Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MrLunk.Tk

Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u

Recommended Posts

Pauw & Witteman

 

Afgelopen Vrijdag 9 april, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1

Vandaag in Pauw & Witteman

 

* In zijn nieuwe boek Stoppen met blowen beschrijft Yoram Stein de gevaren van cannabis.

 

UPDATE: De hele aflevering is hier te zien...

( INCLUSIEF de stotteringen en onzin die hij eerder in de uitzending uitbraakte... maar die op de site van Pauw en Witteman 'weggelaten zijn ! )

 

 

KIJKEN DUS !

 

en graag uw aller commentaar !

 

:spliff:

grtz,

Peter Lunk

http://MrLunk.tk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wordt vast weer lekker irritant vanavond met misschien wel dat mens joldersma :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat betekent onze commentaar nu voor jou?

 

ik begin mijn twijfels te krijgen bij de intentie die jij hebt, al hoop ik daar fout in te zijn....

 

ik kan het gewoon even niet vatten.....

 

heb al genoeg zever gezien waar ze eenzijdig te werk gaan.... media is gestuurt , je moet blind zijn of slapen om dat niet te zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Moeten we nu met zijn allen naar mrlunk.tk om commentaar te leveren. :jump:

 

Pauw & Witteman over wiet, slechtere journalistiek bestaat er niet.Zonde van je tijd:P

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat betekent onze commentaar nu voor jou?

 

ik begin mijn twijfels te krijgen bij de intentie die jij hebt, al hoop ik daar fout in te zijn....

 

ik kan het gewoon even niet vatten.....

 

heb al genoeg zever gezien waar ze eenzijdig te werk gaan.... media is gestuurt , je moet blind zijn of slapen om dat niet te zien...

 

Jij bent echt de achterdochtigheid zelve heh...

 

Ik post dit zodat wij allemaal kunnen kijken en een goed verweer en of commentaar kunnen leveren als mensen om je heen dit hebben gezien en er heilig in geloven ....

 

Ik post deze RECHTSE PROPAGANDA zodat wij blowers er tegen in verweer kunnen komen...

Juist ook zodat we hier kunnen becommentariseren wat er wel allemaal niet mis is aan de LARIEKOEK van Yoram Stein e.a....

 

Ik werk al meer dan 15 jaar in om en voor coffeeshops...

 

Ik bouw sites voor o.a. Hempcity.net ... TEAM Haarlemse Coffeeshop Ondernemers ( THCondernemers.nl ) en heb een flink Pro cannabis Blog...

Mijn Igrow is in beslag genomen en ik heb NIET getekend voor afstandname... dit word een rechtzaak...

Ik ben een medisch marijuana gebruiker al 12 jaar...

 

HOU OP MET MIJ BAGGATALISEREN !

 

dank

groet,

Peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strakke Reactie op de uitzending van onze website die ik even met u allen delen wil:

 

_______________________

PuffPuff:

Een zeer klein percentage van ALLE mensen heeft aanleg om zwaar verslaafd te raken en word dit ook erg makkelijk.

Dit is een genetisch bepaalde factor. -- Jammer is weer dat er in dit geval alleen maar gekeken word naar die extreem kleine groep Cannabisten die er niet goed tegen kan en erin blijft hangen en die daarmee door ditsoort propagandaverha len de sfeer zetten voor de hele groep. Dit is ook de groep die opvalt en het nieuws haalt... Ja negatief nieuws over cannabis kan de rechtse politiek nu wel weer even goed gebruiken... Zodat alle echt belangrijke punten voor de verkiezingen maar lekker ondergesneeuwd worden door weer dat gedoogbeleid en de cannabis als stokpaardje te nemen en te baggataliseren.

Yoram Stein is een opportunist die met zijn boekje zijn zakken wil vullen. Ennuh Yoram neem jij maar lekker 20 aspirines als je die niet gevaarlijk vind... Aspirine is een zwaar gif met flinke afhankelijkheid s bijwerkingen (en dat is slechts 1 bijwerking)...

Ik blow al meer dan 20 jaar en functioneer 110% normaal in de maatschappij... Verslaving aan om het even wel middel licht aan de psyche en het metabolisme van de persoon zelf en de schuld hiervan kan niet bij andere mensen of de uitspraken van andere mensen worden gelegd.

Ook erg jammer en erg opvallend van Pauw en Witteman en redactie is dat ze deze Yoram stein aan een tafel met 'gelijk gezinden' zetten , en er niet 1 wetenschapper of ander persoon met werkelijke kennis tegenover zetten.

