Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
josso

vraagje potten

Recommended Posts

Mijn vraag is:

ik wil dit jaar weer in me kasje gaan kweken. Maar het liefst meerdere soorten,

4 verschillende om precies te zijn. De afmetingen van de kas zijn,1,5 breed,bij 2,5 lang,en 2,25 hoog.

ik kan het helaas niet verduisteren i.v.m werk <_< Zou ik ze nu bijv in 10 liter potjes hier in kunnen zetten voor de gehele cyclus ? en krijgen de planten daar geen last van ? Het gaat om de volgende soorten: Amnesia x sour diesel,orange haze,purple haze,ierdbei.

Alvast hartstikke bedank...

succes iedereen dit jaar growse.

peace :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

te klein, ik zou als ik jouw toch echt minimaal een liter of 40 nemen, en dan nog is je aarde binnen de kortste keren uitgeput <_<

 

je moet het maar zo zien: hoe meer hoe beter! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad dan wordt het tog maar laat planten of veel vrij vragen heheh :smoke

om ze te kunnen verduisteren

Bedankt <_< panjaabie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik er anders niet 1 grote scrog van kunnen maken wil gewoon niet dat ze eruit groeien iemand nog ideen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sleutel tot suc6 naar mijn idee is....

 

grote kuipen... 40+liters

 

en max toppen en snoeien tot eind augustus, zo kan jij de max hoogte bepalen en kan je de gehele opp van je kas gebruiken, dan groeien ze lekker in de breedte, wel zo groot mogelijke kuipen gebruiken dan !

 

Voorkom je gelijk tekorten in je aarde en kan je nog eens veel water geven en een paar dagen naar de camping zonder dat je je zorgen hoeft te maken...

 

Heb afgelopen jr in mn tuin ook gedaan en werkte perfect!

 

Laters <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volle grond geen optie? Scheelt ook weer in de hoogte, in een kas kan het erg hard gaan.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes thanks voor de reacties mannen <_< ja ik hoop dat ik ze idd een beetje in bedwang kan houden.

door maar te fimmen en buigen. Ben allen dat zeker die hazejes TE worden zeker omdat deze ook nog eens doorgroeien in de bloei.Maar had jij ze dan ook in een kas staan good shepperd ?

peace :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had grote specie kuipen staan met gaten onderin, stonden in eeen windstille hoek naast een afdak. temperatuur was af en toe echt meesterlijk hoog met de zon er vol op. kon ze makkelijk 20 liter voeding geven en dan weer 3 dagen laten staan. heb ze ontkiemt in eind juni en waren 225cm begin augustus. als ik toen had geweten over kweken wat ik nu weet was het een super ronde geworden en nu alleen een goede.

 

Ik denk grote kuipen pakken, vroeg zaaien en dan veel snoeien en buigen, en evt mooi scrog project van maken door half augustus te snoeien en een net er tegen aan te prakken.

 

Ben benieuwd naar je project !!

 

laters <_<

 

PS ga misschien een kleine kas plaatsen in mn moestuin naast mn huis , kan ik mooi 1 grote of 10 kleintjes tussen de tomaten zetten...gna gna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...