Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hennep franky

12x powerplant 400watt

Recommended Posts

Ik heb je sample in goede staat ontvangen, helemaal top!

Het ziet er mooi uit, en geurt nog supervers. Ik laat het nog even in een weckpot curen en kies een dag dat ik mooi fris ben om je rookverslag te schrijven.

 

U hoort nog van ons!

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal goed man ik heb de joune ook ontvangen helemaal top en hij ruikt super!!

zal me benieuwen!!

 

kan niet wachten tot je rookverslag man:P

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is het een mooie dag voor het rookverslag vind ik, dus bij deze:

 

Soort: PP

Grower: Hennep Franky

Breeder: ?

Bloeitijd: 61 dagen dagen

 

 

Uiterlijk: Mooi compact van structuur en lekker vol met fijne bloemetjes en lekker veel hars.

gallery_25909_9864_31577.jpg

 

Geur: Hoewel nog wat vers is het een zeer natuurlijk lekker wiet geurtje, welke elke dag beter wordt in de weckpot tijdens het curen.

 

Smaak: Heerlijk fris op de tong, en vol van smaak bij inhallatie. Wederom lekker natuurlijk en geen opgeblazen/geforceerde "prestatie-smaakjes". Precies de wiet die je niet kan krijgen in de CS, waar ik van hou...

 

Effect: Ben op de helft van mn jointje en nu al behoorlijk stoned. Ik denk dat het meer een wiet is voor wat verder de dag in, het is nog erg vroeg om zo vaag rond te lopen haha.

 

Overall: Het kruimelen van de wiet ging heerlijk na een tijdje in de weckpot, ondanks dat de postbode de top aardig had geplet.

Geur kon nog iets beter door nog wat langer te curen, maar dat is logies. Effect is brilliant, de letters van mn keybourd dansen voor mn ogen onderhand.

Eerlijk gezegt had ik er een stuk minder van verwacht met die lamp, echt goed gelukt man!

De volgende run zeer veel succes, dat moet helemaal lukken in die vette nieuwe kast.

 

Gegroet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hennep franky

 

bekijk het zo, dit was een test ronde, de eerste ronde moet nog komen :lol:

 

veel rookplezier en tot het volgende verslag

 

jahfya

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt mensen het was idd een test ronde maar uitermate geslaagt kwa wietje als ik zo lees:D

thnx plonz voor je verslagje ben blij dat je er van genoten hebt :lol:

 

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...