Rechts voer.... bah

____________________

 

grtz,

Peter Lunk

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen kijken te weinig naar de realiteit. maar waarom zou je ook naar de realiteit kijken als er een mening voor jou gevormd word, die veilig is, veilig in de zin van, iedereen krijgt dezelfde mening toegedeeld, dus dan lig ik mooi op 1 lijn met het grootste gros van de bevolking, en dat is makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik begin mijn twijfels te krijgen bij de intentie die jij hebt, al hoop ik daar fout in te zijn....

Geef hem volgende keer als je weer eens twijfelt een pm aub ? :jump:

 

We hebben het hier over de uitzending van P&W die btw VRESELIJK was !!!!

Volgende keer kijk ik liever niet dan die bagger aan te zien :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MrLunk: ik was gisteren een vat tnt dat op ontploffen zat....

 

maar de boodschap kwam bij mij even anders over.... omdat in het topic van de staking van de kofieshops, gaf ik ook een reactie.... maar jij gaf daar dan een eenzijdig terugkijk op (met de schuld door te verwijzen naar kinderen en daarop hun ouders).... daarom vroeg ik mij af of onze mening iets voor hem betekende .....

 

Om op zo een flirt sjouw commentaar te geven is niet moeilijk , maar die commentaar zal hier enkel bij mensen komen die al op het forum zitten.... die zijn zich "meestal" bewust hoe het nu aan de gang gaat....

 

ik denk dat het hier wel een goede plek is om onze krachten te bundelen..... en advies aan elkaar te geven met een zo oprecht mogelijke bedoeling....

 

ik geef toe dat ik over reageerde, maar deze hele "overheid" bul shit begint me de strot uit te hangen ( ik ben bezig over de omgang met materialisme en spirtualiteit).... en gisteren nogmaals even zoveel stinkende uitlaatgessen moeten inademen, om eens iets leuks te kunnen doen....

 

dat was mijn persoonlijke frustratie.....

 

Maar ben blij dat ik verkeerd zat.... ik zei ook: "ik hoop dat ik verkeerd zit"

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Stein zette zich zelf behoorlijk voor lul,vanaf het eerste moment.Zelfs pauw nam 'm niet serieus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@MrLunk: ik was gisteren een vat tnt dat op ontploffen zat....

 

maar de boodschap kwam bij mij even anders over.... omdat in het topic van de staking van de kofieshops, gaf ik ook een reactie.... maar jij gaf daar dan een eenzijdig terugkijk op (met de schuld door te verwijzen naar kinderen en daarop hun ouders).... daarom vroeg ik mij af of onze mening iets voor hem betekende .....

 

Om op zo een flirt sjouw commentaar te geven is niet moeilijk , maar die commentaar zal hier enkel bij mensen komen die al op het forum zitten.... die zijn zich "meestal" bewust hoe het nu aan de gang gaat....

 

ik denk dat het hier wel een goede plek is om onze krachten te bundelen..... en advies aan elkaar te geven met een zo oprecht mogelijke bedoeling....

 

ik geef toe dat ik over reageerde, maar deze hele "overheid" bul shit begint me de strot uit te hangen ( ik ben bezig over de omgang met materialisme en spirtualiteit).... en gisteren nogmaals even zoveel stinkende uitlaatgessen moeten inademen, om eens iets leuks te kunnen doen....

 

dat was mijn persoonlijke frustratie.....

 

Maar ben blij dat ik verkeerd zat.... ik zei ook: "ik hoop dat ik verkeerd zit"

 

grtz

 

Hoi 'Sex' n Combi',

 

Dank voor je oprechte excuus , vlolledig geaccepteerd :P

Now let's get high together :jump: lol

 

Ik post ook controversiële onderwerpen en probeer daarmee discussies los te maken...

Ik lust die rauw namelijk :jump:

 

grtz,

Peter

 

 

Geef hem volgende keer als je weer eens twijfelt een pm aub ? :(

 

We hebben het hier over de uitzending van P&W die btw VRESELIJK was !!!!

Volgende keer kijk ik liever niet dan die bagger aan te zien :spliff:

 

 

Tja niet kijken is plezieriger... mee eens... scheelt heel wat opwinding...

 

Maar voor mezelf vind ik wel kijken belangrijk...

 

Omdat in graag in discussies (annywhere) juist dit soort uitwassen van complete lariekoek die misbruikt worden door rechts-politiek ingestelde media wil kunnen weerleggen als ze nagepapegaaid worden door andere nono's :D

 

lol

 

grtz,

Peter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja niet kijken is plezieriger... mee eens... scheelt heel wat opwinding...

 

Maar voor mezelf vind ik wel kijken belangrijk...

