Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wesleyB

beste betaalbare vsa/evsa

Recommended Posts

@whazzup, ik begrijp je standpunt, maar als de VSA`s hoog in de ruimte zitten zal het weinig van doen hebben met sproeien, nevelen, enz. en komt op dat moment de verhoging van de LV boven in wordt die direct weg gezogen en er vanuit gaande dat we altijd warmte aan het produceren zijn in de ruimte zal de LV vaak lager zijn als normaal buiten zou zijn, hebben we buiten een LV van 90% wat voor kan komen... gebeurt er met die lantaarn zoals ik in mn vorige post al beschreef ook niets, kijken we terug in de tijd naar de oude poot lampen daar zat de VSA ook maar in een kapje(omhulseltje) wat echt niet waterdicht was, dus als het niet zou kunnen/mogen hadden ze dat toen ook niet toegepast.

 

maar stel je hangt de VSA`s buiten de ruimte, die ruimte zal toch enige ventilatie nodig hebben, daar komt dan toevallig verse lucht van buiten binnen met een hoge LV, zijn we dan niet net zo ver????

 

ik vind het veel gevaarlijker als ze de VSA`s op een wand hangen en dan te kort op elkaar en boven elkaar met warmte, als je goed beveiligd bent zal met vocht je beveiliging zijn werk doen maar er kan al brand zijn voordat dat gebeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...