Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CyPReSs_HiLL

Dronken en stoned

Recommended Posts

zalige draai combinatie, altijd asek in bed lig zo stoned en zat dan draai ik presies altijd in ne put :) te zalig en redelijk veel adrenaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog nooit gehad lijkt me wel leuk ! ga je dan nie vreselijk kotse ? jeeeeeeej kep 100 posts gehaald ! aanbid mij ! :):D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
nog nooit gehad lijkt me wel leuk ! ga je dan nie vreselijk kotse ? jeeeeeeej kep 100 posts gehaald ! aanbid mij ! :):D:D

 

Niet als je lichaam gewend is om veel te drinkuh en te blowe (moest vroeger meestal wel kotsen toen ik blowde en zoop teglijk) maar ben nu wel aan gewend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was ik laatst ook echt zo briljant ;)

 

Ik lag kei harde Hardstyle te luisteren in bed en het was pikdonker. Ondertussen met een laserpennetje rondschijnen. Het leek net of mijn voorhoofd een meter naar voren stak en rondjes om mijn hoofd draaide echt super vaag :D :wacko: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

begint ge lekker van te draaien :D

 

Ik moet er nie echt vqn kotsen, tenwij ik echt uberveel zuip

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ik had vorig jaar eens met vrienden elk een kiezig grote fles Fiero gedronken en toen was ik poepeloere want ik mag dat nie fiero maar wou toch de stoeren uithangen :blink: en toen gingen we te voet naar het strand terwijl dat toch nog 2 km was en iedereen en fiets had dachten we er gewoon niet aan dat zoiets als de "fiets" bestaat. en toen we daar aankwamen nog elk een joint gerookt. amai mijn matrak, ik dacht dat ik dood ging gaan of tenminste in de kliniek ging wakker komen. dit was zeker niet aangenaam en dit ga ik ook niet meer proberen want ik heb een uur niet meer kunnen bewegen in mijn strandstoel die we geschoept hadde op de dijk :D

Toen heeft iedereen moeten kosten waaronder ik het meeste en hebben we daarna allemaal gecrowdsurfd in de struiken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik kan het gelukkig goed hebben. Vorige zaterdag weer es gedaan :blink:. Na werk (ik moest van 11 tot 6 werken :D) gelijk ff wat passoa gedronken uit de supermarkt ;). Daarna vlug naar huis, toen ging ik verder met de fles Bacardi. Daarna belde der een maat om te vragen wat ik ging doen. Ik zei: kom we gaan paffen vanavond. Toen kwam die naar mij, nog meer bacardi gedronken. toen naar de shoppa gegaan, relaxed wat binnestebuite blowtjuhs gefixed bij een maat thuis. Toen veel veel gerookt, 5 of 6 dikke jonkos. Daarna lekker gamen op die gast ze: ps2,Xbox en Gamecube. Zalig :wacko:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff wat eens stom geouwehoer hierzo. Allemaal de ruigste verhalen ophangen of hoe dronken en stoned je wel niet was. En de ander gaat tof doen hoeveel posts die heeft. En drank en wiet is vaak een slechte combinatie. Als je het beide met mate doet, gaat het wel. Maar als je strontlazerus bent en je rookt een paar goeie joints, dan kan dat nog wel es slecht aflopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger wel veel gedaan, eerst zuipen in de discotheek en dan voor het naar huis gaan flink sucken aan een dikke joint. Harde lessen heb ik toen geleerd, bah bah wat ben ik weleens over m'n nek gegaan. :D

 

Nu denk ik, of het een of het ander. Maar ik betrap me er zelf ook nog weleens op een jointje te roken in een dronken bui na het stappen, maar dan ga ik niet als een gek aan die joint lopen heisen anders ga ik geheid over m'n nek.

 

Maar ja iedereen moet maar doen wat ie zelf ut relaxed vindt, toch????

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik drink dus echt heel vaak. en als ik blow dan is er meestal ook drank bij... dus ben het ''stronken'' gevoel meer gewend als stoned!

vind het trouwens wel relaxt maar soms is het ook kei kut... maar als het kei kut is dan is het meestal als ik SUPERveel heb gezopen. heb trouwens nog nooit gekotst van drank of blowe ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn hier vaak feestjes van vrienden/vriendinnen van me (verjaardag, of gewoon zomaar omdat ze het huis voor zichzelf hebben etc). Dan drink ik altijd een stuk of 3 a 4 biertjes en dan een paar J's roken. Dit is nog nooit fout gevallen :wacko: Ik ga op dat soort momenten nooit aan de sterke drank. Als ik dat wel ga, dan blow ik er niet bij. Zou ik dat wel doen...dan wordt het wel kotsen. De donderdag voor de kerstvakantie kreeg ik op zo'n feestje de geniale ingeving om een waterpijp te bouwen. Ik had daarvoor 3 biertjes op. Jezus was is dat lekker, iedereen liep echt heerlijk te zweven etc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pfff wat eens stom geouwehoer hierzo. Allemaal de ruigste verhalen ophangen of hoe dronken en stoned je wel niet was. En de ander gaat tof doen hoeveel posts die heeft. En drank en wiet is vaak een slechte combinatie. Als je het beide met mate doet, gaat het wel. Maar als je strontlazerus bent en je rookt een paar goeie joints, dan kan dat nog wel es slecht aflopen.

die ruige verhalen zijn toch tof om te lezen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...