 

Omdat in graag in discussies (annywhere) juist dit soort uitwassen van complete lariekoek die misbruikt worden door rechts-politiek ingestelde media wil kunnen weerleggen als ze nagepapegaaid worden door andere nono's :jump:

Ik weet ook zeker dat ik volgende keer weer met frisse tegenzin kijk, hoor :D

De narigheid is dat de mensen waar ik evt. mee in discussie zou kunnen komen hun beeldvorming alleen hebben van dat soort bagger media.

Meestal verwijs ik naar oa. gedegen onderzoek van the Lancet (zie bijlage) maar hun hebben het op tv gezien en dat zit er dan helemaal in gebakken :jump:

 

Sorry voor het stukje offtopic :spliff:

post-6678-1270913971.jpg

post-6678-1270913981_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Rich

 

Inderdaad, discussieren over dit onderwerp met bijv. mijn moeder zou echt de verkeerde kant opgaan, voor haar is blowen zoiets als een bank overvallen. dit zit erin en zal er nooit uitgaan. ondertussen heeft ze nog een zoon van 26 die totaal de weg kwijt is door cocaine gebruik. maar daar word geen slecht woord over gezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoramsteinstoppenmetblowenboek2.jpg

 

...

 

Quote Yoram Stein:

"Vroeger beweerden ze op school dat een jointje minder gevaarlijk was dan een aspirientje!

 

YORAM ! Lees dit nog even !!! :

 

7600 DODEN per jaar door aspirine, ibuprofen en naproxen e.a.

De American Association of Poison Control Centers meldt in Amerika maar 59 sterfgevallen per jaar door aspirine, terwijl volgens wetenschappers de totale mortaliteit voor alle pijnstillers van het soort NSAID (non-steroid anti-inflammatory drugs, oftewel non-steroïde ontstekingsremmers), zoals aspirine, ibuprofen en naproxen, op ongeveer 7600 per jaar ligt1.

 

Lees verder en Bron: Medischdossier.org

 

_______________________________

 

ennuh deze YORAMPJE...

Het zal de leraar van je kind maar wezen ! die zo ononderbouwd zit te lariekoekken voor de klas ! ...

 

en weer verder...

 

En deze YORAMPJE:

DEBUNK Cannabis gelinkte psychose grotendeels lariekoek !

 

Vragen omtrent "cannabis geïnduceerde psychose"

Onderzoek van Deense wetenschappers stelt het bestaan van de zogenaamde cannabis geïnduceerde psychose in vraag. Volgens klinische onderzoeksresul taten die gepubliceerd werden in het tijdschrift Archives of General Psychiatry, vertonen mensen die na cannabisgebruik langdurige psychotische episodes ervaren, vroege tekenen van schizofrenie. De onderzoekers vergeleken de genetische voorgeschiedeni s van 609 personen die behandeld werden voor "cannabis geïnduceerde psychose" en van 6.476 personen die behandeld werden voor schizofrenie of een gerelateerde psychiatrische conditie. De onderzoekers stelden vast dat mensen die behandeld werden voor postcannabis psychose, evengoed een familiegeschied enis van schizofrenie hadden als degenen bij wie de mentale ziekte gediagnosticeer d werd.

 

"Cannabis geïnduceerde psychose kan een vroeg teken zijn van schizofrenie maar is geen afzonderlijke klinische entiteit. De zogenaamde cannabis geïnduceerde psychose en schizofrenie zijn één en dezelfde stoornis. De onderzochte personen zouden schizofrenie ontwikkeld hebben met of zonder cannabis," zei Dr. Mikkel Arendt van de Aarhus Universiteit van Risskov in Denemarken aan het persagentschap Reuters.

 

BronLink: Cannabis-med.org

 

___________________

 

morgen verder :spliff:

 

grtz,

Peter Lunk

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoram kan er eigenlijk weinig aan doen.

die jongen heeft gewoon een hel van een jeugd gehad.

lunchen op het wc enzo omdat ie zo veel gepest werd...waarschijnlijk door blowers :spliff:

Die angstaanval was waarschijnlijk gewoon door een oude klasgenoot die ie tegen kwam.

 

You suck yoram haha and look like a whiner

 

greets,

hup

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Rich

 

Inderdaad, discussieren over dit onderwerp met bijv. mijn moeder zou echt de verkeerde kant opgaan, voor haar is blowen zoiets als een bank overvallen. dit zit erin en zal er nooit uitgaan. ondertussen heeft ze nog een zoon van 26 die totaal de weg kwijt is door cocaine gebruik. maar daar word geen slecht woord over gezegd.

zijn ego red hem waarschijnlijk..... dat is het enige wat overeind kan blijven na jaren drug misbruik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...