal en steenbergen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aarde van het tuincentrum zou de eerste paar weken zeker voldoende moeten zijn, daarnaast heb je ze net overgepot dus je hebt weer een nieuwe buffer. in een later stadium kun je bijvoeden, je probleem is dat je aarde te nat is! snap niet dat mensen zo zeker kunnen zijn met advies geven terwijl ze hun ogen dicht hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee dan nu 2 dage geen water en dan weer en dan voor de zekerheid zoiezo wat voer

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan ik niet ruiken over hoeveel dagen ze water moeten, til je potje op en voel of ie zwaar is, als ie zwaar is hoef je geen water te geven, als ie licht is geef je wat water. maar dat plantje neemt amper water op, omdat ie nog niet zo groot is. dus misschien hoeft ie pas over 4/5 dagen water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...