Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
then_dude

hulp bij keuze

Recommended Posts

dag mensen, ik zoek een plant voor indoor kweek;

 

de volgende eisen zouden moeten worden ingewilligd

 

1) geen paranoia gevoel (ik weet eigenlijk niet wat hiervoor het beste is indica of sativa, ik zelf heb niet echt problemen, maar een paar vrienden van me die altijd meeroken klagen daar soms over, tot op heden kochten we altijd ons spul en wisten we eigenlijk nooit goed wat we in huis hadden)

2)je mag er niet van inslaap vallen, maar wel relaxen en toch actief blijven, je moet kunnen fuctioneren, maar zonder stress en zo

3)de rush moet snel komen en moet ook niet super lang blijven duren (dan roken we er gewoon nog een als we dat willen)

 

weet iemand hier iets voor

 

ps: er zijn dure zaden op de markt, zoals de cannabis cup winners enzo, zijn die dat geld waard ?

hartelijk dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek op een plantje die mooie high effecten hebben. Alle zichzelf respecterende zaadboeren geven wel een soort recensie.

Ga niet in de zware indica's zoeken zoals WW, AK47 en alle hoogwitte soorten. Deze hebben bij mij vrijwel altijd een stoned en verdovend effect (vind ik nie erg :) , ik hou wel van die mentalkillers).

Zoek in de soorten waarin veel sativa zit of kweek een echte haze (wordt wennen hoor, de eerste keer kweken en roken, haal eerst maar eens een sampeltje in de coffeeshop of de smaak je niet al te tegen staat. Tis net als olijven je moet ze leren waarderen. Maar vind je het eenmaal lekker dan ben je verkocht.

 

Cannabiscup winners zijn altijd oke voor de verkoop. Dus je zult je er nooit aan bekocht voelen. Maar smaak is een ander iets. Als jij vindt dat het kut smaakt en je moet je hele oogst oproken, daar gaat gauw de lol vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou ik Silver Pearl aanraden :)

k heb alleen geen idee hoe die groeit enzo, maar die is redelijk high, lekker zoet, en niet te. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan zou ik Silver Pearl aanraden :)

k heb alleen geen idee hoe die groeit enzo, maar die is redelijk high, lekker zoet, en niet te. :D

 

Zoet????? Silver Pearl ??? De Silver Pearls die ikzelf gerookt hebt waren bepaald niet zoet. Er zat meer een citrusachtige afrook aan, ik hou daarzelf niet van, maar anderen zweren daarbij. Over smaak valt toch niet te twisten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over smaak valt toch niet te twisten.
Idd, ik vind de silverpearl die ik rook (greenhouse, amsterdam) nl echt een lekkere zoete :)

ok, citrus-zoet dan :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als jij vindt dat het kut smaakt en je moet je hele oogst oproken, daar gaat gauw de lol vanaf.

 

of je gebruikt gewoon je gezond verstand en ruilt wat met andere kwekers/gebruikers....

de meeste zijn wel geintresseerd in wat afwisseling...

verandering van spijs doet eten zeggen ze hier bij ons :)

 

en, het is niet omdat JIJ hem slecht vind, dat iedereen hem slecht vind... zoals al vaker vermeld, over smaak van wiet kan je gewoon niet discuteren.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
of je gebruikt gewoon je gezond verstand en ruilt wat met andere kwekers/gebruikers....

Voor mij geen probleem, kwekers ken ik genoeg om me heen. Maar ruilen met gebruikers heb ik nog nooit van gehoord.... Die hebben toch meestal nix om te ruilen :) . Maar alle gekheid op een stokkie, hoeveel kwekers onder ons hebben zo'n luxe positie? Ik denk dat de meesten hun hobby / bedrijf zoveel mogelijk uit de wind houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in de buurt heb je ook "grotere gebruikers" die vaak weken lang dezelfde wiet kopen van een andere dealer... die zijn ook wel eens blij andere wiet te hebbe.... (natuurlijk kan je daar geen 50gram ineen keer mee ruilen, maar, een grampje op 5 heeft iedereen toch in huis ? niet toch :) ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga eens kijken op www.seedsdirect.to alle soorten zaden tegen goeie prijzen

 

Bij elke aankoop krijg je gratis zaad van nirvana, je schrijf gewoon op het bestelformulier, dat je als "freeby"(betekent gratis int engels) dat zaad van nirvana wilt en dat krijg je dan meestal ook. nirvana heeft keuze uit dertig soorten, dus kies daar iets uit en dan kies je die ene soort die je zeer graag wilt. Ik kan sweettooth 3 aanraden van sol spice of life. Echt lekker goedsmakend wietje, die niet zwaar is waardoor je de hele dag ervan kan roken. Het rookt gewoon zo lekker omdat het zo goed smaakt en ruikt. En bovendien is het een enorme opbrenger dus hiermee kan je niet verkeerd gaan. Shiskaberry is ook een aanrader

 

Anyway sweettooth 3 kost zo'n 60 euro + een gratis nirvana zaad naar keuze

 

Alle soorten roken wel lekker maar deze sweettooth 3 is wel bijzonder omdat wel 95% zegt dat deze uitstekend is, het moet dus al slecht vallen dat jij bij de 5% zou zitten :) De moeite waard dus en gekweekt door breeder steve die erwat van kan hoor. Die gebruikt mannen zo vol met thc op hun blad dat je zou denken dat het een vrouwtje is, en dat gebruikt hij dan om mee te kruisen je kunt dus al denken wat voor planten je dan krijgt hé mmm. Zo"n man vindt je mss 1 uit 800 planten. Daarmee dat grote kwekers altijd stapje voorhebben op de anderen.

 

Moet je wel in het engels op je bestelformulier zetten van is: i want .nirvana.... as freeby

Je print gewoon het bestelformulier af en vult het in, steekt geld int midden en zend je op naar hun adres, enkele dagen tot week later krijg je je bestelling

 

Zeer vlot en betrouwbaar, zou nergens anders mijn zaden willen kopen , op en top is de kerel die de zaak uitbaat. Gypsy nirvana, in amsterdam is er ook een zaak van hem daar, ga daar mss eens langs en dan krijg je gratis zaad. Zijn doel :zoveel mogelijk mensen doen kweken door het zaad te verspreiden, bestel wat of ga langs in zijn shop, of doe het allebei dan heb je lekker wat zaad :D)

 

De leute

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus als ge op da formulier bevoorbeeld zet: i want Nirvana northern bright feminised seeds as freeby

 

dan krijgde die er gratis bij? ook als ze feminised zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh, da doet geen enkele gek. tuurlijk moet je iets bestellen om iets gratis te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus als ge op da formulier bevoorbeeld zet: i want Nirvana northern bright feminised seeds as freeby

 

dan krijgde die er gratis bij? ook als ze feminised zijn?

 

Nope... niet de duurdere soorten :) Maar je kan niet alles hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus enkel de goedkoopste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...