Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lostchild

Pflieger fan schakelen

Recommended Posts

Hey medekwekers,

 

Aangezien de Easy fan nu vast in gebruik is voor mijn droogtentje moet ik zsm op zoek naar een oplossing

om de Pflieger 125mm fan die ik gebruik te kunnen "dimmen" en liefts zonder doorbranden of brommen.

 

De dichtsbijzijnde GS rekent rustig 60 voor een simpele Brons en aangezien ik toch nog naar de praxis moet en ze daar ook wel "iets" hebben kwam ik op uit op zoiets als in de link? Heb ook nog wel een halogeendimmer met snubber maar dat is voor hoger voltage en valt af vd pflieger omdat die maar iets van 25V is.

 

KLIKERDEKLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mijn is dit een 3 standen schakelaar en dimt deze niet.

Je moet er dan nog weerstanden tussen zetten om de moter zachter te laten lopen.

 

Denk niet zo geschikt dus :P

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt dimmen hoeft ook niet, gaat me erom dat de fan op 50% oid komt te draaien zonder verder gedoe.

 

Als ik wil dimmen dan kan ik de easy fan wel weer inzetten maar dan loop ik tegen probleem aan dat mijn filtertje van droogtentje misschien gaat "lekken" met een standen schakelaar omdat dit een 1-1 verhouding is (100M2 buisfannetje op 100M3 filtertje uitblazen door filter) of de kool verzadigd ivm snel oplopen vd lv aan het begin van drogen van versie oogst.

 

Die standen schakelaar kan daar dan toch voor zorgen zonder hinderlijk gebrom of doorbranden vd fan zelf?

dit soort schakelaars zit ook vaak in badkamers ed voor afzuiging van vochtige lucht: na douchen ff op standje 3 en daarna weer op 1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

k vind m wel prijzig maar volgen mij klopt t wel wat je zegt topicstarter.. heb ook zoiets nodig maar heb erg geen 36 pleurio voor over, eens bij de gamma, karwei, en praxis langs en dan heb je misschien voor de helft of minder§

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...