Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

Brandweer wil alle huishoudens inspecteren

Recommended Posts

Novum) - Alle huishoudens in Nederland krijgen een uitnodiging om de brandweer langs te laten komen voor een inspectie. De bewoners worden dan gewezen op zaken als het verkeerd gebruik van stekkerdozen of het ontbreken van brandmelders, schrijft het AD woensdag.

 

De actie maakt deel uit van de campagne 'De brandweer over morgen' die woensdag door de Nederlandse Vereniging voor Brandweerzorg en Rampenbestrijding wordt gepresenteerd. Daarin wordt bekeken hoe de brandweer er in de toekomst uit moet zien.

 

Binnen een paar jaar moeten alle huishoudens een aanbod voor een inspectie hebben gekregen. In sommige delen van het land worden bij de huisbezoeken ook rookmelders uitgedeeld.

 

De vereniging wil ook de meubelbranche bij de plannen betrekken, die zou net als in Engeland en in de Verenigde Staten brandveiligere meubels moeten maken.

 

bron: http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article....entid=152731421

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko:

 

Das toeval,Ik heb vandaag een bezoekje gehad van zn typ :verrygood

Ze wouden bij mij op de vliering zijn dus wou die een gaatje boren en met een camera kijken.

Ze wouden kijken of er een brand over kan slaan via de tussenmuur,of die aan de nok is doorgemetseld?

Ik heb ze niet binnen gelaten omdat ze zonder afspraak aan de deur waren.

Kheb gezegd dat ik me stuukwerk niet wil laten doorboren en dat ze maar bij de buuf(lekker wijf)moesten gaan kijken :(

 

Wel heb ik er een folder over gehad zodat ik kon weten dat ze zouden kunnen komen.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

big brother is watching you,, .. en met een omweg kijken ze ook in je huis ,

 

 

hoezo privacy schending

onder het mom van `preventie en voorlichting`

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het best als ze komen maar natuurlijk wel even een berichtje wanneer ze komen want ja je zit met werk en andere zaken dus maar ik persoonlijk vind het wel een goede inzet dat ze huizen brand veilig willen na kijken en ja daar hebben we wel weer voordeel mee als ze ook maar brand alarmen aan gaan leggen

 

maar toch wel even een bericht wanneer ze komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nogal paranoïde als overheden gratis elektronica doen uitdelen.

 

 

aanbod tot inspectie....

 

niet verplicht.... het is geen huis zoeking :verrygood

 

Zijn ze een huis kwijt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben tijd over zeker? Te weinig brandjes??

Ze gooien hun eigen glazen in zo :verrygood .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 maanden vooraf wil ik weten dat ze komen

kan ik nog snel 'n rondje draaien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het best als ze komen maar natuurlijk wel even een berichtje wanneer ze komen want ja je zit met werk en andere zaken dus maar ik persoonlijk vind het wel een goede inzet dat ze huizen brand veilig willen na kijken en ja daar hebben we wel weer voordeel mee als ze ook maar brand alarmen aan gaan leggen

 

maar toch wel even een bericht wanneer ze komen

 

 

 

whahaha ja ik ook je weet mar nooit he :) inspectie mag hier kiomen hoor nieuw huis helemaal van beton als hier ooit brand komt ken der niks affiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze komen je huis ook uittesten binnenkort op het zuinig energieverbruik gratis en vrijblijvend en kijken waar de zwakke energievreters zitten in je huis en.of hokje lol :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...