Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
turttle power

exelent explosief of topshooter

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met deze producten of weet me hier meer over te vertellen door middel van eigen ervaring?

 

 

alvast bedankt voor de moeite

Share this post


Link to post
Share on other sites

topshooter is een heel goed werken spul.maar door dat het een gel achtige substantie is is er erg moeilijk om mee te werken.het werkt goed maar het slaat heel erg in je vat en je druppelaars aan.en het is erg duurt.explosief moet het zelfde zijn maar is dat niet bij dit product worden de toppen niet dikker maar lang en dun en ze groeien niet goed dicht(het is gewoon een zootje troep).

er is zins kort een nieuwe voedings lijn op de markt genaamt B.A.C. deze voeding is echt ongelovelijk goed en die hebben ook een booster er bij zitten die niet hoeft worden verdunt en het houd je slangetjes ook nog schoon. kwei

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik spreek uit evaring heb het al een tijd gebruikt ben er mee gestopt het is een zootje troep

van b.a.c. is veel beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

je spreekt waarschijnlijk over exelent explosief 1 en niet over de verbeterd exelent explosief 2

 

Misschien heb je het gewoon verkeerd gebruikt zou dat kunnen? Hoeveel planten heb je, welke methode, medium en hoe heb je het toegepast

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alles gebruikt daarvan maar als je niet wil gelofen prima dan ga je het toch lekker gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

das overtuigt genoeg voor mij kwei :wink:

waar ken je die b.a.c halen dan... hebben ze al een website toevallig?

of in ieder geval iets wat meer duidelijkheid kan geven over het product

 

mazzels..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hei kwei je mag nog een zo goed kweker zijn als je wilt als je een nieuwe product niet kent en niet goed toepast dan krijg je problemen

 

Ten eerste heb ik gehoord dat je al je voeding de laatste weken moeten halveren heb je dit gedaan? PK13-14 mag ook niet gebruikt worden

 

En dan zijn er nog zulke andere dingen

 

Dus vertel me es wat je allemaal gebruikt en gedaan hebt

 

Soms zijn de verhoudingen op de fles verkeerd en moet je die aanpassen aan je eigen kweekomgeving

 

Nu sta ik in contact met erik van exelent ,dus vertel me es je hele kweeksituatie, temperatuur ,voedingn alles derop end eraan en ik zal het hem es voorleggen en eens zien wat hij daarop te zeggen heeft

 

bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey turtle power je vroeg toch zelf om ervaringen? dan moet je niet ineens iemand gaan afzeiken als hij/zij zegt dat hij/zij het zelf heeft geprobeert en dat het troep is. wees dankbaar voor de antweoorden en adviezen die je krijgt, of probeer in ieder geval wat aardiger over te komen.

greetz, thagrazzhopper

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je explosief wil gebruiken dan zou ik topshooter nemen.b.a.c is een nieuw soort voeding uit denhaag.het bestyaat uit puur biologies met eigen spoorelementen en is zeer geconsentreert.en werkt erg goed je kan bv de wortelstimulator tot en met de2 de week bloei mee geven.je kan het onderandere via de plantage bestellenze hebben een compleet pakket tot basisvoeding tot e met bloeistimulator.deze bloei stimulator is beter dan topshooter en exxplosief want je kan het zo in je water vat en het spoelt gelijkt je drupplaars.mijn planten zijn naar 4 weken al veder dan dan de planten bij ons in de growshop na 8 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft iemand ervaring met deze producten of weet me hier meer over te vertellen door middel van eigen ervaring?

 

 

alvast bedankt voor de moeite

 

Op het moment is er ook nog een andere super bloei stimulator uit van House & Garden.

Wel genaamt"SHOOTING TABS",dit zijn tabletten die je gewoon in je vat gooit,en vanzelf oplossen.

Dit is een zeer gebruiks vriendelijk product,wat absoluut geen verstoppingen veroorzaakt in druppel systemen.

Ik ben ze op het moment aan het uit testen,en de eerste prognoses zien er uitstekend uit.

