Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Yvo92

Dag mensen!

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben van plan om wat wiet te gaan kweken, ik ben nog maar een beginner en daarom heb ik me op deze site aangemeld.

Ik heb al iets geprobeerd met wietzaadjes maar dat was niet zo'n succes. Ik had 2 zaadjes verneukt en 1 zaadje kwam niet uit, ik had er 5 dus er zijn er nog 2 over en die heb ik nu in de potten staan.

 

Groet,

 

Yvo92

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom!

 

ben toevallig ook een uurtje geleden begonnen met zaadjes ontkiemen, voor de eerste keer.

zonder dit forum zou ik via omwegen moeten uitzoeken hoe alles werkt. uurtje lezen, en dan je conclusies trekken over wat jou de beste manier lijkt.

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
welkom!

 

ben toevallig ook een uurtje geleden begonnen met zaadjes ontkiemen, voor de eerste keer.

zonder dit forum zou ik via omwegen moeten uitzoeken hoe alles werkt. uurtje lezen, en dan je conclusies trekken over wat jou de beste manier lijkt.

 

succes!

 

ok, jij ook succes met je zaadjes. Bij mij zijn ze al bovengekomen.

Heb je meer ervaring op dit gebied?

Bij mijn plantjes zitten nog wel de zaadjes op het plantje. Een plantje is 3 cm en daar is het zaadje bijna vanaf.

Het andere plantje is 5 cm en daar zit het zaadje er nog grotendeels aan.

Ben benieuwd wanneer ze eraf vallen.

 

Groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik al zei, 1e keer voor mij. heb wel ervaring op het gebied van wiet, maar dan met stekken. maar word moe van de spint en TMV, dus was vanmiddag toevallig in de growshop en dacht, ach waarom niet. heb northern light van Royal Queen Seeds. Altijd leuk om weer eens iets nieuws te proberen, als het me beter bevalt dan stekken en er komt genoeg vanaf op 1 m2 en ik kan het nog kwijt voor een leuke prijs, dan wil ik die stekken laten voor wat het is en voortaan met zaad verder gaan. maar dat is nog toekomstmuziek en misschien haal ik het gewenste resultaat helemaal niet en ga ik alsnog met stekken verder, maar dan weet ik dat ik de "problemen" voor lief moet nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ yvo92

welkom , over het zaden ontkiemen er zijn hier op het forum meerdere verslagen over te vinden ,

ik doe het namenlijk zelf , in een tupperware bakje onderin het bakje leg ik wat keukenpapier cq toilletpapier dat maak ik goed vochtig , niet zeik nat maar goed vochtig en dan de zaadjes erin leggen en een velletje toilletpapier erbovenop.

vershoud folie eroverheen paar gaatjes erin pikken en op een constante temeratuur leggen .

zoals op een koelkast bv .

 

 

succees grtz bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op dit super maffe forum man ! ;)

een paar uurtjes lezen hier een een bron aan informatie, zulke hulp en feedback op onze 'geliefde' plant vindt je nergens elders :D

 

Succes met je kweekje ! :D

 

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...