Dit product is in principe een vernieuwde versie van de "TOP SHOOTER",alleen is het een stuk makkelijker te gebruiken.

Voor meer info. kan je altijd even kijken op www.house-garden.nl

 

Put it in your mouth,then in your lunghs,and then in your BRAIIIIINNNNN !!!!!!!![/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Sander2, toch maar aangemeld kerel. :) Te gek, tenminste als je degene ben waar we gisteren samen een toeter mee hebben opgestoken. We zullen veel van je wijze adviezen leren 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
He Sander2, toch maar aangemeld kerel. :) Te gek, tenminste als je degene ben waar we gisteren samen een toeter mee hebben opgestoken. We zullen veel van je wijze adviezen leren 8)

 

:D :D :wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat alleszins iets weten hoe het gegaan is ermee, hier of via pb

 

Niets te vertellen over de andere producten?

 

Hey,turtle power

 

Ik kan hier wel pagina's vol typen over allerlij producten.

Er is tegenwoordig zo ontzettend veel te krijgen,persoonlijk ben ik niet zo gek op al die verschillende boosters en toestanden.

Ik heb zonder al die toestanden ook goeie resultaten,hoewel je toch altijd de lat wat wilt verleggen probeert men wel een wat uit.

Nou zo als ik al zei ben ik wel tevreden over die "SHOOTING TABS",dit is gewoon to shooter in een vernieuwde vorm,wat het veelgemakkelijker maakt om het op te lossen.

Die Top Shooter is echt een gedoe om het op te lossen,en ten zei je in een koeie stal kweekt en toch geen last hebt van stank overlast,zal er je ook een heftige aroma je te gemoet komen. :) :D :D

Maar ook ben ik zelf zeer te spreken over de nieuwe wortel stimulator van House&Garden.

Deze wortel stimulator heet "ROOTS EXELERATOR",en deze dient de eerste twee weken met het voedings water meegegeven te worden.

En dan in de vierde week geef je het nog een keer om je wortels nog een handje te helpen.

Ik heb dit uit geprobeert op hydro,en na twee weken had ik zo veel wotels in m'n bakken dat ik contant m'n afvoer pijpjes moest vrij houden,omdat deze verstopt zaten met wotels.

Mazzl

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check eens je privé berichten man, heb je mailtje gezonden,waarin alles staat. :idea:

 

Ik moet dus gaan kiezen dus topshooter of tabs, exelent explosief en bio green pk13-14 :?:

 

Wat zou jij doen en wat denk jij dat beste werkt. :?:

 

Ik verkies topschooter of tabs omdat ze ze zeggen dat het uit een kruidemix bestaat, exelent explosief bestaat uit pk's die een overdosis zouden kunnnen bezorgen en mijn growshop zegt dat de biogreen pk13-14 hetzelfde doet als bovengenoemde producten. Dus ik zit met een dilemma welk product binnekort uit te proberen 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft iemand ervaring met deze producten of weet me hier meer over te vertellen door middel van eigen ervaring?

 

 

alvast bedankt voor de moeite

 

Op het moment is er ook nog een andere super bloei stimulator uit van House & Garden.

Wel genaamt"SHOOTING TABS",dit zijn tabletten die je gewoon in je vat gooit,en vanzelf oplossen.

Dit is een zeer gebruiks vriendelijk product,wat absoluut geen verstoppingen veroorzaakt in druppel systemen.

Ik ben ze op het moment aan het uit testen,en de eerste prognoses zien er uitstekend uit.

Dit product is in principe een vernieuwde versie van de "TOP SHOOTER",alleen is het een stuk makkelijker te gebruiken.

Voor meer info. kan je altijd even kijken op www.house-garden.nl

 

Put it in your mouth,then in your lunghs,and then in your BRAIIIIINNNNN !!!!!!!![/url]

 

als je een gratis tab wil, raad ik je aan om de highlife van juni-july te kopen, daar is er een bij verpakt. kost maar 2.5 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...